חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדות בדרך לצפון

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ05/08/20121444 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צפון הארץ הוא אחד מהאזורים הפופולאריים ביותר והמהנים ביותר לטיול בכל הארץ. מדובר באזור שמשופע בצימרים קטנים וחמודים, מסעדות משובחות עם אוכל טעים, נופים ירוקים והרריים עם נחלים קטנים ומאגרי מים, והרבה הרבה אטרקציות למי שמחפש לעשות משהו מעט יוצא דופן.

אין כמו להגיע מאזור המרכז או הדרום, ולהתחיל לרדת בירידות המפותלות לטבריה (או לפוריה), להיכנס לכביש עוקף כינרת ולהבין, זהו - אנחנו בצפון. הנוף יוצא הדופן עם פסגתו הלבנה והמושלגת (בעונה) של החרמון, או פסגות הרי לבנון וסוריה המושלגות כמעט תמיד, ביחד עם הקסם של הכנרת המנצנצת לא מאפשרים לשכוח לרגע את העובדה המשמחת שאנחנו "לא בקנזס" יותר וכי אנחנו באופן רשמי ומוחלט - בצפון.

מה יש לעשות בצפון הארץ

יש סיבה לכך שהצפון הוא אחד האזורים התיירותיים ביותר בארץ. מדובר בחבל ארץ יפהפה שתושביו השכילו לשלב בין האטרקציות הטבעיות שבו לבין אטרקציות מלאכותיות ולכן, הדבר הראשון שכדאי לעשות בזמן חופשת צימרים בצפון הוא לנצל את הזמן ולהכיר מקרוב את האזור היפהפה הזה.

כדאי במיוחד במהלך הקיץ לנעול סנדלים, לארוז הרבה בקבוקי מים בתיק וכובע על הראש ולצאת לטייל באחד הנחלים היפהפיים עם מי הפשרת השלגים הצלולים והצוננים שבסביבה. טיולים מסוג אלו יכולים להתאים לכל המשפחה ולהציע הפוגה נעימה במיוחד מהחום הישראלי הלוהט, מפני שהם משלבים הליכה בשבילים עם הליכה בתוך מימי הנחל.

מעבר לנחלים המפכים בצפון ולטיולים רגליים אחרים בנופיו הקסומים של האזור, תוכלו למצוא בצפון מגוון אטרקציות המשלבות בין הטבעי למלאכותי לתמהיל מהנה במיוחד כגון: שייט קיאקים ואבובים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, אומגה למים, סנפלינג, פארק מים ועוד אטרקציות ייחודיות האופייניות לאזור.

איפה אוכלים באזור הצפון

אין כמו המסעדות בדרך לצפון בשביל להעביר לכם את התחושה שאתם מתרחקים מהבית ומתקרבים למקום שונה ומיוחד. המסעדות בצפון הינן לא מוכרות ומפורסמות יחסית לאחיותיהן במרכז אבל הן מציעות חוויה קולינארית ייחודית ומענגת שלא הייתה מביישת את המיטב שבמסעדות תל אביב וגוש דן.

המסעדות הייחודיות בעלות האווירה הצפונית השונה מתחילות לצוץ כבר בדרך צפונה, כלומר החל מחדרה תוכלו למצוא מסעדות גורמה משובחות שמציעות ארוחות מעולות באווירה גלילית. מסעדות אלו בדרך לצפון הינן מסעדות איכותיות, שמוכרות היטב לתושבי הסביבה ומציעות ארוחה שתצדיק עבורכם את כל הנסיעה לצפון.

במסעדות אלו תוכלו למצוא אוכל מגוון שעשוי ממרכיבים איכותיים וטריים שבאים מהיישובים באזור, מושבים וקיבוצים הסמוכים, ומטופלים על ידי שפים מומחים, להפקת מירב הטעמים, במחירים זולים יותר מאלו שבמרכז. אין זו חוויה נדירה לשבת במסעדה בצפון ולאכול בשר עסיסי וטעים מהמושב ליד, על מצע ירקות טריים שנקטפו הבוקר בקיבוץ הסמוך, מלווים ביין איכותי מהיקב שנמצא במרחק דקות נסיעה.

השימוש במרכיבים המקומיים הללו, מעבר להיותו טוב לסביבה, הינו גם טוב לסועדים מפני שהוא מאפשר לכם ליהנות מהתוצרת בשיא הטריות שלה, ובעונה.

לסיכום, לא משנה היכן תבחרו לנפוש ואיפה תחליטו ללון, כל עוד תקומו בבוקר, תעמיסו את הרכב ותיסעו לכיוון הצפון, אין ספק שתמצאו חופשה מהנה ומיוחדת שתנעים לכם את הזמן ותחזיר אתכם לשגרה נינוחים ורגועים. רק אל תשכחו לעצור באיזה מסעדה טעימה ואיכותית בדרך!

 



תגיות המאמר: מסעדות בדרך לצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר ליפשיץ

מאת: הדר ליפשיץמתכונים ואוכל - כללי05/08/121109 צפיות
יש לדרום הארץ מספר איכויות קסומות וייחודיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לא ברור אם זה בגלל מזג האוויר החם והיבש, הנוף החולי והמדברי מרהיב העין שצבוע בגוונים חמים של אדום, צהוב ולבן או אולי האנשים הנחמדים והרגועים שממלאים את אזור זה. משהו בדרום ללא ספק שונה מאוד משאר חלקי הארץ.

מאת: הדר ליפשיץאטרקציות30/07/121488 צפיות
החופש הגדול הוא זמן נהדר לבלות בו בצפון רווי הנופים והאטרקציות. האטרקציות המרובות מאפשרות מגוון אפשרויות של בילוי משפחתי ליום של כיף ואפילו לשבוע ויותר..

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ14/07/121857 צפיות
שבת בבוקר הוא זמן מצוין לטיול, בין אם אתם בצימר וגם אם אתם בבית. הילדים, מה לעשות, לפי חוק מרפי מתעוררים מוקדם. אז במקום להתבאס מכך, ההמלצה שלנו היא לשנס מותניים ולצאת לטיול. לפניכם המלצות לטיולים קצרים ומהנים שבהתאם לעונה כוללים ברובם גם מים.

מאת: הדר ליפשיץצימרים14/07/121377 צפיות
מושב גורן הוקם בשנות החמישים בגליל המערבי בסמוך ליישוב מעלות תרשיחא. בתחילה הקימו את המושב ככפר עבודה עולים מתימן אולם אלה עזבו אותו זמן קצר לאחר מכן ובמקומם הגיעו עולים יוצאי צפון אפריקה. כארבע מאות איש חיים במקום ומתפרנסים מחקלאות, תיירות ועבודות מחוץ למושב.

מאת: הדר ליפשיץצימרים17/06/121438 צפיות
נופש בצפון מתרגם אצל רובנו כנופש בצימר, אולם אין הדבר הכרחי. למרות שפע הצימרים הטובים בצפון יש אירוח מסוג אחר שהוא מומלץ לא פחות והוא חופשה בווילות נופש בצפון. המגוון רחב ומגוון ולעיתים מסווג לפי צרכים, משמע, וילות למסיבת רווקים או רווקות, וילות לזוגות, וילות למשפחות, וילות עם בריכה ועוד.

מאת: הדר ליפשיץצימרים10/06/121748 צפיות
כשחושבים על חופשה, בריכה היא חלק בלתי נפרד ממנה. מה יותר כיף מלהשתכשך במים הרעננים וליהנות משחיה בריאה ונעימה לאחר טיול רגלי או סתם כחלק מבוקר של כיף?

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192499 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182454 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181816 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181401 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181443 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181528 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171443 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica