חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על סוכרת וטיפולים בסוכרת

מאת: דוד כהןרפואה סינית23/07/20121083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו שמענו על מחלת הסוכרת, אך לא כולנו יודעים בדיוק על מה מדובר. מחלת הסוכרת היא מצב, אשר אינו מאפשר לגוף להשתמש ביעילות באנרגייה אשר נמצאת במזון שנכנס לתוכו. המצב הזה קורה כאשר הלבלב אינו מייצר אינסולין, או כאשר מיוצר אינסולין, אך הגוף דוחה אותו. במילים יותר פשוטות להבנה: כאשר אנו אוכלים, המזון שאנו צורכים מתפרק לגלוקוז, או סוכר. אנחנו לא מדברים רק על ממתקים, גם בפירות ובמזון בריא יש סוכר ואנו זקוקים לו, כי זה מה שמעניק לגוף אנרגיה.

בזמן העיכול, גלוקוז נכנס לתוך מחזור הדם ומאכיל את התאים שלנו. מי שמעניק את ההסעה לתאים בתוך מחזור הדם הוא הורמון האינסולין, אשר מיוצר ע"י הלבלב ומשתחרר לתוך מחזור הדם.

הבעיה מתחילה בכך שיש כמות גדולה מאוד של סוכר בדם, על כמות קטנה של אינסולין שמצליח הלבלב לייצר. אם הגוף שלנו אינו מייצר כמות נאותה של אינסולין, כדי לעמוד בכמות הסוכר במחזור הדם או שהוא מתקשה לייצר אינסולין, הגלוקוז נותר בדם ומעלה את רמת הסוכר בדם לגבוה מדי. כאשר המצב הזה מתמשך, גם אם שומרים על אכילה בריאה - מפתחים סכרת.

סכרת הנקראת סוג 1 - היא סכרת, אשר תשאר אתכם לאורך החיים וכרגע אינה נחשבת לברת ריפוי, אך בהחלט קיימות דרכי טיפול בסוכרת שהן יעילות, המסייעות לשמור על רמת סוכר מאוזנת בדם. בסיוע הרופא המטפל, ניתן לנהל תוכנית פעולה אפקטיבית ובריאה. בסוג זה של סכרת, אשר אינו מתקשר לגיל מסויים, חייב החולה לנהל אורך חיים של דיאטה, פעילות גופנית וקבלת אינסולין באופן סדיר ואורך חיים זה הוא המפתח בתכנית הטיפול של חולה זה.

אורך חיים טיפולי מסוג זה הוא חובה לכל מי שסובל מסכרת מסוג 1, היות והלבלב אינו שולט בכמות האינסולין שהוא מייצר, אם בכלל והסוכר בגוף עלול לעלות לרמות גבוהות או נמוכות, כך שהחולה מחוייב אף לבצע בדיקות דם על בסיס יומיומי ולעקוב אחר התוצאות. בהתאם לכך, יש צורך לצרוך אינסולין. את בדיקות הדם ניתן לבצע בקלות רבה כיום, בעזרת ערכת בדיקה עצמית, אשר מספיקה לה טיפת דם אחת, כדי להעניק תוצאות מיידיות של רמת הסוכר בדם. את האינסולין ניתן לצרוך בעזרת הזרקה של אינסולין במזרק, מתוך בקבוק של החומר או בשיטות מתקדמות יותר ונוחות לשימוש של משאבות אינסולין.

משאבות האינסולין קיימות כיום בדגמים קטנים, לשימוש עצמי ומהוות הקלה יחסית בצורך של הזרקה יומיומית. ניתן להשתמש במשאבה אשר מחוברת לגוף וניתנת לכיוון, כך שתזריק לתוך הגוף את הכמות הנדרשת, לאחר ארוחה או פעילות גופנית, על פי הצורך.

מפתח נוסף להצלחה של איזון מחלת הסכרת מסוג 1 הוא שמירה על דיאטה ואין זה אומר כי על חולה הסכרת להמנע מכל המאכלים הטעימים, אשר חלקם נחשבים לפחות בריאים. מילת המפתח במקרה של חולי סכרת ובכלל היא איזון. הקפדה ושמירה על כמות הפחממות שאתם אוכלים, אם בפרוסת עוגה או בפסטה, חשובה לא פחות מאשר הקפדה על רמת הסוכרים. מיותר לציין כי צריך לאזן גם את סוגי המאכלים, תוך הקפדה על אבות המזון ומעקב אחר רמות הסוכר בדם.

 



תגיות המאמר: סוכרת, סכרת, טיפול בסוכרת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213621 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201466 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205171 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222704 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222963 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213011 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213209 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213402 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213656 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213699 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica