חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית חכם: נוחות ובטחון

מאת: אירה פינסקרבית חכם03/08/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית חכם הוא מערכת שנועדה לפתור בעיות של אנשים שפתרו את רוב הבעיות הרגילות. אלה מאיתנו שזכו לגור בבית מרווח, בעל מספר קומות ומבחר חדרי שינה, יודעים שלעתים גודלו של הבית יכול להעיק. לפני כל יציאה מהבית, למשל,  נדרש לעבור בכל החדרים, לסגור את התריסים, לכבות את האורות ואת המיזוג, לא לשכוח לדרוך את האזעקה וכדומה.  כאשר הולכים לישון, נדרש שום לעמעם את כל האורות, לסגור את כל הוילונות ואת הטלוויזיות, ולהשאיר אור עדין בחדר הילדים. כאשר מזמינים חברים למסיבה, נדרש להפעיל את מערכת הסטריאו, את המיזוג, את התאורה הדקורטיבית ולא לשכוח לפתוח את השער.

החיים בבית גדול יכולים להיות קשים בהחלט, אם הבית אינו חכם. מערכות הבית החכם מאפשרות לתכנן מספר מצבים אופייניים, הקרויים תרחישים בשפה המקצועית, ולהפעיל אותם בלחיצת כפתור.  כך, למשל, ניתן לתכנן תרחיש בשם "יציאה מהבית", תרחיש "שינה", תרחיש "קולנוע", תרחיש "חזרה מעבודה" וכדומה. בנוסף לכך, ניתן לשלוט על המכשירים הביתיים השונים מרחוק, באמצעות האינטרנט או בטלפון הסלולארי. כך, למשל, אם אתם חוזרים מהעבודה ביום חם במיוחד, ניתן לפתוח את המיזוג ולקבוע את הטמפרטורה הרצויה ממקום העבודה, והבית החכם יקבל את פניכם בקרירות נעימה.

הבית החכם מיועד בעיקר לנוחות מירבית של דייריו. יחד עם זאת, הוא תורם לתחומים נוספים בחייהם. אחד מהתחומים האלה הוא הבטחון. מערכות הבית החכם יודעות לשלוח הודעת SMS לבעל הבית במקרה של פריצה, ובמקביל לפתוח את כל התריסים בבניין לכניסת אור מירבית. המערכת יודעת לדמות גם מצב של בית מאוכלס בתקופות בהן הדיירים יוצאים לחופשה ארוכה, ובצורה כזאת להוריד את הסיכוי לפריצה לצורך גניבה.

תחום נוסף בו יכול הבית החכם לתרום הוא הנושא של חסכון באנרגיה. גלאי נוכחות הם חלק מהמערכת, ויודעים לכבות את האור ואת המיזוג במקומות בהם לא שוהים אנשים. שעון אסטרונומי מאפשר להכין את הבית למתכונת שבת מבלי לבדוק מדי שבוע את השעה המדויקת של כניסתה. לסיכום, הבית החכם הופך את החיים של דייריו לנוחים יותר ולבטוחים יותר, חוסך להם זמן, מאמץ וטרחה. לכן מומלץ לשקול את הכנת התשתית המתאימה בעת הקמת כל בית חדש.

 



תגיות המאמר: בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica