חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שי לעצמי

מאת: ספיר קוסקיקניות 25/07/2012883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נמאס לך לקנות לכולם ושאף אחד לא קונה לך כלום, עשה זאת בעצמך, גש למרכז הקרוב ותפנק את עצמך, כי אם אין אני לי מי לי, תבחר משהו שיעביר לך את הזמן בזמן שאתה מחכה לילד שיסיים את הגן או אפילו משהו למשרד שייתן לו מראה חדש, אז אם אתה מאזור הדרום למצב שלך יש פתרון ולא סתם פתרון אלא פתרון יעיל במיוחד מתנות ייחודיות בדרום ניתן למצוא בכל חנות במרכזי קניות גדולים, שם תיהנה ממגוון רחב של מתנות לבית, לעסק, למשרד הפרטי שלך ואפילו לחדר השינה.

בדרכך למרכז הקניות אתה, כמו שאנחנו מכירים אותך אתה בטוח תתפתה ותקנה לא רק לעצמך אלא גם לקרובייך, במיוחד אם אנחנו בתקופת החגים, שכל מה שעושים זה רק קונים וקונים מתנות לחגים בדרום אתה יכול למצוא במחירים טובים במיוחד, אז אם כבר לבזבז את הכסף אז עדיף על סחורה איכותית וזולה, שגם ייתן רושם שהבאת מתנה יקרה וגם היא תשמר להם לעוד עשרים שנה ואז גם אתה וגם הצד השני יצאתם מרווחים, אתה זכית באירוח מהסרטים והוא זכה במתנה שתישאר לו לעולמים.

בנוסף אם אתה לא רוצה לבאס את הילד שלך שבגן, שיידע שהלכת לקניות בלעדיו, הוא יתעצבן נורא ויתחיל בבכי שלא נגמר, אז על מנת למנוע אי- נעימויות, כנס לכולבו שם תוכל ליהנות ממגוון מתנות לגני ילדים , שבנך וחבריו לגן ישמחו לקבל בשמחה, אז בחר צעצועים לגיל המתאים, אל תביא להם משהו שלא יעניין אותם, תביא משהו חדש שלא היה להם עד היום שגם הילדים וגם הגננת יהיו מופתעים ומרוצים והבן שלך יעריץ אותך באותם הרגעים. אז כנראה שזאת הולכת להיות קנייה גדולה ושוב אתה חוזר לחשוב על אחרים ולא רק על עצמך, אבל אולי זה לא כזה נורא, כי יש תמיד מי שמתסכל עליך ויחזיר לך בשמחה, אז תפנק את הסביבה וכן גם אותך, והכי חשוב גם משהו לאשתך שלא תקנא בילדים ובך, והכי חשוב שתפנה מקום מאחור לכל השקיות, תתחדשו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121326 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121050 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121618 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127719 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121177 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121111 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121130 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213732 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205189 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186798 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica