חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרקטים תיקונים - מתי איך וכמה זה עולה לנו

פרקטים תיקונים - מתי איך וכמה זה עולה לנו

במאמר זה ננסה לעזור לכל מי שכבר יש לו רצפת פרקטים בבית אבל מסיבה כזו או אחרת זקוק לתיקון פרקטים.

פרקטים כסוג ריצוף פופולארי מאד בשנים האחרונות נראה בבתים בדירות אבל גם בעסקים רבים.

תיקון פרקטים נדרש בעסקים בשל התנועה הרבה של צרכנים בתוך העסק מופעל לחץ רב יותר מהרגיל על רצפת הפרקטים והיא נשחקת מהר יותר מאשר בדירה או בבית שם מסתובבים רק בני המשפחה ואורחים.

אבל אין לטעות גם בדירה או בבית יש מקרים שצריך לבצע תיקון פרקטים מסיבות שונות.

לפעמים צריך לעשות תיקון פרקטים בגלל שכבר מהתחלה הרכבת הפרקטים לא נעשתה בצורה מקצועית דיה כמו במקרה שבעת הרכבת הפרקטים לא השאירו מרווחים נאותים בין הקיר לבין הפרקט ואז הפרקט במהלך הזמן פשוט יתרומם ויתחיל להתפרק.

לפעמים יש פשוט פנל או סף בכניסה לחדר שהתפרק ויצא ממקומו ויש לבצע תיקון פנלים על ידי חיבורם מחדש או הדבקת הסף בכניסה וחיזוקו. דברים כאלה קורים.

יש מקרים שקרתה בבית או בעסק נזילה אשר חיבלה בפרקטים וגרמה להרס מקומי של לוחות הפרקט באזור בו היתה רטיבות. יש לזכור שפרקט למינציה הוא פרקט סינטטי אשר אינו סובל מים ונוזלים בדרך כלל ולכן במקרה שכזה בעת נזילה באזור של הרטיבות עלולים לוחות הפרקט להתנפח ויש להחליפם.

תיקון פרקטים יכול שיהיה תיקון מקומי או תיקון אזורי ויכול שידרש תיקון פרקטים בשטח נרחב יותר.

סוג התיקון ואופן התיקון יקבע על ידי בעל מקצוע לפרקטים.

לפעמים יש לעשות תיקון מלא ואז הכוונה להחלפת כל רצפת הפרקטים בחדשה. אבל במקרים רבים אין צורך בכך ויש אפשרות לבצע תיקון חלקי, אזורי או מקומי בלבד.

אם דיברנו על חסרון של הפרקטים למינציה שהם אינם סובלים מים ונוזלים ועלולים להתנפח ולהתבלות בשל נזילה או הצפה אז היתרון המשמעותי של הפרקטים למינציה דווקא באים לידי ביטוי בביצוע תיקונים.

פרקט למינציה ניתן לפירוק והרכבה מחדש היות והוא מותקן בשיטה של הנחה צפה ללא חיבור או הדבקה לריצוף מתחתיו אז גם קל יותר לפרק אותו אם נדרש תיקון או אם נדרש פירוק פרקט לשם העברתו למקום אחר, זה יכול להיות פירוק והרכבה בחדר אחר או בדירה חדשה.

כאן בהחלט היתרון הגדול של רצפת פרקטים למינציה, הרבה יותר קל לפרקט לוח אחד, שניים או מספר לוחות פרקט באופן מקומי או אזורי אפילו באמצע החדר ולהחליפם בחדשים מאשר לבצע תיקון כזה בריצוף קרמיקה או ברצפת שיש.

יחד עם זאת כדי לבצע תיקון פרקטים כראוי יש לדאוג מבעוד מועד לפרקטים למינציה מאותו סוג ודגם שכבר מצוי אצלכם.

קשה מאד לתקן את לוח הפרקט שנפגם ולכן התיקון לרוב מתבצע על ידי החלפת לוח פרקט באחר זהה.

כל תיקון פרקטים דורש ביקור של בעל מקצוע בשטח כדי לבחון מראש את גודל הבעייה שנוצרה, את היקף הבעייה ואת הדרך הנכונה הזולה והיעילה לתיקון הפרקטים.

אם יש שיגידו כי פרקט למינציה ניתן להרכבה עצמית ללא צורך במתקין מקצועי אזי ביצוע תיקון פרקטים יש לבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע עם נסיון וזאת כדי למנוע התפרקות של אזורים אחרים קרובים של הפרקטים למינציה אם התיקון לא יעשה כראוי בצורה מקצועית.

כל מידע שתוכלו למסור לבעל המקצוע אודות הפרקטים שלכם ייסייע בביצוע תיקון טוב ואיכותי שיחזיק למשך זמן. חשוב לדעת למשל את סוג ודגם הפרקט המצוי בבית או בעסק שלכם, את גודל השטח, מקור הבעייה שבגללה נדרש תיקון פרקטים ואפילו מתי בוצעה ההתקנה של הפרקטים למינציה כדי להאריך כמה זמן חלף מאז.

אז כמה זה עולה לנו לתקן פרקטים. התשובה תלויה מאד בגודל הבעייה וקשה לתת  מחירון מסודר. למרות זאת תיקון פרקטים פשוט ככל הנראה יהיה זול יחסית אם יש נשארו לכם עודפי פרקטים מזמן ההתקנה.

למרבה הצער, יש מקרים שעלות תיקון פרקטים תתברר כלא אפשרית או בלתי כדאית, וזאת במקרים שלא ניתן להשיג חלקי חילוף לדגם הפרקטים שלכם או שעלות התקנה חדשה פשוט תצא זולה יותר לנוכח תיקון בשטח גדול במיוחד.

אם יש לכם חשש או חדש שמקום מסוים ברצפת הפרקטים אינו נראה עוד כבעבר רצוי להזמין בעל מקצוע לבדוק את העניין כמה שיותר מוקדם על מנת כמו שאומרים להקדים תרופה למכה.

יש ליקויים ונזקים שגילוי מוקדם יוזיל את עלות תיקון הפרקטים וימנע את המשך הבעייה או הרס הפרקטים.

חשוב לשים לב למצב רצפת הפרקטים שלכם בעת תחזוקה שוטפת ונקיון ולא להזניח כמו בכל תחום אחר. ערנות תימנע פורענות.

בשולי הדברים נציין כי שמירה על הוראות ניקיון ותחזוקה נכונים של פרקטים למינציה עלולה למנוע הרבה בעיות ולהבטיח לכם שנים של הנאה מהפרקטים שלכם.

יורם פרקט מכירה והתקנה  

 

טל: 050-9911998  

http://yoramparcet.webix.me/

©  כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה ואין לעשות שימוש בתוכן ללא קרדיט ראוי למחבר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יורם פרקט מכירה והתקנה  - פרקטים למינציה עץ מכל הסוגים

שירות יעוץ ודוגמאות עד בית הלקוח ללא התחייבות

מראשוני העוסקים בענף בישראל בעל רשימת פרויקטים מפוארת והמלצות מוכחות מכל הארץ

טל: 050-9911998

אתר פרקטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט קניות 22/06/151150 צפיות
קונים פרקטים ? ברגע ההתקנה יקפיצו לכם את המחיר עם דרישות תשלום כספיות נוספות בגין תירוצים שונים ומשונים חלקם חשובים והכרחיים אחרים ממש לא. מאמר לצרכן על קניית פרקטים מאת יורם פרקט אמן פרקטים ובעלים של חנות תצוגה אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים18/06/152278 צפיות
שמדובר ברצפת פרקטים מעץ אמיתי יש חשיבות גדולה לקנייה נכונה ולכן כאן במאמר זה נגיש לכם מדריך קנייה נכונה של פרקט עץ לבית מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק ומקצועי יורם פרקט הבעלים של חברת יורם פרקט אזור תעשיה בת ים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי14/12/141364 צפיות
מחפש לקנות רק פרקטים למינציה עם פנלים. יש לך כבר מי שיעשה את העבודה מצוין עכשיו רק שווה לבדוק מה צריך לדעת ועם מה להצטייד בבואך לחנות לקנות פרקטים מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט ביקורות מוצרים22/10/141874 צפיות
פרקטים מגמות וטרנדים בפרקט שכדאי להכיר מאת יורם פרקט

מאת: יורם פרקט השוואת מחירים18/09/143266 צפיות
פרקטים עלות למטר מרובע - מאת יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים. על עלות פרקט למטר מרובע איך לבדוק ולהשוות בין מקומות שונים שרוצים לקנות פרקטים.

מאת: יורם פרקט שיפוצים03/09/14901 צפיות
פרקטים הולכים טבעי פרקט טבעי הכי טבעי הכי יפה. מאמר זה מוקדש לכל מי שאוהב פרקטים טבעיים ורוצה לדעת יותר עליהם. על מקורים של העצים לפרקטים, על כריתת י ערות לשם עיבוד לפרקט, על תקנים והוראות בין לאומיות לשמירת הטבע, וגם, אם ללכת טבעי בפרקטים אז איך לקנות פרקט טבעי קצת טיפים על פרקטים למי שרוצה את המראה האמיתי. מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

מאת: יורם פרקט בניין ואחזקה - כללי27/08/141124 צפיות
במאמר זה אגיש בפניכם בקצרה הוראות ניקוי פרקטים ותחזוקה שלהם. איך לנקות פרקטים לפי הסוגים השונים ואיך לשמור עליהם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222786 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223093 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica