חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרי מס על נסיעות עסקים – מה הכללים?

מאת: דינאמיק טורסצרכנות19/07/20121045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם כללים ברורים עבור החזרי מס על נסיעותהעסקים. תפקידם של החזרי המס הם להקל על אנשי העסקים והמדינה תומכת בנסיעותמן הסוג הזה משום שהן תורמות לכלכלה ומעודדות השקעות. למעשה, על מנת לנצלאת החזרי המס אין צורך בידע מקצועי רב ולעיתים ניתן להסתפק בהדפסת והגשתמסמכים בלבד. החזרי המס יכולים להגיע בעקבות הוצאות מוכרות על שהייה בבתימלון, השכרת רכב ולעיתים כוללים גם שהיית בני משפחה. לעיתים קל יותר להוכיחשההוצאה הייתה לשם ייצור הכנסה, אך במקרים של השתלמות או נסיעה לכנסיםנחיצות היציאה תלויה בספק.

נסיעות עסקיםהוצאות טיסה, שהייה ורכב

הכללים העיקריים לגבי החזר מס ברורים. המדינה מכירה בכלהוצאות הטיסה, בין אם מדובר על טיסה במחלקת תיירים או במחלקת עסקים. לעומתזאת, טיסה במחלקה ראשונה לא מזכה בהחזר מלא אלא במחיר הכרטיס של מחלקתהעסקים בלבד ללא ההפרש. מבחינת שהייה, רשויות המס מכירות בהוצאות של עד 90ימים. בשבוע הראשון מוכרות הוצאות לינה של עד 215 דולר ללילה, והחל מהיוםהשמיני מוכרות הוצאות לינה של עד 94 דולר. לגבי הוצאות שהות מכירה המדינהב-60 דולר ליום עבור השבוע הראשון. יש לצרף קבלות על הוצאות הלינה ובמקריםבהם ההוצאות עוברות את הסכום של 94 דולר מוכרות רק 75% מההוצאה ועד 161.25דולר ללילה. במידה ונסיעת העסקים דורשת השכרת רכב ניתן להכיר בהוצאות בפועלעד לסכום של 46 דולר ליום.

אישור על הגדלת סכומי ההחזר

מנהל רשות המיסים רשאי להגדיל את סכומי הלינה וההחזר במידהומדובר על נסיעה ליעדים רחוקים. בכל מקרה, כדאי לבדוק את התנאים וההגבלותמראש ולהצטייד במסמכים הדרושים.

 



תגיות המאמר: דינאמיק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דינאמיק  - סוכנות נסיעות המתמחה בנסיעות עסקיות ונסיעות יוקרה. ליווי צמוד ויחס אישי לנוסע בכל שלבי הנסיעה.
פרטים נוספים באתר הבית: דינאמיק טורס

ליצירת קשר:
מגדלי התאומים 1, רח' ז'בוטינסקי 33, רמת גן  52511
טל': 03-6135305  פקס: 03-6135340

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דינאמיק טורס

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון19/12/121051 צפיות
בתזמון מושלם לחגיגות היהלום לכהונתה של המלכה אליזבת ולאולימפיאדה שתחל הקיץ, משיקים בולגארי את מלון היוקרה החדש שלהם בלונדון. המותג, אשר כבר הספיק לפתוח מלונות במילאנו ובאלי, עיצב את המלון בעזרתם של המעצבים: אנטוניו סיטריו ופטרישיה ויאל.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128410 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון05/11/12938 צפיות
מיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי בחדר האמבטיה ונוף עוצר נשימה מהחלון. כל אלה הם רק חלק קטן מהמאפיינים שתוכלו למצוא במרבית מלונות היוקרה ברחבי העולם. על מנת להראות לכם בדיוק על מה אנחנו מדברים החלטנו להציג בפניכם סקירה בהמשכים על מלונות היוקרה העסקיים הבולטים והאיכותיים ביותר בעולם. כי גם בנסיעת עסקים צריך לדעת לבלות.

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון21/10/12943 צפיות
כשאנחנו חושבים על בתי מלון, סביר להניח שעולים במוחנו מספר אסוציאציות מיידיות: החל מחדר מרווח עם מיטה נוחה וכלה בשירות חדרים הזמין בכל רגע נתון. עם זאת, לא כולם מעדיפים את המלונות הסטנדרטיים טובים ככל שיהיו, וכך נוצרים להם גם מלונות שלכל הנופשים בהם יש מכנה משותף אחד – הרצון לשבור את השגרה ולנפוש מחוץ לקופסה. הנה כמה מבתי המלון "המוזרים" שיעניקו לכם חווייה שכמוה לא הכרתם קודם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214267 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204404 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205306 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica