חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים בגורן

מאת: הדר ליפשיץצימרים14/07/20121375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מושב גורן שבגליל המערבי מציע חופשה גלילית חלומית. בואו להכיר ולהתאהב.

קצת על המושב:

מושב גורן הוקם בשנות החמישים בגליל המערבי בסמוך ליישוב מעלות תרשיחא. בתחילה הקימו את המושב ככפר עבודה עולים מתימן אולם אלה עזבו אותו זמן קצר לאחר מכן ובמקומם הגיעו עולים יוצאי צפון אפריקה. כארבע מאות איש חיים במקום ומתפרנסים מחקלאות, תיירות ועבודות מחוץ למושב. התרבות הצפון אפריקאית בהחלט עדיין מורגשת ובזכותה תזכו לאירוח חם ולבבי מכל הלב. ועוד לא הזכרנו מילה על הנוף- היישוב שוכן לא הרחק מהגדה הצפונית של נחל כזיב ותוכלו להשקיף ממנו אל מרחבי הים על שקיעותיו ממערב בצימר יוקרתי בגורן, אל הרי המרון ממזרח ואל תוך לבנון בצפון. גובה של 400 מטר מעל פני הים והקרבה הפיזית לים מבטיחים מזג אוויר שפוי גם בעונת הקיץ, אך אל דאגה הצימרים מאובזרים במזגן.

צימרים יוקרתיים בגורן:

כידוע לכל תחרות עסקית היא עניין שעושה טוב לכל הצדדים ובעיקר לצרכנים. במושב גורן תמצאו צימרים רבים. מספר צימרים שהציבו רף גבוהה יצרו מצב בו שאר הצימרים התייצבו על הרף הזה על מנת לעמוד בתחרות. ולנו הצרכנים, נותר ליהנות מצימרים יוקרתיים במחיר שפוי ולבחור מן הרשימה המכובדת. הבחירה קשה, אך ההנאה מובטחת באשר תבחרו, כך שזה בעצם לא כל כך משנה. ב"בקתות שוקולד לבן" בנוסף לשוקולד שימתין לכם תוכלו לרחוץ בבריכה פרטית וגם בג'קוזי ייחודי עם צבעים מתחלפים, מפל זורם וזרמים מענגים וחזקים. שתי בקתות כאלו בלבד ממתינות במתחם והן מיועדות לאירוח זוגי או משפחתי. הבקתות יפות למראה ועשויות בשילוב של עץ ואבן. גם ב"זוהר של זיכרונות" תפגשו בשני צימרים בלבד וביחס חם ולבבי. בכל בקתה ג'קוזי פנימי המאובזר בכל הפרטים הקטנים כמו נרות וסבונים שעושים את החופשה לרומנטית וציורית יותר. גם מכונת אספרסו ממתינה בכל בקתה ומבטיחה תוספת של קפה משובח על חשבון הבית. "בקתות בצל הגפן" הוקמו על ידי נתנאלה ואשר שהגיעו אל המושב היישר מן העיר וידעו לזהות בדיוק מה מתאים לאורח העירוני. שלושת הצימרים שהם בנו עשויים עץ ומותאמים לאירוח משפחות גדולות עד שמונה נפשות. בצימרים ימתינו לכם עוגיות מאפה יד וליקרים וריבות העשויים מפירות מגידול מקומי וצימרים יוקרתיים בגורן.

ומה בסביבה:

אז נכון שהצימר יוקרתי ומפנק ולא ממש מתחשק לצאת ממנו. אולם אם תביטו מהחלון, או תשתו כוס משקה קר מהמרפסת המשקיפה אל הנוף, ידגדג לכם מעט לצאת ולגלות את הסביבה, אז בואו ונראה מה ברשימה. ראשית בתוך המושב עצמו תוכלו להגיע אל "ספא בגורן" ולהמשיך את הקו המפנק בטיפולי ספא שונים כמו רפלקסולוגיה, עיסויים שונים, טיפולי פילינג וטיפולי קוסמטיקה. חובבי הפעילות האתגרית דווקא יוכלו ליהנות מפינטבול גורן הסמוך למושב ומציע שלל משחקים לכל המשפחה. ומעבר לזה ראש הנקרה קרובה למדי, העיר עכו על נפלאותיה, נחל כזיב ונחל בצת, חוף הים והר מרון גם. שתהיה חופשה מהנה ומספקת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר ליפשיץ

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ05/08/121443 צפיות
צפון הארץ הוא אחד מהאזורים הפופולאריים ביותר והמהנים ביותר לטיול בכל הארץ. מדובר באזור שמשופע בצימרים קטנים וחמודים, מסעדות משובחות עם אוכל טעים, נופים ירוקים והרריים עם נחלים קטנים ומאגרי מים, והרבה הרבה אטרקציות למי שמחפש לעשות משהו מעט יוצא דופן.

מאת: הדר ליפשיץמתכונים ואוכל - כללי05/08/121107 צפיות
יש לדרום הארץ מספר איכויות קסומות וייחודיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לא ברור אם זה בגלל מזג האוויר החם והיבש, הנוף החולי והמדברי מרהיב העין שצבוע בגוונים חמים של אדום, צהוב ולבן או אולי האנשים הנחמדים והרגועים שממלאים את אזור זה. משהו בדרום ללא ספק שונה מאוד משאר חלקי הארץ.

מאת: הדר ליפשיץאטרקציות30/07/121486 צפיות
החופש הגדול הוא זמן נהדר לבלות בו בצפון רווי הנופים והאטרקציות. האטרקציות המרובות מאפשרות מגוון אפשרויות של בילוי משפחתי ליום של כיף ואפילו לשבוע ויותר..

מאת: הדר ליפשיץטיולים בארץ14/07/121856 צפיות
שבת בבוקר הוא זמן מצוין לטיול, בין אם אתם בצימר וגם אם אתם בבית. הילדים, מה לעשות, לפי חוק מרפי מתעוררים מוקדם. אז במקום להתבאס מכך, ההמלצה שלנו היא לשנס מותניים ולצאת לטיול. לפניכם המלצות לטיולים קצרים ומהנים שבהתאם לעונה כוללים ברובם גם מים.

מאת: הדר ליפשיץצימרים17/06/121436 צפיות
נופש בצפון מתרגם אצל רובנו כנופש בצימר, אולם אין הדבר הכרחי. למרות שפע הצימרים הטובים בצפון יש אירוח מסוג אחר שהוא מומלץ לא פחות והוא חופשה בווילות נופש בצפון. המגוון רחב ומגוון ולעיתים מסווג לפי צרכים, משמע, וילות למסיבת רווקים או רווקות, וילות לזוגות, וילות למשפחות, וילות עם בריכה ועוד.

מאת: הדר ליפשיץצימרים10/06/121747 צפיות
כשחושבים על חופשה, בריכה היא חלק בלתי נפרד ממנה. מה יותר כיף מלהשתכשך במים הרעננים וליהנות משחיה בריאה ונעימה לאחר טיול רגלי או סתם כחלק מבוקר של כיף?

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica