חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו חדר פרטי במסעדה?

מאת: משה אלוןעסקי מזון05/08/2012946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה כיף זה לצאת למסעדה, לשבת בחדר פרטי ולא לשמוע את כל הבלגאן והצעקות שיש מחלל המסעדה בכלל אורחים אחרים, נכון? פינוק זה מתאים במיוחד לאירועים פרטיים, דוגמת יום הולדת.

מסעדות רבות ברחבי הארץ מציעות את האפשרות הזאת. אם פעם זו הייתה נחלתם של מסעדות בהרצליה פיתוח בלבד, היום אפשרי לקבל את זה בכל הארץ – מתל אביב ועד ירושלים. בדרך כלל בחדרים הפרטיים יש אבזור מלא המתאים לאירוע: מערכת שמע, רמקולים, טלויזיה, מחשב, תאורה ועוד. זה מאפשר לכם להקרין מצגת, סרט או להשמיע מוסיקה ולעשות הפתעות ושטויות כדי לשמח את חתן האירוע. מסעדות רבות הבינו שאנשים רבים רוצים חדר פרטי, ולשם כך החליטו לתת מענה.

דוגמאות למסעדות עם חדרים פרטיים

•    ננה היא מסעדה בתל אביב עם חדר פרטי. בחדר ריהוט עתיק, תאורה מיוחדת ואבזור המתאים לעד 35 איש.
•    גם במסעדת מסה ומסעדת מול ים בתל אביב יש חדר פרטי, עם עיצוב אלגנטי מעור. החדר מנותק לגמרי מרעשי המסעדה. במסעדות יוקרה כאלו תוכלו לקבל מלצר פרטי לחדר וגם מלצר יין, סומלייה. גם מסעדת רפאל מציעה חדר פרטי, קימל ועוד מסעדות גורמה בתל אביב.

חיפשתם חדר פרטי במסעדות בהרצליה פיתוח?

קיוטו, חלוצת הסושי הישראלית, היא הפתרון עבורכם. המסעדה מגישה אוכל יפני איכותי ברמה גבוהה מחומרי גלם טריים. ביקור במסעדה לאירוע פרטי הוא בדיוק מה שהמסעדה תשמח להציע לכם. המסעדה מקיימת אירועים, שמחות וחגיגות, ימי הולדת, מסיבות והכל בחדר פרטי מיוחד עם שירות פרטי והפתעות על חשבון הבית. אם אתם רוצים לחגוג בטעם אסייתי את האירוע הבא שלכם, מסעדות בהרצליה פיתוח כמו קיוטו הן הפתרון המושלם עבור האירוע שלכם!

 



תגיות המאמר: מסעדה בהרצליה פיתוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154211 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213655 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214056 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205519 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810506 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica