חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לכם לעבור לטכנולוגיית IP TELEPHONY ?

טכנולוגיית IP TELEPHONY  היא איחוד של 'עולם' מיתוג הטלפונים עם 'עולם' תקשורת המחשבים. איחוד זה יוצר תפיסה טכנולוגית חדשה החוסכת בתשתיות של כבילה, תחזוקה, ציוד ומשאבי אנוש. בנוסף מערכת זו היא מודולארית.

האיחוד בין העולמות הטכנולוגיים הללו של מיתוג טלפונים ותקשורת מיחשובית, מאפשר מענה מתאים ויעיל למגוון יישומים אשר השימוש בהם מחייב קשר הדוק בין שתי העולמות: המחשבים והטלפוניה. להלן דוגמא פשוטה: לקוח הגולש באתר העסק על מנת לבצע תשלום או לקבל מידע, שיחת הטלפון אשר יבצע הלקוח תתנהל באמצעות המחשב בפרוטוקול IP.

כאשר רוכשים מרכזיות לעסקים, פעמים רבות נוטים לחשוב כי הקיבולת שלה תספיק לכמה שנים טובות, כשלמעשה, לעיתים נדרשים שידרוגי פלטפורמות המרכזייה והתוכנה בתוך זמן קצר, הזוללים חלק נכבד מהתקציב. בנוסף, ההרחבות והשדרוגים נעשים במנות. לעומת זאת בטכנולוגיית IP TELEPHONY  מדובר בטלפון מודולרי אשר ניתן להרחבה בכמות השלוחות הנדרשות בהשקעה מינימלית ולעיתים קרובות אף ללא השקעה כספית בכלל.

בטכנולוגיית IP TELEPHONY  אפשר להעביר את הטלפון ואת הנתונים בטכנולוגיה הנקראת "כבילה אחודה" - כלומר העברת הטלפונים והנתונים על אותה תשתית כבילה. באופן הזה אין צורך בפריסת תשתיות נפרדות כיוון שהכבל הקושר את ה מחשב ישמש גם את ה IP או להפך, מה שיוצר חיסכון בתשתית הכבילה. אפשר גם ליישם את הטלפון IP  על גבי המחשב עצמו, בלי יחידת קצה ייעודית לטלפון.

כאשר מדובר בעסקים גדולים, בחברות או בארגונים הנמצאים בפריסה ארצית (ואפילו בינלאומית), יכולים להתקשר בצורה פשוטה וקלה באמצעות IP טלפון, ממש כאילו המתקשר נמצא באותה מרכזייה ללא חיוב כספי. מכיוון שטלפון בטכנולוגיית IP TELEPHONY  נחשב לטלפון חכם, יהיה זה מיותר להתקין מרכזיות טלפון של אותו יצרן בסניפים המרוחקים של הארגון.

טכנולוגיית IP TELEPHONY  מאפשרת Unified Messaging - מערכת הודעות אחודה. מערכת הודעות זו מאחדת ומשלבת הודעות קוליות (הודעות מסוג קול), הודעות פקס ודואר אלקטרוני באמצעות שרת מרכזי. יישום זה הינו חדש ומשמעותי, המקל על התנהלות ויעילות העסק וגם כאן - חוסך בעלויות. יישום זה מקבל תנופה ומתקבל ביכולות גבוהות בתהליך היישום בעולם של טכנולוגיית IP.

תפעול ותחזוקת מרכזית טלפונים לעסקים רגילה מחייבת פעילות תחזוקתית רבה ויקרה של הלקוח עצמו. לעומתה, מערכת טכנולוגיית IP TELEPHONY , תפעול ותחזוקת המערכת פשוטים וקלים יחסית, ובפתרון של "סונרפון" אינם קיימים כמעט כלל.

טכנולוגיית IP TELEPHONY הולכת ומתפשטת כמעט בכל עסק מתקדם. היא חוסכת עלויות ומאפשרת נגישות ונוחות לכל המערכת הטלפונית והמיחשובית. האם כדאי לכם לעבור לטכנולוגיית IP TELEPHONY? עכשיו אתם כבר יודעים את התשובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VoIP-Expertsמדריך רכש מרכזיות טלפונים לעסקים, קבלו הצעות מחיר מספקי תקשורת בחינם!

החברה הוקמה ע"י מהנדסי תקשורת מומחים בעלי ניסיון מעל 20 שנה בשוק התקשרות במטרה לסייע לעסקים שאין באפשרותם להעסיק מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב כעובדים שכירים בחברה, בהתייעלות ושדרוג מערכי התקשורת והמחשוב תוך חיסכון בהוצאות, ובכך לסייע בצמצום הוצאות מיותרות ולהביא לגדילה, צמיחה והשגת יעדי העסק שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פנחס

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי30/09/131216 צפיות
התחרות בתחום הפס הרחב עם סיבים לכל פינה קורמת עור וגידים. המחירים ייפלו ודי בקרוב בצורה חדה ביותר. כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בתוך המהפכה של הפס הרחב בישראל?

מאת: מיכאל פנחסעסקים קטנים ובינוניים30/09/131036 צפיות
התחרות בתחום מצלמות אבטחה IP יצרה שוק פרוע המבוסס על מחירים. אולם, בעלי עסקים מחפשים מערכת המבטיחה אמינות ויכולת גישה למצלמות בכל עת ומכל מכשיר קצה (לרבות סמארטפונים וטאבלטים). כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בבחירת מערכת ושירותי מצלמות אבטחה IP לעסק?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים27/09/132271 צפיות
התחרות בעולם הסלולר לא פוסחת גם על המגזר החרדי. כיצד אנשי עסקים ומנהלים חרדים צריכים לקבל החלטות בבחירת שירותי סלולר "כשרים"?

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי27/09/131324 צפיות
עסקים רבים מחפשים דרכים להוזלת עלויות התקשורת שלהם, במיוחד בתחום המרכזיה העסקית. כיצד בוחרים את המרכזיה המתאימה לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת בגדול? האם מרכזיית MyPBX היא הפתרון המומלץ?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131527 צפיות
המעבר ל- BYOD בתוספת עבודה מרחוק ובכל מקום, יוצרים לעסקים סעיפי הוצאה גדלה והולכת. כל מה שיש לבחון ולשקול בטרם נופלים ל"בור ההוצאות", שכרוך בשימוש במכשירים ניידים לצרכי העבודה.

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי09/09/131378 צפיות
טכנולוגיית זיהוי דיבור (Voice Recognition) מסייעת לעסקים להחליף את העובדים האנושיים במרכזיות ובמוקדי השירות במכונות אוטומטיות המקיימות קשר אינטראקטיבי עם הפונים. כיצד בוחרים את מערכת הזיהוי הדיבור לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131341 צפיות
עולם התקשורת העסקית הניידת נמצא בתזזית. עובדים ומנהלים בהיקפים גדלים והולכים מביאים מהבית טאבלטים וסמארטפונים, ומעוניינים להשתמש בהם גם בעבודה לצרכי העבודה וגם להשתמש ביישומים המצויים על המכשיר במהלך עבודתם (BYOD).

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica