חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים עם בריכה מחוממת

מאת: הדר ליפשיץצימרים10/06/20121748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כשחושבים על חופשה, בריכה היא חלק בלתי נפרד ממנה. מה יותר כיף מלהשתכשך במים הרעננים וליהנות משחיה בריאה ונעימה לאחר טיול רגלי או סתם כחלק מבוקר של כיף? כשאנו יוצאים לחופשה משפחתית אחת השאלות הראשונות שנשאל היא האם יש בריכה במקום? כידוע השהייה בבריכה אהובה במיוחד על הילדים ומעבירה גם את זמנם וגם את זמננו בנועם, אבל מה קורה כשהאוויר מתקרר והטבילה במים הקרירים כבר לא כל כך נעימה?
צימרים עם בריכה מחוממת הם פתרון אידאלי לנופשים שאוהבים לשחות ולשהות בבריכה וכאן הכוונה לא רק לילדים... תחשבו על שחיית לילה בנוף עוצר נשימה או על רחצה בבריכה חמימה כשבחוץ קר וגשום, אין ספק שאטרקציית בריכה מחוממת מאוד יעילה במצב זה ומשדרגת את הנופש שלנו לאין ערוך.
צימרים עם בריכה מחוממת - אטרקציהצימר עם בריכה מחוממת משלים כל חופשה לחופשה מושלמת- לא צריך לחשוב על מזג האוויר או על שעת הרחצה- במים תמיד נעים. ישנם צימרים בהם ניתן לבקש זמן שחייה פרטי ואז ניתן לנצל זאת לזמן איכות משפחתי וכייפי או לרחצה זוגית ורומנטית. כל מה שצריך לעשות הוא לבקש מראש את שעות הרחצה הפרטיות שלכם מבעל הצימר, שידאג להתאים זאת לשאר האורחים בצימר. תיאומים אלו נעשים, עפ"י רוב, בייחוד כאשר מדובר בציבור דתי שמבקש פרטיות אך לא רק ובהחלט במרבית הצימרים ישמחו להיענות לבקשתכם.
צימר עם בריכה מחוממת מעמיד לרשותכם בנוסף, את שלל הפינוקים המשלימים לחופשה שלכם ומקפיד על מיטות נוחות, ג'קוזי, מטבחון, פינת קפה, טלוויזיה וכמובן הרבה נוף, טבע, שירותי ספא, שלווה וכיף.
צימרים עם בריכה מחוממת הם בהחלט לא רק לחורף ולא אופייניים רק לאזור הצפון (הקר יותר), כפי שנהוג לחשוב, אלא לרחצה גם בימי הקיץ, בשעות הערב הקרירות ובשעות הבוקר המוקדמות. בשאר השעות החמות של היום, מורדת טמפרטורת המים ומותאמת למזג האוויר של העונה, וכן גם באזורים נרחבים אחרים בארץ. חזרתם מטיול רגלי מהנה אך מעייף? החום מתחיל להשפיע על הילדים וטמפרטורת  הגוף עולה ועמה יורדת הסבלנות? הפתרון- רחצה בבריכה נעימה ומרגיעה!
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורהבריכה מחוממת, היא מן הסתם גם מקורה, ולפיכך מאפשרת בילוי גם על שפת הבריכה ובאזור התחום שלה. כך תוכלו ליהנות גם מישיבה ממושכת סביב הבריכה, מקריאת ספר ומשיחה ערה. בריכות אלו, ברוב המקרים תחומות בחלונות גדולים שמאפשרים צפייה בנוף היפה סביבכם, בטבע ובמרחב. לעיתים תמצאו במרחב זה גם משחקים עבור הילדים וכן שולחנות וכיסאות, לנוחיותכם.
צימרים עם בריכה פרטית בחלק מן הצימרים תוכלו למצוא גם בריכה פרטית, צימרים אלו מומלצים במיוחד לזוגות רומנטיים, לקבוצת חברים, לחוגגים יום הולדת, מסיבת רווקים/רווקות, אירוסין ובעצם לכל מי שרוצה ליהנות מאינטימיות, זמן איכות ופרטיות עם יקיריו.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר ליפשיץ

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ05/08/121446 צפיות
צפון הארץ הוא אחד מהאזורים הפופולאריים ביותר והמהנים ביותר לטיול בכל הארץ. מדובר באזור שמשופע בצימרים קטנים וחמודים, מסעדות משובחות עם אוכל טעים, נופים ירוקים והרריים עם נחלים קטנים ומאגרי מים, והרבה הרבה אטרקציות למי שמחפש לעשות משהו מעט יוצא דופן.

מאת: הדר ליפשיץמתכונים ואוכל - כללי05/08/121110 צפיות
יש לדרום הארץ מספר איכויות קסומות וייחודיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לא ברור אם זה בגלל מזג האוויר החם והיבש, הנוף החולי והמדברי מרהיב העין שצבוע בגוונים חמים של אדום, צהוב ולבן או אולי האנשים הנחמדים והרגועים שממלאים את אזור זה. משהו בדרום ללא ספק שונה מאוד משאר חלקי הארץ.

מאת: הדר ליפשיץאטרקציות30/07/121488 צפיות
החופש הגדול הוא זמן נהדר לבלות בו בצפון רווי הנופים והאטרקציות. האטרקציות המרובות מאפשרות מגוון אפשרויות של בילוי משפחתי ליום של כיף ואפילו לשבוע ויותר..

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ14/07/121857 צפיות
שבת בבוקר הוא זמן מצוין לטיול, בין אם אתם בצימר וגם אם אתם בבית. הילדים, מה לעשות, לפי חוק מרפי מתעוררים מוקדם. אז במקום להתבאס מכך, ההמלצה שלנו היא לשנס מותניים ולצאת לטיול. לפניכם המלצות לטיולים קצרים ומהנים שבהתאם לעונה כוללים ברובם גם מים.

מאת: הדר ליפשיץצימרים14/07/121377 צפיות
מושב גורן הוקם בשנות החמישים בגליל המערבי בסמוך ליישוב מעלות תרשיחא. בתחילה הקימו את המושב ככפר עבודה עולים מתימן אולם אלה עזבו אותו זמן קצר לאחר מכן ובמקומם הגיעו עולים יוצאי צפון אפריקה. כארבע מאות איש חיים במקום ומתפרנסים מחקלאות, תיירות ועבודות מחוץ למושב.

מאת: הדר ליפשיץצימרים17/06/121438 צפיות
נופש בצפון מתרגם אצל רובנו כנופש בצימר, אולם אין הדבר הכרחי. למרות שפע הצימרים הטובים בצפון יש אירוח מסוג אחר שהוא מומלץ לא פחות והוא חופשה בווילות נופש בצפון. המגוון רחב ומגוון ולעיתים מסווג לפי צרכים, משמע, וילות למסיבת רווקים או רווקות, וילות לזוגות, וילות למשפחות, וילות עם בריכה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171519 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica