חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רפואי בחו"ל

מאת: gross gillביטוח בריאות22/07/20121042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשנוסעים לחו"ל לצורך לימודים ,עבודה או כל שהיה ממושכת, הכיסוי הרפואי המוענק לנו מעצם היותנו תושבי מדינת ישראל במסגרת הביטוח הרפואי הממלכתי אינו תקף מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

ביטוח נסיעות לחו"ל, נועד על מנת לספק לנו ביטוח למצבי חירום בעת שהיה קצרה בחוץ לארץ. ביטוח נסיעות ביסודו מקנה לכם אפשרות לקבלת טיפול ראשוני גם בחירות ובסופו של דבר החזרתכם לישראל לצורך המשך הטיפול. בנוסף ביטוח הנסיעות מוגבל בזמן הכיסוי הניתן לכם כאשר בסיומו לא יהיה באפשרותכם לחדשו.

לכן ביטוח נסיעות לחו"ל לא מתאים למי שגר בחו"ל או מתעתד לגור בחו"ל לא משנה מהיא סיבתן.

ביטוח רפואי בחו"ל, או ביטוח רילוקיישן הוא היחיד שמתאים למי שגר בחו"ל מהסיבות הבאות:

ביטוח רפואי בחו"ל- מספק לכם הגנה מקסימלית ושקט נפשי שאתם מכוסים מבחינה רפואית בעת השהיה מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

ביטוח רפואי בחו"ל- ממש כמו קופת חולים בישראל. החל מבדיקות מעבדה וביקור אצל רופא המשפחה ועד לאשפוזי חירום, ניתוחים והשתלות בחו"ל.

ביטוח רפואי בחו"ל- מספק לכם הגנה רפואית בכל מקום בעולם אליו אתם נוסעים ללא גבולות גיאוגרפיים.

ביטוח רפואי בחו"ל- מספק לכם הגנה רפואית גם כאשר מגיעים לביקורים בישראל.

ביטוח רפואי בחו"ל- נותן לכם את האפשרות להשתמש בשירותי רפואה בישראל במידה וחזרתם לאחר תקופה ממושכת בחו"ל ללא צורך בתקופת ההמתנה שנקבעה על ידי המוסד לביטוח לאומי.

לכן, כישראלים שעומדים בפני נסיעה ארוכת טווח לחו"ל, כחלק מההתארגנות למעבר יש לתת תשומת לב לבחירת ביטוח הבריאות שלכם שיעניק לכם כיסוי רפואי טוב ואיכותי ללא פשרות. כך תוכלו ליהנות מהשהיה שלכם ללא דאגות מיותרות ולדעת שאתם מכוסים בכל מצב יהיה אשר יהיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראמדיק

הביטוח הרפואי הטוב בעולם, בכל מקום בעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gross gill

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155098 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142878 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144754 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148547 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148189 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica