חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב לוגו כחלק מיצירת זהות ויזואלית לעסק

מאת: אירה פינסקרמיתוג24/07/20121055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהות ויזואלית לעסק היא מכלול של אמצעים ויזואליים לעיצוב משרדי החברה, החנויות שלה, מוצריה וכל דבר אחר הקשור בפעילותה. ניתן לומר שזהות גרפית היא הקונספט הויזואלי הכללי של העסק, ועיצוב לוגו הוא האחד הדברים המרכזיים ביצירת זהות זאת.

זהות עסקית ויזואלית יכולה להתבסס על עיצוב של לוגו, או שההיפך: עיצוב לוגו יכול להשתלב בקונספט הויזואלי הכללי של העסק. כך או אחרת, כל אלמנט של הלוגו, כגון סוג הכתב, הגוונים, הקווים והדימויים, חייב להתאים לקונספט הכללי. כך, למשל, במשרדיה של חברת ביטוח שרוצה לשדר סולידיות ויציבות נראה לרוב ספות עור והעתקים של תמונות מוכרות; נציגי החברה יתלבשו בהתאם לדרס קוד נוקשה יחסית,  וכדומה. הלוגו של חברה כזאת צריך להיות גם הוא סולידי ויציב, ללא קווים מתפתלים, ציורים מצחיקים ושילובי גוונים נועזים.

בעיצוב לוגו יש לתת את הדעת על מספר היבטים. ראשית כל, הלוגו חייב להיות פשוט וקליט, מקורי וייחודי, ומשולב ברעיון העיצובי הכללי של החברה. הלוגו צריך להראות טוב על גבי משאית וקיר של קניון, נייר מכתבים ומסך מחשב, כרטיסי ביקור ומגנטים. הלוגו חייב להיות ברור והחלטי, ללא חצאי קווים או חצאי גוונים.

בעת עיצוב לוגו יש להתחשב בקונספט הויזואלי הכללי של העסק. בחירת סוג הכתב, החלטה על שימוש בכתב נטוי, מיקום יחסי של האובייטקים הגרפיים – כל אלה צריכים לקבל ביטוי גם בעיצוב פנים של המשרדים או החנויות, גם בעיצוב חלונות הראווה, גם בהופעתם של עובדי החברה, בין אם מדובר במדים או בהנחיות כלליות. קונספט כללי זה חייב לבנות רושם חיובי ולחזק את הקשר בינה לבין לקוחותיה.

בעת עיצוב לוגו כחלק מהזהות הויזואלית של העסק חייבים לזכור גם את הצורך בבנייה ועיצוב של אתר החברה. גם העיצוב הגרפי של האתר הוא חלק מהקונספט הכללי. לעתים קרובות עיצוב לוגו ועיצוב של אתר נעשים ברצף או על ידי אותו המעצב.

לסיכום, עיצוב של לוגו הוא אבן הפינה ביצירת הזהות הויזואלית של החברה. לכן יש לזכור כי כל כל החלטה עיצובית לגביו צריכה לקבל ביטוי בכל האלמנטים הויזואליים הנוגעים לבית העסק.

 



תגיות המאמר: עיצוב לוגו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica