חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לחסוך אלפי שקלים בשיפוצים לא הכרחיים

מאת: דרור סמואלובנדל"ן14/08/2012645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אנסה להציג מספר אפשרויות שיכולות לצמצם את העלויות בסעיפים שונים בשיפוץ הדירה, הדבר משמעותי כאשר מדובר בעסקת אקזיט, בה כל שקל שנחסוך תגדיל את שורת הרווח ולא על חשבון התוצאה הסופית.

 

חומרים - אם תרכשו בעצמכם את החומרים כלים סניטרים , ברזים,קרמיקה,פרקטים,פרזול,דלתות פנים וכו  תוכלו לחסוך עד 30% במחיר לעומת רכישת החומר על ידי בעל המקצוע שירכוש עבורכם.

 

דלת הכניסה – לא פעם בדירה שרכשנו כבר מותקנת דלת פלדה במצב תקין, רק שהיא כבר ידעה ימים טובים יותר, הציפוי שלה (בד"כ טפט) מתקלף ושרוט, לא חייבים להחליף, אפשר בעלות של מאות ספורות של שקלים להדביק על הטפט הישן , טפט חדש בצבע שתבחרו, והדלת נראית כמו חדשה.

 

ארונות מטבח - לעיתים ארונות המטבח נראים מיושנים מתקלפים ומחייבים רענון או החלפה, אם גוף הארונות שלם ונראה טוב (אפשר גם לתקן תיקונים קלים) אין צורך להחליף, אפשר לחדש את חזיתות המטבח , בדלתות מודרנית עם ידיות מסוגננות וקיבלנו מטבח חדש וחסכנו את עלות הפירוק של המטבח הישן וכמובן רכישת המטבח החדש.

 

ניקוי ברזים – לא פעם בדירה שרכשנו הברזים תקינים ורק חיצונית הם נראים מלוכלכים מכוסי אבנית וגועל נפש, לאחר פירוק הברזים מהקיר והשרייתם בדלי עם תמיסת מלח לימון (שעולה שקלים בודדים) למשך שעתיים וניגוב במטלית, ברוב המוחלט של המקרים נקבל ברזים חדשים כמו "מהניילונים" ומוכנים להתקנה מחדש. חסכנו עלות של כל ברז שיכולה להגיע למאות שקלים.

 

חידוש הריצוף – אם הריצוף בדירה במצב סביר, לא שבור, אין טלאים של ריצוף בחלקי הדירה, אפשר בקלות על ידי ליטוש קריסטלי בעלות של מאות שקלים להביא אותו למצב מצוין ולחסוך את הרכישה של אריחים חדשים, הובלתם, והעבודה שכרוכה בהדבקה של ריצוף חדש על הקיים ולחסוך אלפי שקלים.

 

אמבטיה – חדר האמבטיה הוא אחד המקומות שמראה דוחה שלו עלול להרחיק קונים. בדירות ישנות האמבטיה לרוב, מתקלפת, שבורה, מחלידה או כל צרה אחרת, יש אפשרות לצבוע את האמבטיה אבל לרוב התוצאה תהיה פחות טובה, במקום לפרק אותה ולהתקין חדשה, יש פתרון אלגנטי שבו מלבישים ומדביקים תותב של אמבטיה אקרילית על האמבטיה הקיימת.

התוצאה היא אמבטיה חדשה לחלוטין, החיסרון היחיד הוא שהאמבטיה הקודמת קטנה במעט עקב הלבשת התותב.

 

 

לקבלת טיפים נוספים בחינם בנושא השקעות נדלן - לחצו כאן

לקבלת טיפים  בחינם בנושא השכרת הדירה – לחצו כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרור סמואלוב - נדל"ן באיזי
www.easynadlan.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור סמואלוב

מאת: דרור סמואלובשיפוצים25/07/12790 צפיות
מה הם הגורמים שבגללם אנו עלולים להתקל בחריגות תקציב בשיפוץ דירה בכלל ולהשקעה בפרט

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222711 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182598 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica