חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לצפון בחופש הגדול

מאת: הדר ליפשיץאטרקציות30/07/20121487 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החופש הגדול הוא זמן נהדר לבלות בו בצפון רווי הנופים והאטרקציות. האטרקציות המרובות מאפשרות מגוון אפשרויות של בילוי משפחתי ליום של כיף ואפילו לשבוע ויותר.. וזאת מבלי שהזכרנו את הטיולים הרגליים, שמורות הטבע והגנים הנפלאים. האטרקציות מגוונות ובהם ספורט אתגרי, טיולי ג'יפים, טרקטורונים, רכיבה על אופניים, פעילויות מים, ביקורים במשקים, רכיבה על סוסים, סנפלינג, רפטינג, קטיף עצמי, טבילה במעיינות, פיינטבול, טעימות במחלבות, ביקור ביקבים ואפילו סקי! אז באלו אטרקציות כדאי במיוחד לבקר?

רפטינג נהר הירדן

חום יולי אוגוסט הולך יופי עם אטרקציות מים. רפטינג בנהר הירדן משלב ספורט אתגרי לכל המשפחה עם הרבה מים וכיף. האטרקציה נמצאת ליד קיבוץ גדות בגליל עם נוף מדהים ואפשר לפני או אחרי לבקר גם בראש פינה הציורית, שנמצאת במרחק נסיעה של עשר דקות בלבד. הפעילות ברפטינג מתאימה לכל גיל ובקרבתה ממוקמת גם מסעדת בשרים כשרה ונהדרת. הפעילויות כוללות: מסלולי שייט שונים, שייט בסירות נהר, שייט רפטינג סוער, שייט הרפתקני, חבלים ואקסטרים, אומגה לירדן, פארק אתגרי, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים, טיולי רנג'רים, ופיינטבול.

גן גורו- ניר דוד

הגן האוסטרלי הייחודי בארץ- גן גורו, מזמין אתכם לחוויה שונה בה תוכלו ליהנות מפארק אוסטרלי שכולל קנגורו חופשיים, מסוגים שונים. הילדים (ואתם...) יוכלו ללטף ולהאכיל בשיפודי פירות, את החיות השונות ובכללם את התוכים שבצפריית הלורים. בעלי חיים נוספים בגן הם קואלות, קזואר, שועלים מעופפים, זוחלים ועוד. בנוסף במקום יש מבוך צמחייה, מבוכיי היגיון, כתבי חידה ומיני הפתעות. גן גורו מאפשר גם סיור לילה עם לינת שטח- חוויה שונה ומרתקת במיוחד עבור הילדים, במהלכה הם יסיירו עם פנסים ויציצו אל חיי הלילה של החיות האוסטרליות, אחר כך ישבו סביב המדורה בקומזיץ וישנו לינת שטח בגן עצמו. בחודשי החופש הגדול הגן פתוח עד 20.00 ונהנים מ  20% הנחה (עד 31.8.12).

פינת חי קיבוץ מזרע - בכנרת וגליל תחתון במזרע

קיבוץ מזרע מציע אירוח משפחתי אך לא רק. בקיבוץ אטרקציות משפחתיות רבות ובכללם ביקור במשק החי, ליטוף והאכלת חיות, צפייה בחליבה, ביקור במוזיאון הקיבוץ ובגלריית אמני הקיבוץ וכשתתעייפו או שתזדקקו למנוחה קלה, תוכלו לבלות בבריכה ולהצטנן ואף להתפנק  בספא המקומי. בנוסף לרשותכם מרכז קניות מקומי ומגרשי משחקים.

צוק מנרה

צוק מנרה מספק לבילוי המשפחתי שלכם את האדרנלין ומזמין אתכם ליהנות מספורט אתגרי בטבע. בין הפעילויות השונות והאטרקציות: מגלשות הרים בנופים קסומים, טרמפולינות בנג'י דום, סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, ביקור בבית הילד שמציע מגוון פעילויות יצירה ומתחם ג'ימבורי לילדים, סיורים רגליים מודרכים ועוד. גולת הכותרת היא כמובן נסיעה ברכבל הארוך בישראל בנוף קסום בגובה של כ750 מ' ולאורך מסלול של כ1700 מ' (הנסיעה מתאימה לכל גיל).

 



תגיות המאמר: אטרקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר ליפשיץ

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ05/08/121443 צפיות
צפון הארץ הוא אחד מהאזורים הפופולאריים ביותר והמהנים ביותר לטיול בכל הארץ. מדובר באזור שמשופע בצימרים קטנים וחמודים, מסעדות משובחות עם אוכל טעים, נופים ירוקים והרריים עם נחלים קטנים ומאגרי מים, והרבה הרבה אטרקציות למי שמחפש לעשות משהו מעט יוצא דופן.

מאת: הדר ליפשיץמתכונים ואוכל - כללי05/08/121107 צפיות
יש לדרום הארץ מספר איכויות קסומות וייחודיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לא ברור אם זה בגלל מזג האוויר החם והיבש, הנוף החולי והמדברי מרהיב העין שצבוע בגוונים חמים של אדום, צהוב ולבן או אולי האנשים הנחמדים והרגועים שממלאים את אזור זה. משהו בדרום ללא ספק שונה מאוד משאר חלקי הארץ.

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ14/07/121856 צפיות
שבת בבוקר הוא זמן מצוין לטיול, בין אם אתם בצימר וגם אם אתם בבית. הילדים, מה לעשות, לפי חוק מרפי מתעוררים מוקדם. אז במקום להתבאס מכך, ההמלצה שלנו היא לשנס מותניים ולצאת לטיול. לפניכם המלצות לטיולים קצרים ומהנים שבהתאם לעונה כוללים ברובם גם מים.

מאת: הדר ליפשיץצימרים14/07/121376 צפיות
מושב גורן הוקם בשנות החמישים בגליל המערבי בסמוך ליישוב מעלות תרשיחא. בתחילה הקימו את המושב ככפר עבודה עולים מתימן אולם אלה עזבו אותו זמן קצר לאחר מכן ובמקומם הגיעו עולים יוצאי צפון אפריקה. כארבע מאות איש חיים במקום ומתפרנסים מחקלאות, תיירות ועבודות מחוץ למושב.

מאת: הדר ליפשיץצימרים17/06/121438 צפיות
נופש בצפון מתרגם אצל רובנו כנופש בצימר, אולם אין הדבר הכרחי. למרות שפע הצימרים הטובים בצפון יש אירוח מסוג אחר שהוא מומלץ לא פחות והוא חופשה בווילות נופש בצפון. המגוון רחב ומגוון ולעיתים מסווג לפי צרכים, משמע, וילות למסיבת רווקים או רווקות, וילות לזוגות, וילות למשפחות, וילות עם בריכה ועוד.

מאת: הדר ליפשיץצימרים10/06/121747 צפיות
כשחושבים על חופשה, בריכה היא חלק בלתי נפרד ממנה. מה יותר כיף מלהשתכשך במים הרעננים וליהנות משחיה בריאה ונעימה לאחר טיול רגלי או סתם כחלק מבוקר של כיף?

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica