חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרחים – האביזר האופנתי המושלם

מאת: מיכלביגוד והנעלה08/08/2012847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שאוהב אופנה ומי שיודע לפחות להעריך אותה יודע שאביזרים הם מצרך חשוב כדי להשלים את ההופעה. גם ההופעה הכי פשוטה יכולה להיות משודרגת בעזרת האביזר הנכון או בעזרת כמה אביזרים.

אבל מה האביזר המושלם. בקיץ התשובה היא אחת ויחידה- פרחים. אם אתם רוצים לעשות עסק קטן מיצירת אביזרי אופנה, תוכלו לעשות משלוחי פרחים באשדוד וליצור מהפרחים אביזרים או להדביק אותם לאביזרים קיימים ובכך לשדרג אותם. לדוגמא, פרחים יכולים להיות סיכה, ואז הם אביזר העומד בפני עצמו, ואפשר להדביק אותם לקשת לשיער, ואז הם משדרגים את הקשת (שהיא האביזר) והופכים אותה למיוחדת יותר ובולטת לעין.

כשעושים משלוח פרחים באשדוד כדי ליצור מהם אביזרים או לשדרג בעזרתם אביזרים קיימים, חשוב לבחור היטב את סוגי הפרחים ואת מידת הפתיחות של הפרחים, למשל חרציות שנפתחו יכולות להיות תוספת מצוינת לקשת לשיער אבל ורד סגור לא יתאים, כי אי אפשר להדביק ורד סגור על קשת בזווית הנכונה כך שעלי הכותרת יפנו למעלה.

אם תבחנו שלל אביזרים, תראו שבעונת הקיץ והאביב להרבה מהם מוסיפים טאצ' קטן עם פרח, כמו פרח באמצע חגורת מותן לנשים. הפרחים גם מגיעים לפעמים לא בצורה הטבעית שלהם, למשל שרשרת רגילה שהתליון שלה הוא בצורת פרח, כלומר אין זה פרח אמתי אבל נושא הפרחים תופס מקום מרכזי בעיצוב של האביזרים.

אם אתם אוהבים לבלוט בין ההמון, החליפו את כל הבגדים הכהים והמשעממים שלכם עם בגדים שיש עליהם דוגמאות של פרחים צבעוניים. אין לכם כסף להחליף את המלתחה בהיקף שכזה? רכשו אביזרים עם פרחים, ותתחילו לקבל הרבה יותר מבטים ומחמאות מהסובבים אתכם.

היות ורוב הישראלים מתלבשים בסגנון מאוד סולידי, הפרחוניות שאתם תשדרו בעזרת הלבוש ו/או האביזרים הפרחוניים שלכם יהפוך אתכם לאייקון אופנה בסביבה שלכם.

אבל כמו כל אייקון אופנה, מתישהו אנשים מתחילים לחקות אותו וסגנון הלבוש שלו הופך לחסר ייחוד. במקרה הזה, אל תנסו להבליט עצמכם עם הוספה של פרחים, כי כשזה מגיע לאופנה, יש דבר כזה יותר מדי פרחים. ובכלל, באופנה כמה שפחות יותר טוב, אחרת תהפכו מאייקון לקורבן אופנה. ראו הוזהרתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151948 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151124 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204655 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163963 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147680 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149349 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica