חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי שמש

מאת: רחליבניין ואחזקה - כללי08/08/2012689 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דודי שמש

דודי שמש הם דבר מאוד נפוץ על גגותיהם של אזרחי מדינת ישראל. דוד השמש היא המצאה ישראלית,ולנו זה מקנה יתרון עצום. אנחנו משתמשים בהם כבר משנות ה-70 וכיום ל-80 אחוזים מאזרחי מדינת ישראל יש דודי שמש.

היתרון המשמעותי שמקנים לנו דודי השמש,הוא החיסכון בחשמל. ידוע שמחירי החשמל רק מוסיפים לעלות משנה לשנה,מה שמוסיף עוד נטל על האזרח הקטן. לרוב,אנחנו מתלוננים על כך,אבל במקרה הזה אנחנו צריכים להודות על כך שבמדינה שלנו יש שעות שמש מרובות,ושהטמפרטורות גבוהות. אנחנו כל הזמן צריכים להתקשר לבקש שידליקו בשבילנו את הדוד,או שבמקרה הטוב יש לכם טיימר. מזל שבמקרה של דוד שמש,השמש עובדת בשבילנו. ישנם אנשים שיש להם את 2 סוגי הדודים-חשמלי ושמש,כיוון שבחורף זה קצת יותר בעייתי לחמם את המים בעזרת השמש. לרוב אזרחי מדינת ישראל מותקן בויילר על הגג. למזלנו,דוד השמש היא המצאה ישראלית, ולכן כאשר אנחנו נתקלים בבעיות שדוד,יש מי שידע לתקן,ובמידת הצורך ישנם חלקי חילוף מקוריים. חשוב מאוד לשים לב איזה דוד מתקינים לכן,ושאת ההתקנה יעשה מתקין מקצועי,למרות שטוענים שההתקנה לא מסובכת.

רוב האנשים לא מודעים לעובדה,שדוד השמש שמותקן להם על הגג הוא ברמה ירודה מאוד,כיוון שאנחנו לא מבינים יותר מדי בדגמים של דודי שמש. ישנם טכנאים שמתקינים לנו דוד ברמה נחותה בכוונה,כדי לשלם מעט כסף על הדוד עצמו,ומצד שני לגבות מאיתנו מחיר הרבה יותר גבוה,וכך,להרוויח הרבה יותר כסף. לפני שבוחרים את הטכנאי שלנו,יש לשים לב שיש לו תעודות ושהוא מקצועי. מומלץ להשתמש בטכנאי שמוכר על ידי אנשים שאתם מכירים ובוטחים בהם. איך יודעים אם הדוד טוב או לא? פשוט מאוד. למרבה הפלא,דווקא הדודים שנחשבים לטובים ביותר דווקא מיוצרים בארץ,כיוון שכמו שאמרנו,זאת המצאה ישראלית. גם דוד תוצרת ארצות הברית זה בסדר. אם הדוד שלכם מיוצר בטייוואן או בסין,תבינו שעבדו עליכם. חשוב לבדוק היטב שהדוד בטיחותי לחלוטין,ושהוא עומד בתו התקן המחמיר ביותר. אם כל הדברים הללו לא קיימים,אל תקנו.

כאשר מתקינים דוד מים ,חשוב מאוד שיהיה לו שסתום בטיחות ומאיץ חום. מאיץ החום בעצם גורם לזה שלא נצטרך לחכות שעות על גבי שעות כדי להתקלח,ושסתום הבטיחות תפקידו למנוע מהמים בדוד לחדור לתוך הצנרת הביתית שלנו. נפחים של דוד שמש נעים בין 30 ל-200 ליטר,ובחירת הדוד הנכון תלוי מאוד במספר הנפשות החיות בבית. דוד בנפח 150 ליטר אמור להספיק פחות או יותר למשפחה בת 4-5 נפשות. חשוב מאוד לבדוק,שקולט השמש מותאם גם לדוד שעל הגג. יש לשים לב שיש ווסתים בין הדוד לבין הקולט,כדי שמים לא יכנסו לתוך קולט השמש ויקפאו שם.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131080 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131002 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131143 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131327 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131144 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131105 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131296 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222821 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223135 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211377 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica