חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כח אדם – לוקחים את העתיד שלנו ברצינות

מאת: מערכת VPRהשמה03/10/2009944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצער רבים בארץ האבטלה עוברת גבולות ההיגיון ועוברת אחוזי ירידה במציאת קריירה אמיתית למובטלים, למצוא עבודה הפך למקצוע בפני עצמו, למצוא את המקום המתאים אשר ייקח אותנו כאנשי מקצוע, בשביל זה חברות כח אדם למדו עם השנים שאינטרס משותף וכח עבודה משקף תוצאות.

כח אדם הוא בעצם משרד תיווך בין אנשי המקצוע המובטלים שיושבים בבית ללא מעש ובין מפעלים ועסקים אשר מחפשים את האיש הנכון לעבודה, לדעת לשדך ברמת הכי מתאימה והכי גבוהה באחוזי הצלחה במיוחד בימים שכאלו שהשוק פורה ועדיין ללא הצלחות.
כח אדם נותן לנו את מירב העבודות ואנחנו צריכים לבחור מבין כולם את העבודה אשר תתאים לנו, משרדי כח אדם, חברות השמה נותנות לנו את כל הכלים שאנו צריכים למען מציאת עבודה, בין אם זה ראיון ראשוני למען הכנה אמיתית לראיון בעסק המבקש עובד ובין אם זה עדכון ושדרוג קורות חיים של המובטל למען רושם ראשוני טוב יותר.

כח אדם נתקל בהמון אנשי מקצוע אשר פשוט לא מצאו את דרכם לניצחון התעשייה ולא מצאו את עצמם כעצמאיים בעולם העסקים, כח אדם נותן לנו את הרשימה הנכונה להצלחה, לא כל מובטל יודע למצוא עבודה שתותאם אישית ומושלמת לו בדיוק כמו שלא כל עסק יודע למצוא עובד מושלם לעבודה.
משרדי כח אדם לוקחים על עצמם את כל המבחנים, ראיונות ראשוניים והכל למען אינטרס משותף בעולם של "דרושים", עולם של מובטלים אשר גם כאשר הם מקצוענים אמיתיים הם לא מוצאים את דרכם למקום הנכון בתעשייה.

כח אדם בארץ הוא כח מאוד חשוב, מהבחינה הפשוטה, למצוא עבודה הפך להיות מאוד מתיש ומייאש, אלו שמנסים את כוחם בלשכת האבטלה אשר מוצאים את עצמם מנקים מדרגות עם תואר שני במנהל עסקים בכיסם האחורי, כח אדם יודע להעריך לנכון את העבודה הרצויה בזמן שלשכת האבטלה מוצאת את מה שמצוי ולא את מה שרצוי, לקבל כסף משלכת האבטלה לא יכול להיות על סמך רצון אלא על סמך מצב המדינה. וכאן שוב נכנס תפקידם של חברות כח אדם, לדעת להפריד בין הרצוי ולמצוי, למצוא לנו את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב והכי מושלם, עכשיו מה שנשאר זה רק שידוך טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101270 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101286 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101118 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101851 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101561 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101162 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152740 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151916 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151829 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152027 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151647 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151769 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica