חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיגומים ושימושיהם

מאת: הכותב הראשישיפוצים22/07/2012773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיגומים הם חלק חיוני ביותר בכל תהליך בנייה, והם חשובים לא רק בהיבט של מהלך תקין של העבודות, אלא גם בהיבט הבטיחות של העובדים. הפיגומים הם עסק לא זול, ובנוסף צריך גם לדעת כיצד להרכיב אותם נכון. מכל הסיבות הללו, קבלנים רבים מעדיפים להשתמש בשירותי השכרת פיגומים ולא להחזיק אותם בעצמם.

הסבר על המוצר

הפיגומים הם למעשה מתקנים העשויים ממתכת ומעץ ומותקנים מחוץ לבניין שנמצא בתהליכי בנייה. הפיגומים נועדו לספק תנאי עבודה נוחים עבור העובדים, וזאת מבלי לפגוע בבטיחות שלהם. הרבה אנשים מחברים בין הפיגומים לבין תהליכי הבנייה המודרניים, אך למעשה מתקנים אלו מלווים את אתרי הבנייה בעולם מזה מאות, ואולי אף אלפי שנים. עם השנים השתפרה רק טכניקת ההרכבה ורמת הבטיחות.

סוגי מוצרים בשוק

השוק מציע כיום פיגומים מסוגים שונים, זאת במטרה להתאים טוב יותר לצרכים של הלקוח.

פיגומים ניידים – מצוידים בגלגלים, ולכן נוחים במיוחד לשימוש בתוך מבנים, או במשימות המצריכות עבודה במקטעים. קל מאוד להזיז את הפיגומים הללו ממקום למקום, ובכך יתרונם הבולט ביותר.

פיגומי חוץ – אלו הם אותם הפיגומים המוכרים כל כך לכולנו, והם מוצבים על אדמה חשופה ולא על שביל או משטח סלול. הפיגומים הללו מקיפים בדרך כלל את כל הבניין, והם עוזבים את אתר הבנייה עם סיום העבודות.

פיגומי מגדלי תמיכה – מיועדים ליציקת תקרות, והם למעשה חלק בלתי נפרד מכל בנייה.

בחירת סוג הפיגומים נובעת מצורכי העבודה, ובנוסף תמיד אפשר לקבל ייעוץ מקצועי מחברות המתמחות בייצור פיגומים. ייעוץ מאנשי מקצוע יכול להבהיר נושאים רבים גם למקצוענים בעלי ותק רב בענף הבנייה.

האם לקנות או עדיף להשכיר?

ההתלבטות בין קנייה למכירה נובעת בדרך כלל מהיקפי העבודה. אם מדובר בחברת בנייה המחליפה פרויקט אחד באחר, אז רכישת פיגומים זה כנראה הצעד החכם עבורה. מצד שני, חברת בנייה או קבלן העובד בהיקפים קטנים, שזקוק לפיגומים לצורך פרויקט אחד, יכול בהחלט להסתפק בפיגומים להשכרה. אופציית ההשכרה טובה במיוחד עבור הקבלנים, שכן מאפשרת חיסכון משמעותי בכסף.

פיגומים להשכרה ובטיחות בעבודה

אם החלטתם לפנות לכיוון של השכרת פיגומים, חשוב ביותר לוודא שאתם פונים לחברה מנוסה בתחום ייצור של המוצרים הללו. כריסה של פיגומים היא סכנה אמיתית ומוחשית, ועל הקבלנים לעשות כל מה שבידיהם על מנת למנוע אסון שכזה. חשוב ביותר לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום, ולקבל ייעוץ מקצועי באשר להתאמת הפיגומים הנכונים ביותר לעבודה. תשומת לב מיוחדת לעניין הפיגומים תמנע צרות רבות הן עבור הקבלן והן עבור העובדים שלו.

מאמר זה נכתב באדיבות חברת קלוזאר ציוד בניין ותבניות http://www.clauzar.co.il כנסו אלינו לראות את המבחר של המוצרים ונשמח לענות לכל שאלה תוך זמן קצר.

 



תגיות המאמר: השכרת פיגומים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב הראשי

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/121009 צפיות
יש כיום בישראל המון חנויות אשר משווקות שמיכות פוך שונות. המחירים נעים בין 100 שקלים ולאלף ויותר. לא סתם הטווח כל כך גדול. יש הרבה מאוד סוגים של בד, סוג הנוצות או המילוי וכמובן איכות התפירה. כאשר אנו ישנים עם שמיכה איכותית בקטגוריה הבינונית ויותר מיד מרגישים את ההבדל המשמעותי במגע. שמיכות אשר עשויות מנוצות אווז בדרך כלל נעימות ורכות במיוחד.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12777 צפיות
בתקופת הקיץ יש הרבה מאוד בני נוער עשר לומדים נהיגה על כן אנו צריכים להיזהר כאשר בזמן נסיעה אנחנו רואים בכביש רכב עם סימון ומדבקת למד בצבע כחול. כל מי שיש לו רישיון נהיגה, זוכר את הימים הלא פשוטים עד לקבלת הרישיון. גם אם התהליך היה יחסית קל עדיין יש הרבה מאוד אנשים שמאוד לחוצים לא רק בזמן הטסט אלא גם בנסיעה פשוטה עם מורה נהיגה בכביש.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12812 צפיות
למרות המחאה החברתית והשינויים הכלכליים שמתרחשים במזרח התיכון, מחיר הסולר והדלק כל הזמן עולה. נכון להיום בבוקר מחיר של הבנזין הוא 7.8 שקל. המחיר של סולר אשר בדרך כלל זול יותר משמעותית מהדלק נהיה מאוד גבוה. ההשפעה של מחירים גבוהים של דלקים משפיעה על כלל התעשייה. הקבלנים משלמים יותר כסף על ההוצאות של שימוש של רכבי עבודה וביחד עם עליית מחירים של מוצרים נוספים במשק הלקוח מקבל עלות יותר גבוה של דירות.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12817 צפיות
היום יש המון מוצרים חכמים בשוק אשר ניתן לתכנת עליהם פעולות שיבוצעו באופן אוטומטי לדוגמה שערים חשמליים. אם בעבר היינו צריכים כוח עבודה רב על מנת לתחזק את המערכת אז היום הכל יותר פשוט. קונים ציוד חכם אשר עושה בשבילכם את העבודה.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12763 צפיות
ספר ממוצע מספר לפחות 10 לקוחות ביום ומצב זה דורש עבודה עם אביזרים איכותיים אשר לא מתקלקלים, לא מחלידים ויכולים לעבוד כמעט ללא הפסקה. עדיף לשלם על מוצר יותר יקר ומאשר מוצר מדבקה פשוט כי אורך החיים שלו גדול יותר ולא תצטרכו לרכוש בזמן קצר מכונה חדשה.

מאת: הכותב הראשיפרסום31/07/121009 צפיות
שימושים הרבים שיש בקיטור כיום וששומרים על הסביבה שלנו ירוקה יותר חשוב מאוד ונותן לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים ומגוונים שגם מאפשרים לנו להנות ממוצרים רבים שמעניקים לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים שמעניקים לכם חיסכון באנרגיה ומבצעים עבודות רבות.

מאת: הכותב הראשיבניין ואחזקה - כללי24/07/12984 צפיות
ישנם כיום סוגים רבים של מזגנים מכל סוגו לכל מטרה שהיא וכמובן לכל גודל של שטח אך לא רק זה כיום יש מזגנים אשר כבר לא קיימים וכבר לא כדאי שתקנו ממספר סיבות מאוד ברורות וישנם מזגנים שתפסו את מקומם והם המובילים בתחום כיום סוגים רבים של מזגנים מרכזיים ומזגנים ריצפתים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232706 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223344 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212902 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211359 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211239 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201412 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201142 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica