חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צדק תקשורתי

מאת: ארז מיריחסי ציבור29/07/20125016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנותיי ביחסי ציבור התברר לי שלא לכל העסקים הקטנים ו/או הבינוניים, האמנים הטובים ודומיהם יש כסף לממן יחסי ציבור ופרסום הולמים לאמנות, למוצר או לשירות שלהם.

מדי פעם מופעים יחצ"נים בעלי אידיאולוגיה או אהבה מיוחדת לעסק, לאמן או למוצר מסוים עד כדי כך שהם ייקחו אותו תחת חסותם בתור אקט פילנתרופי או בגלל שהוא ממש חשוב להם. אבל יחסי ציבור הם גם עסק והם לא יכולים לשאת יותר מדי דברים כאלו.

תמיד שאלתי את עצמי האם מי שיש לו אמצעים לפרסום ויחסי ציבור באמת שווה יותר ממי שאין לו? הרי רוב האמנים שאני אוהב מדברים לקהל מצומצם מאד והם שווים יותר, מעניינים יותר ובדרך כלל פורצי דרך הרבה יותר מאלו הזוכים לחשיפה רבה ותמידית.

המצב הלא הוגן והלא ראוי הזה שורר בעולם הזה שלנו, עולם של כלכלה מוניטרית. בעולם כזה אפילו הזכות לקבל טיפול רפואי הולם מותנית בהיותך בעל ממון מסוים.

בתחום יחסי הציבור של האמנות והתרבות וגם זה של הצרכנות והעסקים הדבר הוא אינו עניין של עצם החיים אלא של איכותם.

הרבה יוצרים מעניינים ומרעננים שרק התחילו או שפועלים שנים במחתרת והרבה בעלי מוצרים חדשניים או שירותים איכותיים לא זוכים לכיסוי תקשורתי ובכך מונצח מעמדם בשוליים שרק מי שמתאמץ ממש למצוא מוסיקה או אמנות טובה למשל, מוצא אותם.

במקרה כזה אמן שהיה יכול לפרוץ ולהפוך את עולמנו לפורה ומעניין יותר למשל סופר שיכול היה להעלות את הספרות הישראלית לדרגה בינלאומית, דרגה שתגרום לחוקרים לרצות ללמוד עברית ובכלל לעשות את החיים שלנו ליפים יותר בהם לא שולטת המונוטוניות של אמצע הדרך, אמן זה יפסיק ליצור, הוא יהיה חייב למצוא מקורות פרנסה אחרים, מקורות שייבשו את הכישרון שלו, שיגזלו את משאביו האינטלקטואלים ויביאו להכחדת האמנות שלו.

שהשיקול היחיד כמעט של משרד יחסי ציבור האם לקבל לקוח חדש הוא כלכלי נטו, אז רוב הסיכויים שאמנים שאין להם יכולת יעשו אחת מן השתיים.

1. ייעלמו מהמפה. 2. יעשו זאת בעצמם.

מלכתחילה הרגשתי שמפלצות הרייטינג הלא מעניינות, ליבם וראשם אינם במקום הנכון, דיברתי פעם עם זמר שנכנס לפלייליסט והיה לו להיט בגלגל"צ, ושאלתי אותו "למה אתה עושה את זה ככה מתחנף ושטחי?" הוא אמר שהוא לא רוצה להיות רעב.

אז למה הוא עושה את כולנו רעבים למוסיקה טובה? לכן עבדתי בעיקר עם מספר אמנים שמעניינים אותי ובמחירים נוחים, אך הגעתי באיזה שהוא שלב לסף, שבו עבדתי קשה והתרוצצתי ממופע לתערוכה, מהופעה למשרד, לבית כדי לעבוד, ובדרכים מהפלאפון וכמעט בכל שעה משעות היום.אמנים אלטרנטיביים צריכים לשמר משהו מהגישה שלהם, הרי ברור שברגע שעיתונאי שחובב מוסיקה יבוא להופעה שלהם הוא ירצה לכתוב עליהם ואם העורכים, שחלקם הגדול גם אוהב מוסיקה טובה אך מקבל תכתיבי רייטינג, יאשרו את הכתבה, אז האמן יקבל חשיפה. לכן החלטנו במשרד ללמד אמנים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים לעשות יחסי ציבור בעצמם. אם זה באפשרויות הרבות שאף גדלות מיום ליום ברשת האינטרנט ואם בלימוד חלק מהסודות של היח"צ כדי לתרגם את כישרונם לשפה תקשורתית, להתאים את הייחודיות שלהם לכלי התקשורת המתאימים, לספר את סיפורים ולהשיג חשיפה בעיתונות או בטלוויזיה ובעקבותיה הישרדות כבני אדם עם תחושת ערך עצמי ותרומה גדולה לחברה.השירות החדש "יחסי ציבור ב1000 ₪" נועד להביא לצדק תקשורתי ובמקום לשלם אלפי שקלים מדי חודש, בתשלום חד פעמי מקבל האמן או בעל העסק את כל הידע, הכלים והאפשרויות שמציע עולם יחסי הציבור.

השירות כולל פגישת ייעוץ, פגישת הכנה לראיונות, 2 טקסטים לעיתונות שנבנו ביחד ותפורים לצורכו, ליווי צמוד במייל למשך חודש, רשימת כלי תקשורת רלוונטיים והכתובות שלהם והפניה למקורות ידע עסקי ומקצועי נוספים.

השירות הזה נועד להביא לתפריט תרבותי גדול יותר, לצדק חברתי, ולהפריה הדדית של היוצרים ובעלי עסקים מול התקשורת.

הכותב הוא הבעלים של משרד דיוניסוס יחסי ציבור,משרד יחסי ציבור צעיר, דינמי ורחב אופקים לקידום תרבות, אמנות, ספרות, תיאטרון, תחומי הסביבה ויחסי ישראל גרמניה.

המשרד מספק ייעוץ בנושא "יחסי ציבור - עשה זאת בעצמך" כשירות מוזל לאמנים מתחילים.

כמו כן: -ייעוץ לבעלי עסקים גדולים, קטנים ובינוניים בנושא קידום העסק דרך חשיפה תקשורתית-הכנה לראיונות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הכתובה.

להזמנת השירות: מייל: dp@null.co.il או בטלפון 0773366637


בין לקוחותינו (בעבר ובהווה): תומש (תומר שרון), גלריה ארסוף (אסי דיין, עליזה אולמרט, פרויקט "קישקוש אינו קישקוש שהציג עבודות רפי לביא, לאה ניקל, משה קופפרמן ועוד...), המוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן (רות צרפתי, סשה אוקון, אילן ברוך, יהושוע פרונט ועוד..), עו"ד בני דון-יחייא, דינה אור, כתב הוצאה לאור (דברים ראשונים מאת יונה וולך, אנתולוגיית "סופי הדרכים" ועוד...), כתב העת "עכשיו" בעריכת פרופ' גבריאל מוקד, כנס אדריכלי הנוף, גלריה לאמנות עמליה ארבל (עמנואל בר-קדמא, ברסוק, אסתי קסטרו, אתי לב, אילנה שגיא, המופע  "לי כל שיר נושא סיפור עם מני פאר ועוד.. )אורי אגוז, ארז מירנץ, להקת המחול סבוטאז', אנט (אנטון) וייס, גיא (בוב) זאבי, יסמין אבן, תיאטרון דברים, ועוד.....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארז מיר

מאת: ארז מיריחסי ציבור25/08/127907 צפיות
כולם מדברים על יחצנות, אף אחד באמת לא מנסה להבין את דמות היחצן ותפקידו. מיהו יחצן? האם אלו אותם יחצני מסיבות הדוחפים לך פלאיירים בכל פינת רחוב, דמויות סליזיות עם דיבור מאנפף או אנשים אתיים שעושים מה שהם אוהבים?

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213695 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213660 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213781 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213922 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176457 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica