חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת ארועים עסקיים

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/2012910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולמים על האירוע המושלם? החלום של כולם הוא אירוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה למעשה מוזמנים זוכרים? השמלה, יחודיות המתאבנים, המוזיקה, וכמובן את בעלי השמחה. אולי תתפלאו לגלות, אולם לרוב האורחים חשובים אותם מאפיינים, וכמובן על המרכזיים נשתדל לשים פוקוס.

בוחרים אולם


המקום שתבחרו עתיד לשקף אתכם ואת האספקטים שחשובים לכם. וילה בצפת תקרין יחודיות , חתונת בריכה תעיד על אופי שובב, גן או אולם אירועים יוקרתי יקרין את עושריכם בעוד שאולם או גן קטן ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על ארוע יוקרתי ומפוצץ, אך פעמים רבות שהתכנון מסתיים קולטים בעלי השמחה שלצערם זה לא באמתמה שהם קיוו לו. לפני שאתם סוגרים גן או אולם ארועים חשבו ברצינות אם אכן המקום הזה באמת משקף אתכם. רוצים עוד מידע? גלשו לאתר הבא.

בוחרים תפריט לארוע

בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים החשובים הוא האוכל שיוגש למוזמנים. זה אולי נשמע קצת חסר בסיס, אך מוזמנים מחפשים ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא התפריט שיוגש בארוע.

טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע, שאוהבים אוכל ביתי, אז תלכו עלאוכל פשוט יותר. אם קורה ומדוברבצעירים משנות ה-2010 אז תלכו על תפריט טבעוני, אם זו מסיבת צעירים ויהיו בה הרבהילדות וילדים אז לבטח כדאי לקבוע תפריט פשוט הכולל נקניקיות, צ'יפס ועוד.

תזכרו כיקשה לרצות את כל האורחים, בגלל זה כדאי לשלבאוכל מורכב ופשוט, מסחרי ויחודי. בדרך זו יהיו לאורחים מספר אפשירות להחליט. השורה התחתונה , כדאי שיהיה גיוון באופציות מאשר מספר מנות יחידות.

עיצוב האירוע

אם יש לכם קצת זמן וחשוב לכם לגרום לתחושת וואו אצל האנשים באירוע, תחשבו על רעיון מקורי, משהו אותנטי ובנוסף על הכלמשהו שאתם רוצים שהאורחים יבינו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן הסגננון המיוחד הוא מרכזי למוזמנים.

בכל מה שקשור לעיצוב ממש אין סוף; אפשר ליצור הכל, או, למשל, להדגיש דברים אחדים; צבע (ארוע באדום, עיצוב רק בצבע מסוים), נוף מלאכותי (ציפורים,חול ים) פסלי קרח וכו', רק תאפשרו לעצמכם להפליג בדמיון. לפעמים קורהשאירוע אישי משתנה והופך לגם הארוע המשפחתי של המשפחה, לפיכך בעיקר בנושא רגיש זה, זה המקום להביא את היחוד שבכם.

מודאגים לגבי ארועים עסקיים?

באמת הכי פשוט זה לנסות לרצות את ההורים, אבל שלא תשכחו לרגע שבסופו של דבר זה האירוע הגדול שלכם. אם יש משהושבכל מצב אתם לא מוכנים לבטל אותו אף על פי שהוא, לא מקובל על משפחתך, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו למי שזה מפריע לו בעדינות שזה סופו של יום הארוע שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ובחרו במשהו שהכי משקף את אישיותכם.

במידה ואתם צריכים חומר נוסף לגבי הנושא חפשו את מאמרינו האחרים, ושיהיה לכם אירוע מדהים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121218 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12878 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/12860 צפיות
טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12876 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12778 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי13/08/12852 צפיות
התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי12/08/12848 צפיות
למרבית האנשים העברת מקום המגורים זה שלב מפחיד אך מרגש. זה שלב טוב לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מהישן ולמצוא מקום לחדש.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213821 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195978 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161998 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica