חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוכנת נסיעות עסקים - לסיים את הזוגיות בסטייל

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/20128402 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה!
בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

"הם מגיעים ביום שישי ואנו מעניקים להם כל שירות שיצטרכו בכדי שביום ראשון הם יעזבו עם מסמכי הגירושין", אומר ג'ים הלפנס, היזם ההולנדי שהגה את הרעיון. "גירושין יכולים לעלות המון כסף והרבה מאוד זמן. כאן, זה נעשה בשלושה ימים".

זוגות יכולים להירשם לאחד מששת מלונות הבוטיק של הרשת ולבחור ב"חבילת הגירושין", אשר עולה בין 2,500$ ל-10,000$ תלוי בעד כמה סבוכים הגירושין והאם ישנה מחלוקת על המשמורת.

"יש לנו כאן את כל מה שהם צריכים: עורכי דין, מגשרים, פסיכולוגים", אומר הלפנס. "הנישואים כשלו וזה דבר שלילי. אבל זו התחלה חדשה וזה דבר חיובי. הדבר היחיד שאנו יכולים לעשות הוא להציע חלופה טובה יותר למאבק שעשוי להימשך שנים".

לדבריו של הלפנס, למרות שהמושג "מלון גירושין" נשמע מאוד שלילי ומדכא, ישנם לא מעט זוגות המגיעים באווירה טובה ואפילו מציין מקרה של אדם אשר ביקש בקבוק שמפניה והרים כוסית לחיי גרושתו הטרייה, תוך שהוא מאחל לה עתיד ורוד ומבקש ממנה שתאחל לו את אותו הדבר.

עוד מוסיף הלפנס, כי כבר היו מקרים של זוגות אגרסיביים וקטנוניים יותר ומובן שהמלון יותר מתאים לזוגות המעוניינים לסיים את הקשר בצורה נקייה ובוגרת ובעצם באמת למנוע סיכסוכים של שנים.

דינאמיק היא חברה פרטית המתמחה במתן פתרונות כוללים בתחום הנסיעות לחו"ל לסקטור העסקי –

נסיעות עסקים,נסיעות עסקים לחברות,מלון לנסיעת עסקים,נסיעות יוקרה,נסיעות עסקיות,שירות

vip,נסיעות עסקים לפרטיים ועוד..
דינאמיק, ממוקמת באיזור העסקים השוקק של הבורסה ברמת-גן,
הוקמה ב- 1994 ומאז ביססה עצמה כמשרד מקצועי, אמין ואיכותי בתחום הנסיעות העסקיות.

כתובת: מגדלי התאומים 1,
ז'בוטינסקי 33, רמת גן.
מיקוד: 52511
טל': 03-6135305

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דינאמיק  - סוכנות נסיעות המתמחה בנסיעות עסקיות ונסיעות יוקרה. ליווי צמוד ויחס אישי לנוסע בכל שלבי הנסיעה.
פרטים נוספים באתר הבית: דינאמיק טורס

ליצירת קשר:
מגדלי התאומים 1, רח' ז'בוטינסקי 33, רמת גן  52511
טל': 03-6135305  פקס: 03-6135340

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דינאמיק טורס

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון19/12/121048 צפיות
בתזמון מושלם לחגיגות היהלום לכהונתה של המלכה אליזבת ולאולימפיאדה שתחל הקיץ, משיקים בולגארי את מלון היוקרה החדש שלהם בלונדון. המותג, אשר כבר הספיק לפתוח מלונות במילאנו ובאלי, עיצב את המלון בעזרתם של המעצבים: אנטוניו סיטריו ופטרישיה ויאל.

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון05/11/12935 צפיות
מיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי בחדר האמבטיה ונוף עוצר נשימה מהחלון. כל אלה הם רק חלק קטן מהמאפיינים שתוכלו למצוא במרבית מלונות היוקרה ברחבי העולם. על מנת להראות לכם בדיוק על מה אנחנו מדברים החלטנו להציג בפניכם סקירה בהמשכים על מלונות היוקרה העסקיים הבולטים והאיכותיים ביותר בעולם. כי גם בנסיעת עסקים צריך לדעת לבלות.

מאת: דינאמיק טורסבתי מלון21/10/12940 צפיות
כשאנחנו חושבים על בתי מלון, סביר להניח שעולים במוחנו מספר אסוציאציות מיידיות: החל מחדר מרווח עם מיטה נוחה וכלה בשירות חדרים הזמין בכל רגע נתון. עם זאת, לא כולם מעדיפים את המלונות הסטנדרטיים טובים ככל שיהיו, וכך נוצרים להם גם מלונות שלכל הנופשים בהם יש מכנה משותף אחד – הרצון לשבור את השגרה ולנפוש מחוץ לקופסה. הנה כמה מבתי המלון "המוזרים" שיעניקו לכם חווייה שכמוה לא הכרתם קודם.

מאת: דינאמיק טורסצרכנות19/07/121041 צפיות
ישנם כללים ברורים עבור החזרי מס על נסיעות העסקים. תפקידם של החזרי המס הם להקל על אנשי העסקים והמדינה תומכת בנסיעות מן הסוג הזה משום שהן תורמות לכלכלה ומעודדות השקעות. למעשה, על מנת לנצל את החזרי המס אין צורך בידע מקצועי רב ולעיתים ניתן להסתפק בהדפסת והגשת מסמכים בלבד. החזרי המס יכולים להגיע בעקבות הוצאות מוכרות על שהייה בבתי מלון, השכרת רכב ולעיתים כוללים גם שהיית בני משפחה. לעיתים קל יותר להוכיח שההוצאה הייתה לשם ייצור הכנסה, אך במקרים של השתלמות או נסיעה לכנסים נחיצות היציאה תלויה בספק.

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153200 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129706 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128899 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128706 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128752 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210455 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/119070 צפיות
מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה. במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica