חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת אזעקה אלחוטית

מאת: טליה שבתבית חכם01/08/2012788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפיתרון לכך מופיע ודאי ברגעים בהם נוח ורגוע לנו בחיינו. ומתגלה תמונה מלאת רכות ונועם שהחיים יכולים להיות יפים, אך לרוב נגלה כי המציאות היא שונה. כיום, כאשר אנו רואים ושומעים בחדשות על הפשיעה בארץ וגם שומעים מהקרובים על גניבות ושודים. על כן ניערך מראש. יש לפעול בנידון על מנת שנוכל לחיות ביתר שלווה..

התקנת מערכת אבטחה מקנה לנו ללא ספק תחושת ביטחון. כך נוכל להתנהל ביתר בטחה ביום יום שלנו. המערכת תגלה בקלות אם הגיע לאיזורנו פורץ באמצעות גלאים. נוכל לקבל דיווחים מהמוקד ישירות לסלולר. אם מדובר בעסק ניתן לקבל מספרי קודים שונים לכל עובד וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..

אחת מהדרכים לחוש באופן היא להתקין מערכת אזעקה אלחוטית בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שרובנו ודאי יודעים כיום עולם האבטחה מפותח מאד. לכן כדאי מאד לשמור על ביתנו על ידי התקנה של אינטרקום אפילו אם אנו מתגוררים בבית דירות או בבית פרטי..

המלצתנו היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובעצם כך נוכל בית קלות לשמוע ויתרה מזאת לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ולהחליט למי אנו פותחים את הדלת או את השער בלחיצת כפתור . כל אחד יודע שברגע שגנב נוכח לדעת שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש ודאי דרך לגנוב בבתים קלים לגניבה..

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שיש כל כך הרבה חברות כאשר אנו באים לקנות מערכת אזעקה לבית ומיגון לבית ולעסק והתחרות היא גדולה. לפני שנסגור עסקה, נבצע בדיקה מקיפה ונבין מה מציעים לנו ואם ההצעה אכן תתאים נבחר בה. חשוב מאד שנדע שעשינו צעד נכון. זאת כמובן כיוון שמדובר בחיינו ולא בקניית אביזר אופנה..

לאחר שרכשנו את האזעקה, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר אמין, זאת בשביל למנוע בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תפעל בעת פריצה וזאת בשל חוסר מקצועיותו. עניין נוסף שיש לשם לב שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ואין כל ספק שאנו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . ובנוסף פרמטר נוסף יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שייתנו לנו ולא באופן שונה ..

אז זה הזמן להחליט נכון ולחוש הכי מוכנים בזמן שנבחר לנו מצלמות אבטחה ip שתתן לנו את ההגנה לה אנו זקוקים. כי לפני שקונים בודקים ואחרי כן מחליטים. בואו יחד ובטוח! הצלחה רבה!.

 



תגיות המאמר: מערכת אזעקה לבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121159 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121025 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121057 צפיות
במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121025 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121020 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124402 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121340 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica