חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נישנוש הוא מכשול בהצלחת הדיאטה

מאת: noa leviדיאטה ותזונה05/09/20121099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיאטה בריאה כדרך חיים

תפריט דיאטה טוב הינו תפריט אשר יקנה לנו הרגלים שילוו אותנו כל החיים. דיאטה טובה היא איננה דיאטה אשר בהכרח מניבה תוצאה של רזון. דיאטה מוצלחת הינה מתבטאת בכך שאתם אוכלים ושותים נכון לפי זמנים מתאימים וכך עוזרים לגופכם לשמור על הבריאות שכל כך חשובה ולאורח חיים תקין.

תפריט דיאטה טוב יכלול מאכלים מגוונים מאבות המזון: חלבונים, פחמימות, שומנים ומינרלים. מאכלים אלו יכללו: דגנים, בשר, מוצרי חלב, ירקות ופירות.

אל תתפתו לנשנושים בין ארוחות

נשנושים בין ארוחות הם המכה העשירית של הדיאטות. נשנוש קטן נראה לכאורה לא מזיק, הרי מה כבר יכול לקרות אם נכניס לפה רק וופל קטן, גלידה פצפונת ובמבה תמימה? תתפלאו, אך זהו נזק קטן שהופך לגדול, הולך ומצטבר מדי יום ביומו כמו ריבית על הלוואה בבנק.

תפריט דיאטה הולם יעזור לכם להיגמל מן התופעה ולעקור אותה מן השורש הרע שלה.

הקפידו על אכילת ארוחת בוקר טובה

כל תפריט דיאטה יכלול בתוכו דגש על ארוחת בוקר בריאה ומזינה. ארוחת בוקר הינה הבסיס שלנו לכל היום, ארוחת הבוקר נותנת לנו כוח לפעול, לחשוב ולעשות דברים רבים אשר אנו זקוקים לכוח פיזי רב וערנות על מנת לעשותם.

אנשים אשר לומדים או עובדים במקום אשר דורש מהם חשיבה מאומצת חייבים לאמץ תפריט דיאטה טוב אשר יהיה בו ארוחת בוקר גדולה ומזינה, עשירה בפחמימות, חלבונים, שומנים וסוכרים (בריאים כמובן- אך ורק סוכר פירות) על מנת להצליח לתפקד כראוי כאשר הם יצטרכו לכך.

חשיבות השינה והספורט לדיאטה מוצלחת

על מנת להצליח בדיאטה חשוב שתדעו כי ישנה חשיבות לא מעטה כלל לשעות השינה אותם הנכם מעניקים לגוף. שינה טובה היא מתכון לירידה בטוחה ומהירה במשקל. אנשים אשר אינם ישנים מספיק, אין לגוף שלהם זמן להירגע מטרדות היום- יום ולבסוף הגוף כל כך מתעייף שהם מוצאים את עצמם לא רק שלא מפחיתים ממשקלם אלא אף מעלים אותו!

ספורט הינו תחביב חשוב אשר אף אותו חובה לספח לתוכנית השמירה על הבריאות. ספורט לאחר שינה טובה ייתן תוספת חזקה של מרץ להרזיה מהירה ובטוחה.

בנוסף להרזיה, הספורט יעצב את הגוף ויהפוך אותו לנאה ואסתטי.

שימרו על גופכם, איכלו טוב ובזמן, עשו ספורט מדי יום (כשלושים דקות הליכה זה מצוין) ושנו בלילה ככל שתצטרכו, אלו תנאים חיוניים להצלחה בכל דיאטה שהיא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחלקת טבע המתמחה במוצרי דיאטה להורדה ושמירה על משקל ומוצרים טבעיים לטיפול במחלת הסוכרת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת noa levi

מאת: noa leviבריאות ורפואה כללי07/08/12929 צפיות
שוגרלס – SugarLess טיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא. Sugar less מיועד לאנשים עם סוכרת התחלתית ולחולי סכרת סוג 2. מרכיבי הצמחים בנוסחה הייחודית של sugar less מסייעים להפחתה של רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון לחץ הדם, מונע נזקים חמצוניים ברקמות, מסייע להפחתת התיאבון למתוק ולהפחתה במשקל ומשפר את רמת האנרגיה במצבי חולשה כללית ותשישות פיזית ומנטאלית.

מאת: noa leviדיאטה ותזונה07/08/121082 צפיות
שיטת לייף פורטה מתאימה לסגנון החיים ולאקלים הישראלי, מאפשרת לרדת במשקל, באחוזי השומן בגוף ובהיקפים באופן משמעותי, ובדרך טבעית, קלה, בטוחה וללא מאמצים יוצאי דופן. בנוסף, מעניקה שיטת לייף פורטה תמיכה שבועית וכלים לשמירה על התוצאה לאורך זמן והופכת אותה לדרך חיים בריאה ונכונה. עם לייף פורטה תוכלו לעשות את זה בקלות, בהנאה ובטבעיות: בשלושה צעדים פשוטים, תרדו במשקל באופן מבוקר ועם ליווי ותמיכה מקצועיים, ותלמדו לשמור על המשקל החדש לאורך זמן, אפילו לתמיד.

מאת: noa leviדיאטה ותזונה07/08/12909 צפיות
איזי לוסט הינה חברה בעלת מוניטין מוכח המתמחה בשיווק מוצרים טבעיים מן הטבע. איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע. זו הסיבה שלרוב האנשים לא קל להיות במשטר של דיאטה, גם אלא שמצליחים "להחזיק את עצמם" לתקופה מסוימת, קשה להם להתמיד ולשמור על שגרת חיים של שמירת דיאטה מצד אחד ורצון לאכול מצד שני, ולכן בשיטת Easy Lost הושקעו ידע רב וניסיון.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189686 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica