חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך האמיתית להסתכל על אילוף

מאת: שני שמעוניאילוף בעלי חיים26/05/20125344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה דעה בקרב בעלי כלבים רבים הקובעת כי כאשר הם מאלפים את הכלב, הדבר פוגע בחופש שלו והופך אותו לחיה שמשרתת את האדם, במקום שתחיה לצידו בשוויון כחלק מהמשפחה. דעה זו אינה נכונה והמקור שלה מגיע מהשוואת הכלב לבן אדם לכל דבר.

הכלב נמצא עם האדם במשך אלפי שנים ונהנה מחברתו. עובדה זו אינה סותרת את העובדה שהכלב זקוק להדרכה וכיוון על מנת שיהיה שמח ומאושר. כלב ללא תכלית הוא כלב עצוב שאינו יודע מה לעשות עם עצמו. הוא עלול מתוך שעמום לעשות דברים שבני האדם לא רוצים שיעשה. הכלב מטבעו נהנה מלרצות את בני האדם וזהו חלק מהקשר המיוחד שיש בין שני המינים.

מטרתו העיקרית של אילוף כלבים, מעבר לחינוך הכלב לערכים המתאימים לעולם בני האדם, היא לתת לו מטרות, ערכים וגבולות שעליו לשמור עליהם. הקניית גבולות אלו יאפשרו לו את המרווח לשחק ולעשות כרצונו, מבלי לפגוע ולהרגיז את בני האדם.  אילוף כלבים מקצועי מביא בדיוק לתוצאות הרצויות ומאפשר לכם, לבני משפחתכם ולחברים ליהנות מחברת הכלב ולא לסבול ממנה שלא לצורך.

עליכם לזכור שאילוף כלבים הוא החינוך של הכלב ולכן חשוב להקפיד על כך שהכלב יתחנך בגיל צעיר כמה שיותר, על מנת גם שיהיה פשוט יותר ללמד אותו את הדברים החשובים להמשך חייו וגם על מנת שלא להרגיל אותו לפעולות מסויימות שאינן מתיישבות עם חייהם של בני הבית איתם הוא מבלה את חייו הבוגרים.

 



תגיות המאמר: אילוף כלבים, אילוף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני שמעוני

מאת: שני שמעונידיני עבודה01/12/132147 צפיות
מאמר המסכם את אפשרויות ניכוי השכר של עובדים על ידי המעסיק.

מאת: שני שמעוניביטוח לאומי24/07/1212627 צפיות
הקידמה כיום מאפשרת גם במקרים של נכות לנהל שגרת חיים רגילה

מאת: שני שמעוניבריאות נשים17/04/125570 צפיות
צלוליטיס הוא למעשה שילוב של תופעה קוסמטית, רפואית אסתטית שמופיעה בעור בתצורה של גבשושיות קטנות.

מאת: שני שמעוניבעלי חיים - כללי26/01/125603 צפיות
הזמנת אוכל לכלבים באמצעות משלוחים יכולה להקל על בעלי כלבים מאוד.

מאת: שני שמעוניחיות מחמד23/01/125111 צפיות
ישנה חשיבות רבה לאוכל שהכלב שלכם אוכל, באותה מידה של חשיבות שיש לאוכל שאנחנו בני האדם אוכלים. אוכל לכלבים צריך להיות איכותי ולעמוד בתקנים המחמירים ביותר. המאמר סוקר את החשיבות של אוכל איכותי לכלבים וכיצד לבחור בו.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205650 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165749 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158049 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131966 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica