חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המרכיבים של מחיר בית חכם

מאת: אירה פינסקרבית חכם03/08/20121017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחיר בית חכם הוא סוגיה שמעסיקה לקוחות פוטנציאליים רבים. היתרונות הברורים של הבית החכם מושכים אנשים רבים; כולנו היינו רוצים לגור בבית שיודע לכבות את האורות ולנעול את השערים לבד כאשר אנחנו יוצאים לעבודה, להוריד את התריסים בשעות החום, להפעיל את מדיח הכלים ואת מכונת הכביסה בלילה ולהתכונן לקבלת פני הדיירים על ידי הדלקה מבוקרת של המזגנים והתאורה לקראת חזרתנו מהעבודה בערב. יחד עם זאת, כאשר נרצה לברר מהו מחיר הבית החכם, ניתקל בטווח מחירים כה גבוה שנתקשה לרוב לקבל החלטה.

מחיר בית חכם מורכב מגורמים רבים שיכולים להשתנות מבית לבית. ראשית כל, מדובר בעלות של איפיון ותכנון המערכת, שצריכה להיעשות על ידי בעלי מקצוע. אנשים רבים אינם מודעים לאופציות השונות שמערכות הבית החכם מאפשרות; על נותן השירות בתחום לספק להם תמונת מצב רחבה ולהציג את כל האפשרויות של המערכת. מרכיב נוסף של מחיר הבית החכם הוא, כמובן, הכנת התשתית: כבלים, בקרים, מתגים ולוח חשמל. כאן מדובר בעלות המוצרים וגם בעבודה של אנשי מקצוע.

יש לציין שככל ששלב ההקמה או התכנון של הבניין מוקדם יותר, כך מחיר הבית החכם יהיה נמוך יותר. יש לציין, לעתים שילוב של מערכות בית חכם עשוי לדרוש שינויים אדריכליים בדירה. לכן, אם עוד בשלב התכנון של הבית משולב יועץ בתחום, ניתן בעלות נמוכה יחסית להפיק תוכניות יכילו את התשתית הנדרשת ואת המבנה הרצוי של הבית או הדירה. אם התשתית קיימת בבית עוד בשלב התכנון, מחיר הבית החכם צפוי לרדת בכ-% 20.

יש לציין, שקיימות מערכות בית חכם חדשניות ומשוכללות, אשר מאפשרות, למשל, התחברות למוקד בטחון מאויש, שליחת הודעות חירום וכדומה. מערכות כאלה יקרות יותר מהמערכות הרגילות ויש לקחת זאת בחשבון. כמו כן, תוספת של ציוד קצה תוסיף למחיר של בית חכם קיים.

לסיכום, על פי הערכות שונות, מחיר בית חכם יכול לנוע בטווח רחב מאוד מכעשרת אלפים שקל ועד למאות אלפי שקלים. מרכיביו העיקריים של מחיר הבית החכם הם מספר המעגלים הנדרשים, שימוש באופציות מתקדמות ושלב הבנייה של הבית.

 



תגיות המאמר: מחיר בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131196 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181425 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica