חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך קונים אינטרקום לבניין?

מאת: דן מזרחיבית חכם06/08/2012696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך להגיע לשם יותר קלה ממה שנדמה לנו כמו שאנחנו יודעים כשאנו חשים שלווה ונעם בחיינו. אנו מציירים לעצמנו תמונת חיים פסטורלית שהחיים כסדרם, אך יכולים לגלות כי היא לעיתים קצת שונה. במיוחד היום, כשבעצם אנו שומעים בחדשות על הפשע ההולך ומתגבר מיום ליום ולצערנו שומעים מהסביבה המוכרת על גניבות באיזורם. כדאי להתכונן במעוד מועד ולהגן על חיינו ורכושינו. הגיע הזמן שנפעל על מנת שנוכל להתנהל ביתר שלווה ונוחות..

התקנת מערכת אבטחה מקנה לנו בראש ובראשונה תחושת ביטחון והגנה לחיינו. באופן זה נתנהל מחוץ לביתנו ביתר שלווה. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. ישנה אופציה לקבל דיווחים ישירים לנייד שלנו. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים וכך נגלה בקלות מי נכנס ומי יצא לפי הקוד..

אחת הדרכים להרגיש כך היא להתקין אינטרקום וידאו בבית, בעסק, ברכב או בקטנוע. כפי שרובנו ודאי יודעים עולם המיגון והאבטחה מאד התפתח לאחרונה. לכן כדאי מאד לעשות התקנה של אינטרקום גם אם אנו גרים בבניין דירות או בבית פרטי ..

מומלץ להתקין כמובן אינטרקום משוכלל עם מצלמה ואז בעצם נוכל לשמוע וחשוב עוד יותר לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובלי בעיה נקבע למי אנו פותחים את הדלת ולמי לא. כולנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו דרך לגנוב במקומות קלים יותר ..

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כשהולכים לקנות מערכת אינטרקום לבניין ולעסק והתחרות כה רבה. לפני שנבצע עסקה, נכין שיעורי בית על מנת להבין מה מציעים לנו ואם ההצעה תתאים לנו באמת, רק אז נבחר בה. עוד יותר חשוב שנדע לקבוע נכון . זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית מוצר בסופר..

לאחר שבאמת רכשנו לנו את המערכת, מומלץ להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך ויתרה מזאת מהימן, זאת על מנת למנוע בעיה חמורה לאחר זמן קצר מההתקנה, המערכת לא תפעל כשיהיה צורך וזאת בשל חוסר מקצועיותו. יש דבר נוסף שעלינו לשם עליו דגש שהמתקין יידע את הקוד לנטרול האזעקה שלכם ועל כן ללא ספק עלינו בפירוש להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר נוסף והכרחי הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל רק על ידי הקוד שנקבל ולא תנוטרל באופן אחר..

אז זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולחוש הכי מוכנים כשנבחר לנו אינטרקום למשרד שתגן עלינו . כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ואחרי כן מחליטים. בואו ונלך על בטוח ! שיהיה בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: אינטרקום למשרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121303 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121119 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121198 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121322 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181691 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181545 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181421 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181487 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181649 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181494 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171626 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica