חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקידמה כיום מאפשרת גם במקרים של נכות לנהל שגרת חיים רגילה

מאת: שני שמעוניביטוח לאומי24/07/201212624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקידמה כיום מאפשרת גם במקרים של נכות לנהל שגרת חיים רגילה

בעבר חולים שנולדו עם נכות מסויימת או תוך כדי החיים נקלעו למצב נכות היו צריכים להתאשפז לתקופה ממושכת של שיקום ולא התאפשר להם לקבל את הטיפול שכיום ניתן לקבל.

במצב נכות בעבר ההשפעה לא הייתה רק על החולה אלא גם הייתה על המשפחה והסביבה הקרובה שנאלצו להתאים את אורח החיים שלהם לחולה עצמו.

הקידמה הרפאית כיום מאפשרת הן לחולה והן למשפחתו לנהל שגרת יום רגילה יחסית.



נכות היא למעשה פגם מוטורי בתפקוד הגוף הן מבחינה פיזי והן מבחינה נפשית אשר מגבילים את האדם בתפקודים שונים.

הנכות במדינת ישראל נקבעת על ידי ועדות של רופאים מומחים כל אחד בתחמו בביטוח הלאומי.ועדות אלו דנות במקרים רפואיים שונים ומגדירים לאדם מהי דרגת הנכות שלו.

דרגת הנכות יכולה לנוע מכמה אחוזים בודדים ועד למצב של 100% נכות.

הנכות שנקבעת על ידי הועדה יכולה להיות קבועה או מאידך יכולה להיות זמנית עד לכאשר האדם מחלים ואחוזי הנכות נעלמים לגמרי או נעשים נמוכים יותר

ועדות אלו תפקידם לקבוע את אחוזי הנכות אך המטרה של פעולה זו היא לקבוע מהי הקצבה ומהי העזרה לו הוא זכאי לקבל במסגרת מדיניות הרווחה של מדינת ישראל.

מדיניות זו באה לעזור לחולה לחיות חיים סבירים ככל הניתן לעומת מדינות בהן חולים בעלי מוגבלות או נכות פשוט נזרקים מהמערכת ונאלצים לחיות חיים לא קלים.



הנכות יכולה להתבטא בדברים רבים ושונים כאמור החל מפגיעות פיזיות, פגמים מולדים ובעיות נפשיות אשר ניתנות או לא ניתנות לריפוי.

תהליך הכרת ביטוח לאומי בנכות איננו קל בכלל וקיימים עורכי דין אשר מתמחים בדבר, רופאים אשר נותנים חוות דעת רפואית שיכולה לעזור בהחלטה של הרופאים בוועדות השונות על סמך מסמכים רפואיים וכמו כן תוכלו לקבל ייעוץ מטעם הביטוח הלאומי עצמו להכוונה ולייעוץ אובייקטיבי שיעזור לכם בקבלת הנכות בדרך הנכונה והקלה.

 



תגיות המאמר: נכות, ביטוח לאומי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני שמעוני

מאת: שני שמעונידיני עבודה01/12/132146 צפיות
מאמר המסכם את אפשרויות ניכוי השכר של עובדים על ידי המעסיק.

מאת: שני שמעוניאילוף בעלי חיים26/05/125344 צפיות
הדרך האמיתית להסתכל על אילוף

מאת: שני שמעוניבריאות נשים17/04/125570 צפיות
צלוליטיס הוא למעשה שילוב של תופעה קוסמטית, רפואית אסתטית שמופיעה בעור בתצורה של גבשושיות קטנות.

מאת: שני שמעוניבעלי חיים - כללי26/01/125601 צפיות
הזמנת אוכל לכלבים באמצעות משלוחים יכולה להקל על בעלי כלבים מאוד.

מאת: שני שמעוניחיות מחמד23/01/125111 צפיות
ישנה חשיבות רבה לאוכל שהכלב שלכם אוכל, באותה מידה של חשיבות שיש לאוכל שאנחנו בני האדם אוכלים. אוכל לכלבים צריך להיות איכותי ולעמוד בתקנים המחמירים ביותר. המאמר סוקר את החשיבות של אוכל איכותי לכלבים וכיצד לבחור בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח לאומי

מאת: מנחם כהןביטוח לאומי17/02/164398 צפיות
1. כללי סעיף 246 לחוק הביטוח הלאומי עוסק בתקופת אכשרה לגבי קצבת זקנה וקובע לאמור: "246. תקופת אכשרה (א) תקופת האכשרה המזכה לקצבת זקנה היא אחת מאלה: (1) 60 חודשים, בין שהם רצופים ובין שאינם רצופים, שבהם היה אדם מבוטח תוך עשר השנים האחרונות שקדמו לגיל המזכה אותו בקצבת הזקנה; (2) 144 חודשים שבהם היה אדם מבוטח, בין שתקופה זו רצופה ובין שאינה רצופה;

מאת: sharondan80ביטוח לאומי01/03/153120 צפיות
הפגישה עם הועדה הרפואית בביטוח הלאומי תכלול צוות רופאים מתחום הפציעה לצד אנשי מפתח אשר ישאלו שאלות בגין הנכות ויבקשו הדגמה של פעולות יום, יומיות על מנת לקבוע את דרגת הקושי ואחוזי הנכות המגיעים.

מאת: מנחם כהןביטוח לאומי25/08/142984 צפיות
פרק ו' לחוק הביטוח הלאומי (נוסח חדש), התשנ"ה-1995 (להלן - החוק), שבנספח מזכה בגמלה את מי שנפגע בתאונה וכתוצאה ממנה איבד את כושר התפקוד. הביטוח חל על תושב ישראל שמלאו לו 18 שנים וטרם הגיע לגיל הפרישה. "גיל הפרישה" מוגדר בסעיף 1 לחוק כ"הגיל הקבוע לגבר ולאשה, בהתאם לחודש לידתם, בחלק א' בלוח א'1" . גיל הפרישה לאשה תלוי בתאריך הלידה והוא עומד כיום על גיל 62. גיל הפרישה לגבר היה תלוי בתאריך הלידה וכיום הוא עומד על גיל 67. כלומר, מי שנפגע וגילו מעל גיל הפרישה לא יהיה זכאי לקצבת נפגעי תאונות לפי פרק ו'

מאת: מנחם כהןביטוח לאומי21/08/143575 צפיות
תיקון 159 לחוק הביטוח הלאומי

מאת: ארז כהןביטוח לאומי26/08/132330 צפיות
מהי מחלת מקצוע? האם רשימת המחלות היא רשימה סגורה? מהי תורת המיקרוטראומה? כיצד עליי לפעול למימוש זכויותיי?

מאת: יובל סמרה, עו"דביטוח לאומי13/08/132536 צפיות
לא פעם, משרדנו נתקל במקרים בהם הוועדה הרפואית בחרה להעניק לחולים במחלה זו נכות שאינה משקפת את מצבם האמיתי, או התאימה להם דרגת נכות רפואית מפריט ליקוי אחר בשיעור מופחת בהרבה. אז מה כדאי לכם לעשות ?

מאת: יובל סמרה, עו"דביטוח לאומי30/07/129688 צפיות
תפקידו של התיעוד הרפואי לא מצטמצם רק להוכחת הנזק והטיפול הרפואי לו נזקק הניזוק. אומנם, קיימת חשיבות לכך שהמסמכים הרפואיים יכללו תיעוד רפואי רב ככל שניתן. אך בל נשכח, כי יש בכוחם גם לשפוך אור על המקרה בכללותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica