חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוד שמש השוואת מחירים

שוב בעלך שכח להדליק את הבויילר? יש פתרון! אם נשבר לך מהמצב ואתה חושב לעצמך זה לא סביר שבחוץ ארבעים מעלות והמים במקלחת קרח. עצרו! ישנה דרך פשוטה, חסכונית וחכמה - ניצול קרניה החמות של השמש על ידי התקנת דוד שמש בבית. מחפשים טכנאי דודים? לחצו על הקישור הבא.

כי זה חוסך והרבה


התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש לטובת הרתחת המים במקום שימוש בגופי חימום חשמליים או אלטרנטיבות אחרות הצורכות כמויות אנרגיה עצומות.

השימוש בדוד שמש לא רק יוביל לירידה בהוצאות כי אפילו להקטנה בשימוש בחשמל. על ידי כך אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום והצריכה ובכך מונעים חוסרים של מקורות האנרגיה בארץ.

דוד שמש השוואת מחירים כל התשובות לכל השאלות


כיצד זה פועל? איפה מציבים את זה? איפה זה פותח? כל מה שאתם חייבים לדעת על דודי שמש.

בארץ יש חוק על פיו יש צורך לעשות התקנה של דוד שמש בבניינים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות תקנה זו חוסכים בארץ כ-5 אחוז מצריכת החשמל במדינה.

פיתוחו של הדוד נעשה במדינת ישראל. יש בזה הרבה הגיון, לא?

את דוד השמש מניחים על גגות בנייני המגורים, או על משטחים פתוחים אחרים שנותנים אפשרות חשיפת הקולטים לשמש. את דודי השמש מניחים כך שהקולטים מופנים לדרום.

גוף הדוד מורכב ממיכל גלילי מבודד, אשר בתוכו מים, שמחובר בצינור לקולטים. הקולטים מכילים מערך מפותל של צינורות מים במסגרת מתכת.

המסגרת של הקולטים מתוכננת כך שצד אחד של הקולט עשוי זכוכית חלקה ואילו יתר הפאות מצופות שחור, כדי לכלוא את הקרניים החמות. עקב כך חשוב לשמור שהצד עם הזכוכית נקי מאבק.

התקנת דוד שמש מומלץ בחום לבנייני דירות ואפילו בבתי מלון במדינות בהן אפשר לנצל את המשאב הנגיש של אנרגיית החמה.

צריכים עוד פרטים? קולטים כמה הפסדתם?
שימו סוף למקלחות הקרות, בקרו בפורטל בו תוכלו לקבל טיפים נוספים ממיטב אנשי המקצוע.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121218 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12878 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/12861 צפיות
טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12877 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12779 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/12912 צפיות
טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע,

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי12/08/12849 צפיות
למרבית האנשים העברת מקום המגורים זה שלב מפחיד אך מרגש. זה שלב טוב לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מהישן ולמצוא מקום לחדש.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica