חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השפעות של תנוחות היוגה

מאת: סוויט דרימסיוגה18/07/20128237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יוגה נכנסה לעולנו בעשורים האחרונים, בעבר תרגול יוגה היה פרינחלתם של הבודהיזם ובמשך ואלפי שנים הם מתרגלים יוגה. בעשורים האחרוניםהתרבות המערבית גילתה את היתרנות הרבים שיוגה יכולה להכניס לעולמנו, ואת וההשפעות המדהימות שיש ליוגה על הגוף והנפש

תרגול תנוחות ביוגה

יש היום המון מקומות של לימודי יוגה, חשוב לתרגל יוגה במקוםמסודר עם אנשי מקצוע וחשוב שהתנוחות יעשו בצורה הנכונה שלהם בכדי למנוע נזקלגוף,במיוחד אם למתרגל אין ניסיון ואלו פעמיו הראשונות.  התנוחות ביוגה הםרבות ומגוונות, תפקיד התנוחות שהם בסיס תרגול היוגה הוא לטהר את הגוףוהנפש ממשקעים שמצטברים בחיי היום יום. תרגול קבוע של תנוחות בקורס יוגה,כפיפות לפנים, כפיפות לאחור, פיתולים, מעניקים ומחזירים חיות לגוף ולנפשונותנים אנרגיה חדשה להמשיך את השבוע .

תרגול היוגה כבריחה מחיי היום יום

החיים שלנו היום הם עמוסים, לוח הזמנים של רובנו צפוף ועמוסוחשוב שיהיה לכל אחד מאיתנו משהו שדרכו נוכל להירגע ולהחזיר לעצמנו אתהאנרגיות להמשך השבוע, לא תמיד אנחנו מודעים לעומס בו אנחנו נמצאים ולעיתיםהגוף שלנו נאלץ לאותת לנו על עומס יתר במחלה או וירוס שהוא מפתח. אפשרורצוי דברים כאלו מראש ולדאוג לייצר הרפיה לגוף ולנפש שלנו, ההחלטה להירשםללימודי יוגה מחייבת אותנו להגיע לשיעורים(בכל זאת שילמנו..) ומעניקה לנוהרפיה באופן מסודר, התמדה לאורך זמן  בקורס יוגה תיתן את אותותיה כברבהתחלה וכבר נוכל להרגיש הקלה בתחושות הלחץ והמתח של חיי היום יום.

איזה סוג יוגה לבחור

יש כיום מגוון סוגי של תרגולי יוגה, חשוב שתבחרו יוגה שתתאיםלצרכים ולאופי שלכם, היוגה מתאימה לכל אחד בכל גיל ובכל מצב חשוב להביןשיוגה היא לא תחרות וכל מתרגל היוגה הולך עם עצמו בדרך בה הוא צריך להקשיבלגוף שלו ולראות מה מתאים לו ומה פחות מתאים, אם תרגול סוג יוגה מסוים קשהלכם, תבחרו משהו אחר שיתאים לכם, סוגי  היוגה הם בחירה אינדיווידואלית וכלאחד בוחר את  סוג היוגה שהכי מתאים לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוויט דרימס

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151781 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141665 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138389 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128895 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica