חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נקודות שצריך להיזהר מהן במהלך השיפוץ

מאת: שמול שמחונישיפוצים09/08/2012672 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם עברתם לדירה חדשה או החלטתם לעשות שיפוץ לדירה הקיימת חשוב לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. שיפוץ דירה באופן חכם ימנע מכם שיפוצים חוזרים ונשנים לעיתים תכופות ויאפשר לכם לבצע את העבודה בפעם אחת. בכדי להוציא את פרויקט שיפוץ הדירה לפועל בצורה המיטבית חשוב לשים לב למספר נקודות שיש להיזהר מהן במהלך שיפוץ הבית והן כדלקמן:

בחירת קבלן שיפוצים - בחירה של קבלן שיפוצים היא אחת ההחלטות הקריטיות שישפיעו על הצלחתו או כשלונו של הפרויקט. יש הנחפזים לסיים את העבודה ובוחרים קבלן שיפוצים מבלי לבדוק עבודות קודמות שלו, לקבל המלצות עליו ולבדוק מה תחום ההתמחות שלו. בחירה לא שקולה של קבלן או חברת שיפוצים יכולה לסכן את עתידו של פרויקט השיפוץ כולו.

קרקע חלקה לפרויקט - לפני שמתחילים בשיפוץ חשוב לא להתעלם מבעיות קיימות ולהתייחס אליהם בהתאם. כך למשל אם הרצפה עקומה אל תתקינו עדיין את הפרקט, אם יש חורים בקירות מתליית תמונות עברו עם טיח וסתמו את החורים טרם הצביעה וכן הלאה.

תשלום - חשוב לסגור מראש את נושא התשלום. מכיוון שעבודות שיפוצים יכולות להתארך יתר על המידה לא רצוי לשלם לפי יום עבודה אלא לקבוע מחיר כולל מראש המתייחס לזמן העבודה הכולל ולחריגות מזמן זה. על אותו משקל חשוב לא לסגור על סכומים כספיים לפרויקט השיפוץ שלא תוכלו לעמוד בהם או שאין בידכם בעת סגירת החוזה עצמו. נהוג לשלם חלקית המחיר בתחילת הפרויקט וחלקו בתום הפרויקט.

תשתיות - תקינות תשתיות החשמל והאינסטלציה טרם מתחילים בהליכי שיפוץ דירה מהוות דגש חשוב. אין טעם להתחיל עבודת שיפוצים בבית כשמערכות המים, הביוב, הצנרת והחשמל לא תקינות. במידה ותדלגו על שלב זה או תדחו אותו לאח"כ תאלצו לשאת בהוצאות כספיות נוספות .

לא להתפשר על איכות - קיימים מקרים שבהם כן נהוג להתפשר על איכות בכדי לקבל מחיר זול יותר אך יש מספר חדרים ופריטים בבית שלא כדאי להתפשר עליהם כי ההוצאה לטווח הארוך תהיה גדולה יותר. כך למשל לא רצוי לחפף בחדרי השירותים, האמבטיה והמטבח בבית כיוון ומדובר בחדרים שמשתמשים בהם לעיתים הכי תכופות. ייתכן וחדרים אלו יהיו היקרים ביותר בכל הוצאות הבית אך ככל שאיכותם תהיה גבוהה יותר ההוצאות שלכם לטווח הארוך יהיו קטנות יותר.

החוזה - על החוזה צריכים להיות חתומים הקבלן והלקוח כאחד - לכל אחד הזכויות והחובות שלו בפרויקט שיפוץ הדירה. החוזה הוא אחד הדגשים החשובים ביותר בשיפוץ הבית ויש לבדוק את כל סעיפיו בצורה מדוייקת ושקולה. יש לפרט בחוזה את כל הפרוייקטים שתרצו לבצע וכן להגדיר לוח זמנים לעבודה.

שימוש בתאורה טבעית - כאשר מתכננים את שיפוץ הדירה יש לשים דגש על התאורה הטבעית. שימוש בזו יכולה לחסוך עלויות רבות בתאורה מלאכותית של הבית שצורכת חשמל רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באתר שיפוצים פלוס, לקוחות מדרגים קבלני שיפוצים.

צוות האתר מתקשר בטלפון ללקוחות לאחר השיפוץ ואוסף חוות דעת וציונים בחמישה מדדים (איכות עבודה, עמידה בזמנים, מחירים, אדיבות ואמינות). ממוצע ציוני הלקוחות קובע את מיקומו של קבלן השיפוצים ברשימה המדורגת שלנו, וחוות הדעת מסייעות ללקוחות הבאים לקבל החלטה ולבחור בקבלן שיפוצים טוב.

ב"שיפוצים פלוס" לא מסננים חוות דעת ולא מייפים אותן - מה שהלקוחות אומרים זה מה שאתם רואים באתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמול שמחוני

מאת: שמול שמחונישיפוצים23/12/12808 צפיות
אחד הדברים הכי חשובים לעשות לפני פרויקט שיפוצים בבית הוא לבדוק את המחירונים. כשעושים עבודת שיפוץ בבית היא יכולה לכלול פרטים רבים ועל כן לכל תחום יש מחירון משלו שמפרט את העבודות הרצויות. מחירון ריצוף וחיפוי יסייע לכם להכיר את שוק הריצוף וחיפוי הקירות ולתמחר אותו כראוי ולדעת כיצד להתכונן כלכלית להוצאה שכזו

מאת: שמול שמחונישיפוצים18/12/12721 צפיות
שיפוץ מטבח הוא פרויקט מורכב וגדול שדורש הרבה חשיבה מראשו לא פעם נפספס דגשים חשובים. המאמר הבא ירענן את זכרונכם לפני התחלת השיפוצים וייתן לכם המלצות על שיפוץ מטבח בהצלחה

מאת: שמול שמחוניעיצוב פנים21/11/121119 צפיות
אם אין לנו את האמצעים לשירותיו של מעצב פנים מקצועי - כיצד עושים עיצוב פנים לבד? מי יעזור לנו? ואיך פורום עיצוב פנים מקצועי יכול להיות כלי חשוב ומהותי ביצירת אווירה חדשה בביתנו? על כך במאמר הבא.

מאת: שמול שמחונישיפוצים23/10/12936 צפיות
לפני שמוכרים דירה או משכירים אותה תוהים לא פעם - האם כדאי לעשות שיפוץ קוסמטי בלבד או להשקיע בשיפוץ כללי ולהחליף גם את התשתיות ולהשקיע יותר כסף ולקבל תוצאה יותר איכותית וטובה? במה זה תלוי? איך מחליטים? על כך במאמר הבא

מאת: שמול שמחונישיפוצים18/10/12851 צפיות
לעשות שיפוץ לבית זה פרויקט דיי גדול, בין אם מדובר בשיפוץ אסתטי-קוסמטי ובין אם בשיפוץ כוללני קומפלט ענקי שדורש עבודות תשתית נרחבות. לפעמים קשה לאמוד ולהתמודד עם גודל ועלויות של פרויקט כזה. איך ניכנס לזה כמו שצריך? להלן כמה טיפים ודגשים בשבילים לפני שיפוץ הבית

מאת: שמול שמחונישיפוצים09/10/121304 צפיות
שירותיו של מעצב פנים הפכו להיות חקל בלתי נפרד מפרויקט עיצוב ותכנון הבית וכיום לא מסתפקים רק בידע של האדריכל ומלאכת ידיו של קבלן השיפוצים. המגוון הרחב של מעצבי פנים בשוק יכול להקשות על הבחירה שלנו באחד בלבד. איך נבחר מעצב פנים? על כך במאמר הבא

מאת: שמול שמחונישיפוצים13/09/121145 צפיות
עולם השיפוצים עדין לא בנה לעצמו שם של אמינות ועל כן למצוא שיפוצניק טוב ואמין זה אתגר לכל דבר. חיפוש חכם תוך לקיחת כל הפרמטרים בחשבון יוכל לסייע לנו למצוא שיפוצניק מומלץ שחלילה לא יהיה חאפר או ירמה אותנו ויסייע לנו להגשים את הפרויקט הבא שלנו - בין אם מדובר בשיפוץ חדר האמבטיה ובין אם בהקמת בית חלומותינו

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232602 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223273 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica