חפש מאמרים:
שלום אורח
29.01.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כי לא רק אתה צריך לאכול גם המדפסת

מאת: ספיר קוסקיCRM19/07/2012737 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם רוכשים מדפסת, צריך לחשוב למה היא עומדת לשרת אתכם

ישנו מגוון רחב של מדפסות, בגדלים שונים ובאיכויות שונות.

מדפסת טובה נחשבת מדפסת שעושה את העבודה שלה , והעבודה שלי בעצם פשוטה להדפיס, ישנם מדפסות שמדפיסות מהר יותר ויש מדפסות איטיות יותר , השאלה בעצם למה אתה צריך אותם למשרד או לבית ? או סתם להדפיס לילדים דפי צביעה שבמקרה כזה תצטרך מדפסת לא משודרגת במיוחד.

יש מדפסת עם פקס וסורק ויש מדפסת נטו להדפסות , עניין המדפסות נהיה פופולרי מאוד בימנו , כל עבודה נעשית דרך המדפסת אם מדובר בעבודות בית ספר או בעבודות בבתי- דפוס גדולים ומכובדים.

חשוב לדאוג להחליף דיו למדפסת אחת לשבועיים עד שלוש כי אם לא הוא יתחיל לפשל ופשוט לא לעשות את העבודה שלו.

יש מדפסות בהן יש ראש דיו אחד והוא בעיקר בצבע שחור-לבן ויש מדפסות עם שני ראשי דיו שזה בעיקר צבעוני ושחור-לבן , כל אחד רוכש לפי צרכיו.

חשוב להניח את הראש דיו היטב במקום המיועד לו אחד זה עלול לגרום בעיות במדפסת ואף להרוס אותה, לא נעים.

מדפסות של HP  הן מדפסות שרוב האוכלוסייה רוכשת אותן, הן קלות לשימוש, מדפיסות תמונה וכיתוב ברורים ורובן נותנות להישמר להרבה שנים.

דיו למדפסת HP ניתן להשיג בכל מקום אפשרי כמעט , ישנו גם דיו חלופי, כלומר, לא מקורי שעולה פחות ועושה את אותה העבודה לא רע בכלל .

בכלל מדפסת היא חלק בלתי נפרד כמעט מחיינו אם זה להכין כרטיסי בריכה ליום הולדת, להגיש עבודות לבית-הספר, לאוניברסיטאות, למקום עבודה, הזמנות לחתונה וכו' .

במידה וראשי הדיו נגמרו גם כן ישנה אפשרות לשמור את ראשי הדיו הישנים להביאם למקום בו רכשת את הדיו ולהזדכות עליהם, שווה וחסכוני.

שימוש נכון במדפסת גם מאפשר לנו שמירה על איכות הסביבה בכך שאנחנו לא מדפסים סתם ועושים שימוש חוזר בדפסים שכבר אין לנו צורך בהם.

אז עשו חושבים בבית, תסתובבו בין החניות המציעות לכן את המדפסות הכי שימושיות וזולות בשוק ותדפיסו לעצמכם איזו תמונה משפחתית חמודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/12892 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/12651 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121004 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127273 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/12769 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/12670 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/12738 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131820 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131325 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/133315 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131313 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131254 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131531 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131304 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica