חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת מערכת בית חכם: השקעה משתלמת

מאת: אירה פינסקרבית חכם03/08/2012947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת מערכת בית חכם היא צעד שדורש, ללא ספק, השקעה משמעותית. אנשים רבים חושבים שמדובר בהוצאה לשמה; הוצאה שנועדה לשכלל את הבית אך לא להחזיר את עצמה. בעיני אנשים רבים, רכישת מערכת בית חכם היא מהלך שנועד להפוך את הבית למשוכלל ויוקרתי, בדומה לעיצוב מיוחד. במילים פשוטות, רבים מאמינים שרכישת מערכת בית חכם היא נחלתו של האלפיון העליון, שיכול להרשות לעצמו את הצעצוע החביב.

בפועל המצב הוא שונה. נכון לחשוב שרכישת מערכת בית חכם נועדה להפוך את הבית למשוכלל, מתקדם וחדשני. יחד עם זאת, אין זו הסיבה היחידה להתקין את המערכת. ההשקעה ברכישת מערכת בית חכם יכולה להיות משמעותית, אך לטווח הארוך זוהי הוצאה משתלמת, וניתן לראות מדוע.

ראשית כל, מערכות הבית החכם הופכות את השימוש בחשמל ליעיל יותר. כך, למשל, ניתן לתכנת את הבית להפעיל מכשירים מסוימים בשעות הלילה בתעריף נמוך. דוגמא לפעולה כזאת היא כביסה, הדחת כלים וכדומה. בצורה כזאת ניתן לאזן את ביקושי החשמל הביתיים מבלי שיהיה צורך לקום באמצע הלילה להדלקה או לכיבוי של מכשירים. ניתן לתכנת את המערכת לחמם את המים בדוד למשך הזמן שצריך, ולא להשאיר את הדוד דולק עד שניזכר לכבות אותו. המערכת לא תשכח לכבות את האור ואת המזגן כאשר אנחנו יוצאים מהבית לעבודה; זהו מצב שיכול לקרות לכל בן אנוש, ולגרום לבזבוזים רבים.  המערכת תדע להוריד את התריסים ולמנוע את התחממות הבית בדיוק בשעה שצריך לעשות זאת.

בנוסף למניעת בזבוזים כתוצאה מטעות אנוש, רכישת מערכת בית חכם תאפשר לכם לעקוב ולווסת את צריכת החשמל. במערכות רבות משולב מד חשמל ביתי או דירתי, המציג את צריכת החשמל על ידי המכשירים השונים בזמן אמת. המודעות לרמת צריכת החשמל מביאה לחסכון של כ- 20% בצריכה הכוללת.

שילוב של מערכות בטחון ובטיחות מאפשר לבית החכם למנוע נזקים כבדים לרכוש ואפילו לנפש. התרעות על מצבי חירום כגון שריפה והעברת הודעות אל מוקד הבטחון בעת נסיון לפריצה מביאים לחסכון עצום בעלות הרכוש שעלול להינזק או להיגנב.

לסיכום, רכישת מערכת בית חכם היא הוצאה שעשויה להראות ככבדה. יחד עם זאת, לטווח הארוך מדובר בחסכון עצום. ניתן לומר שרכישת מערכת בית חכם היא הוצאה משתלמת.

 



תגיות המאמר: רכישת מערכת בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131196 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica