חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לארח באמצעות סנדויצ'ים

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/2012859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לארח או לא לארח זו השאלה! כל אדם שאירח יסכים איתי שזו ממש לאמטלה נעימה. ההכנות, הקניות ונקיון מקום האירוח, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, מדובר גם בהשקעת זמן ועצבים. במאמר שלי אכתוב על מספר כללים חשובים שיכולו לעזור גםלמארח המודאג ביותר להנות מהיום הזה ולא רק להרגיש שהוא מאבד את הראש.

טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים, כמו למשל במקרה של דאגה לאוכל. גם במקומות עבודה- ככיבוד ללקוחות, או לעובדים וללא ספק גם בבית כאשר תארחו את השכנים.

לארח בניחותא

בטח תסכימו איתי שמזון חשוב לכולם -לעובדי מפעלים, לראשי צוותים בחברות וכמו כן גם לאורחים באירוע. בהתאם לכך אני מציע לבחור בשירותי קייטריניג. בצורה הזו ניתן למצוא בקלות יחסית מענה לכל אירוע.

אם אתם מנהלים טובים שדואגים לרווחת העובדים שלכם יש לא מעט אופציות מעולות שכדאי לשקול, כגון הכנסת מכונות מזון משולבות שמספקות מספר דברים במקביל כמו לדוגמא כריך טונה, מעדנים ויוגורטים, ובנוסף פחיות שתייה. בדרך הזו ביום או בלילה העובדים והאורחיםיכולים לקבל בקלות מענה מהיר ומזין לקיבה ריקה.

אם אתם מחפשים פתרון קצת יותראיכותי, לדוגמה למסיבה או אירוע חשוב, עומדת לרשותכם האפשרות להזמין שירותי שף פרטי וכמובן גם סלסלאות פירות. כל אלה הם רק חלק מדרכים ואפשרויות שיוכלו להפוך את חייכם לפשוטים יותר באופן משמעותי.

סנדוויץ' תל אביב, כמו שכבר בטח הבנתם, מסוגל להוות אחד מתוך פתרונות שונים, בין אם יש ארוע כמו בת מצווה או ישיבה עסקית. אבל נושא האוכל הוא ממש לא הנושא היחיד שניתן להפוך לקל יותר. אני ממליץ, שבמידת האפשר, להיערך 6 ימים לפני - לדאוג לאביזרים, לניקיון המקום ועוד, פעלו כך. דברים אלו יוכלו לעזור מאוד לעובד האחראי ובנוסף גם למארחת בבית. מומלץ לזכור שתכנון דקדקני מראש הוא כלל מפתח להצלחה.

ברמה העקרונית יש לא מעט יתרונות בהזמנת שירותי קייטריניג. הם נועדו בין היתר למפגש בבית ובחוץ, לדוגמה בטיולים משפחתיים - כמו סיור בנחלאות בירושלים, או טיול משפחתי לנגב ומעבר לזה, גםבעסקים - לעובדים שלכם. היה ואתם מחפשים אינפורמציה נוספת על אירוח והסעדה? עברו לאתר ותזכרו תמיד שלמרות ששירותים לדוגמת אלו כרוכים בהוצאה כספית, הם בשורה התחתונה יכולים לחסוך זמן וכאב ראש לאחראים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121217 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12877 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12876 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12776 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי13/08/12852 צפיות
התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/12910 צפיות
טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע,

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי12/08/12848 צפיות
למרבית האנשים העברת מקום המגורים זה שלב מפחיד אך מרגש. זה שלב טוב לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מהישן ולמצוא מקום לחדש.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica