חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיהו יחצן?

מאת: ארז מיריחסי ציבור25/08/20127906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מדברים על יחצנות, אף אחד באמת לא מנסה להבין את דמות היחצן ותפקידו.

מיהו יחצן? האם אלו אותם יחצני מסיבות הדוחפים לך פלאיירים בכל פינת רחוב, דמויותסליזיות עם דיבור מאנפף או אנשים אתיים שעושים מה שהם אוהבים?

רני רהבמאמין במה שהוא עושה. כך גם כל יחצנית המתקשרת ללא הרף לעיתונאים במטרה שיכתבו על הלקוח שלה.

אנשי מקצוע מעדיפים לקרוא לכך "איש יחסי ציבור" או "יועץ תקשורת"

אחוז גבוה מהידיעות שמופיעות היום בתקשורת מקורן בעבודת יחסי ציבור ואין זה משנה אם משרד מקצועי עשה זאת או מישהו שמקדם רק את עצמו באופן פרטי.

ההשפעה של התחום על התקשורת ועל התרבות , הצרכנות, העסקים ואפילו הפוליטיקה המקומית גוברת.

התקשורת רעבה לסיפורים.

וכמעט אין מי שיכול לזוז היום בלי יחצן או יחצנית.

חייבים לעשות צעד כדי להגיע לשם היום ובמהרה

איש יחסי הציבור, היחצנים למיניהם ואנשים שרוצים שיכתבו עליהם ועל עסקיהם יכולים באותו מידה לספר סיפור עיתונאי מעניין.

ומה זה סיפור עיתונאי מעניין? למי שיש ניסיון בכתיבה ספרותית מדובר במיקרו-סיפור, בשינוי דרמטי, במשהו אנושי מרגש, מלהיב.

ואם אין לך אחד כזה, אז בהבלטת החדש, השונה, קולקציה חדשה, צוות חדש, סניף חדש, בכורה חדשה – הרי אנחנו עוסקים בחדשות ואין דבר משעמם יותר מחדשות אתמול.

לגבי אנשי יחסי ציבור, האמת היא באמצע וכל מקרה לגופו.

כאשר בוחרים משרד יחסי ציבור צריך לדעת שהוא מתמחה בענף שלך, או שהוא מקצועי לעילא ורעב. שיש לו קשר טוב עם העיתונאים אליהם אתה רוצה להגיע.

אבל זה יכול להיות עסק יקר.

אז מה עושים?

קח שבוע, קנה את כל העיתונים, עבור על תוכניות בטלוויזיה וברדיו.

איזה כתב כותב על נושאים הקרובים על ליבך?

למה שלא תשלח לו מייל?

אבל איך עושים את זה? מה כותבים בטקסט לעיתונות ואיך מגישים חומרים?

בשירות "יחסי ציבור – עשה זאת בעצמך" אנחנו מלמדים איך לפנות לעיתונאים, איך מגישים להם חומרים בצורה הטובה ביותר ובעלת הסיכוי הגדול ביותר להפוך לכתבה גדולה.

לפרטים:

https://www.facebook.com/events/1644965069083017/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארז מיר

מאת: ארז מיריחסי ציבור29/07/125016 צפיות
האם יחסי ציבור הם לכל אחד? איך מיעוטי יכולת כלכלית אך "עשירים ברוחם" יכולים להתמודד עם "מפלצות רייטינג" עתירות תקציב? כמה אייטמים מעניינים לא מגיעים לתקשורת? משרד דיוניסוס יחסי ציבור מציג חזון חדש על צדק תקשורתי

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213692 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213657 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213777 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213920 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176457 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica