חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

SugarLess טיפול טבעי במחלת הסוכרת

מאת: noa leviבריאות ורפואה כללי07/08/2012928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שוגרלס – SugarLess טיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא סכרת היא אחת המחלות המסוכנות של העולם המודרני והיא פוגעת באחוז נרחב של האוכלוסייה. מסיבוכי הסוכרת הם מחלות כלי דם, מחלות לב, אי ספיקת כליות, עיוורון, שבץ, נמקים בגפיים ועוד.

כיום, הטיפול מוכח ביכולתו לשלוט ברמת הסוכר בדם.
Sugar less מיועד לאנשים עם סוכרת התחלתית ולחולי סכרת סוג 2. מרכיבי הצמחים בנוסחה הייחודית של sugar less מסייעים להפחתה של רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון לחץ הדם, מונע נזקים חמצוניים ברקמות, מסייע להפחתת התיאבון למתוק ולהפחתה במשקל ומשפר את רמת האנרגיה במצבי חולשה כללית ותשישות פיזית ומנטאלית.

מרבית חולי הסוכרת נאלצים ליטול תרופות סינטטיות המורידות את רמת הסוכר בדם, אך בו זמנית מורידות את יעילות האינסולין המופרש מהלבלב.

מרכיבי ה שוגרלס מיוצרים בתנאים קפדניים (GMP) אשר עומדים בסטנדרט איכות בין לאומי ומאושרים ע"י משרד הבריאות בארץ ובעלי תעודת כשרות בהשגחת הרבנות עמק יזרעאל.

צמחי מרפא רבים מתרבויות שונות ידועים בתועלתם לחולי סכרת. הרפואה האלטרנטיבית נותנת את התשובה לאורח חיים בריא. יש לזכור כמובן שגם בזמן טיפול על ידי צמחי מרפא יש לפקח באופן צמוד על מצב הסוכרת באמצעות בדיקות של רמת הסוכר בשתן ובדם, כמו כן יש לשלב תזונה נכונה בנוסף לטיפול ע”י תוספים משלימים. רוב הציבור בדעה כי הסוכרת מטופלת ובשליטה על ידי התרופות הנלקחות באופן סדיר, אינו מודע להידרדרות למרות הטיפול הרפואי, בשילוב של תזונה נכונה ותוספים טבעיים ניתן להפחית משמעותית את הנזקים לכלי הדם ובכך למנוע תופעות סיבוכי הסוכרת.

שוגרלס מסייע להורדת רמת הסוכר בדם תוך 30 יום!

המוצר 100% טבעי ומורכב מצמחים הידועים ביעילותם לתופעה :

אוכמניות עלים, מרוביון, שינן, עלי זית, עולש, לימונית, חילבה עלים, ג’מנמה ועשב מתוק (ראה אודות המוצר בהרחבה).

ניתן לשימוש לאורך זמן ללא תופעות לוואי, משפר ראייה מטושטשת ואת השליטה בשלפוחית השתן, ממריץ ומקדם סגנון חיים פעיל, מסייע בירידה במשקל ומפחית את הסיכון למחלות לב, אי ספיקת כליות, עיוורון ונזק עצבי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחלקת טבע המתמחה במוצרי דיאטה להורדה ושמירה על משקל ומוצרים טבעיים לטיפול במחלת הסוכרת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת noa levi

מאת: noa leviדיאטה ותזונה05/09/121098 צפיות
תפריט דיאטה טוב הינו תפריט אשר יקנה לנו הרגלים שילוו אותנו כל החיים. דיאטה טובה היא איננה דיאטה אשר בהכרח מניבה תוצאה של רזון. דיאטה מוצלחת הינה מתבטאת בכך שאתם אוכלים ושותים נכון לפי זמנים מתאימים וכך עוזרים לגופכם לשמור על הבריאות שכל כך חשובה ולאורח חיים תקין.

מאת: noa leviדיאטה ותזונה07/08/121082 צפיות
שיטת לייף פורטה מתאימה לסגנון החיים ולאקלים הישראלי, מאפשרת לרדת במשקל, באחוזי השומן בגוף ובהיקפים באופן משמעותי, ובדרך טבעית, קלה, בטוחה וללא מאמצים יוצאי דופן. בנוסף, מעניקה שיטת לייף פורטה תמיכה שבועית וכלים לשמירה על התוצאה לאורך זמן והופכת אותה לדרך חיים בריאה ונכונה. עם לייף פורטה תוכלו לעשות את זה בקלות, בהנאה ובטבעיות: בשלושה צעדים פשוטים, תרדו במשקל באופן מבוקר ועם ליווי ותמיכה מקצועיים, ותלמדו לשמור על המשקל החדש לאורך זמן, אפילו לתמיד.

מאת: noa leviדיאטה ותזונה07/08/12909 צפיות
איזי לוסט הינה חברה בעלת מוניטין מוכח המתמחה בשיווק מוצרים טבעיים מן הטבע. איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע. זו הסיבה שלרוב האנשים לא קל להיות במשטר של דיאטה, גם אלא שמצליחים "להחזיק את עצמם" לתקופה מסוימת, קשה להם להתמיד ולשמור על שגרת חיים של שמירת דיאטה מצד אחד ורצון לאכול מצד שני, ולכן בשיטת Easy Lost הושקעו ידע רב וניסיון.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223122 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213627 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201738 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica