חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיניים ביום אחד?

מאת: משה אלוןבריאות השן15/08/20124764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר המחשבה על השתלה של שינים גרמה לכם לחשוב על ימי טיפול רבים, כדאי שתכירו את האופציה העדיפה יותר על רוב האנשים - זוהי האופציה של השתלה מלאה של השיניים, ביום אחד בלבד- כולל העקירה, וכולל ההשתלה עצמה. הרעיון מאחורי ההשתלה הוא ברור - לא צריך לבזבז זמן ולבוא שוב ושוב למרפאה, לא צריך לעבור כמה תקופות הסתגלות שונות, לא צריך לשים כל מיני תחליפים זמניים. אתם פשוט פותרים כך את הבעיה אחת ולתמיד, בלי שיש צורך בהתערבות נוספת.

השתלת שיניים ביום אחד?

כדי לבצע השתלות שיניים ביום אחד אתם צריכים כמובן לפנות לרופא שיניים מומחה, שיש לו גם ניסיון בניתוחי השיניים השונים. הרופא יבדוק את מצב הפה שלכם, ויודע לכם האם אתם יכולים לעבור השתלות שיניים ביום אחד. חשוב להבין, כי יש מקרים שבהם לא ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד בלבד, ממגוון של סיבות - יתכן שהרופא יזהה סיבוך מסוים, יתכן שיהיה צורך של חיזוק עצם השן, או כל סיבה אחרת. עם זאת, במקרים רבים מאד אכן ניתן לקיים את התהליך כולו ביום אחד בלבד. בסיום התהליך של השתלת שיניים, אתם תקבלו משככי כאבים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב החדש. הרופא גם ייתן לכם הוראות כיצד יש להתנהל בימים הקרובים, מה מומלץ לאכול, ואיזה טיפול צריך להעביר לשתלים החדשים - ותוך זמן קצר כבר תתרגלו אליהם לחלוטין.

שיקום הפה מהיר לאחר השתלת שיניים ביום אחד

חשוב מאד לדעת, שהאופציה של השתלת השיניים ביום אחד, הן אופציות מעולות, כי הן מאפשרות לכם להמשיך במהלך החיים שלכם ללא חריגות מיותרות. צריך לפנות בסך הכל יום אחד בשביל התהליך, שבסך הכללי ייקח כמה שעות - ובסופו אתם תוכלו לראות איך הפה שלכם נראה, כאילו לא עברתם בכלל עקירה, ולשיניים החדשות יש מראה טבעי במיוחד.

רבים עושים היום שתלים דנטלים. מדובר על בורג שמושתל בלסת, מחזיקים מעל 20 שנה ואין איתם כמעט בעיות בשל הרמה הטכנולוגית הגבוהה. יש לא מעט סיכונים בהרכבה שלהם ולכן חשוב ללכת לרופא מומחה. החיסרון היחיד (וזה לא שיש ממש ברירה) הוא המחיר: אלפי שקלים לשן אחת בלבד.

הטכנולוגיה כיום: אול און פור

אפשר להשתיל לכם מה שאתם צריכים – שן אחת, פה מלא, במשך שנה או הכל ביום אחד + שיקום הפה ביום אחד. השתלים עשויים טיטניום עמיד במיוחד, מעובדים בעיבוד שביבי, מחושב לצורתם הסופית, הזהה לזו שהייתה לכם קודם – או טובה ממנה. השתלים שיש היום הם פרי פיתוח בן ארבעים שנה, שרק הולך ומשתכלל. מיליונים של אנשים הולכים עם שיניים כאלו. בהקשר לסיכונים שהוזכרו קודם – אם הולכים לרופא טוב, אז אפשר להתגבר על הסיכונים; מדובר על 95 אחוזי הצלחה. במאה ה-20 התחילו לנסות לפתור בעיה של השתלת שיניים והגיעו לפתרון הבורג - שתלים דנטליים. הקושי אז היה ההחדרה הכירורגית – דבר שהשתפר פלאים. פרופסור דני היה זה שפרץ את הדרך עם שתלי הטיטניום – הוא הכניס את השתל (למטרה אחרת) לגוף של ארנב וראה כי הגוף שלו מקבל את השתל מצוין ויש איחוי מושלם עם העצם. הוא ארך מחקר של 15 שנה ואז פרסם את המסקנות: טיטניום מתאחה היטב עם העצם.

שיקום העצם אחרי השתלת שתלים דנטלים

את ההחדרה עושים בדרך כלל בהרדמה מקומית. תהליך עדין יותר מעקירה ולא כואב. אחרי שמחכים מספר חודשים לאיחוי הבורג עם העצם, משתילים את השן. כל שיטה והזמן שהיא מחכה, תלוי ברופא, יש כאלו שמשתילים מיד – יש כאלו שמחכים 3 חודשים ויש כאלו 6 חודשים. השלב האחרון הוא חשיפת השתל וחיבור המבנה. יש אנשים שלא מתאימים להשתלה ועליכם להתייעץ עם הרופא קודם. בממוצע, שן עולה 4000 שקל. המחיר כולל רק את השתל והתהליך הכירורגי הכרוך בהחדרתו. מחיר הכתר הוא 3,000-6,000. זאת אומרת בממוצע 8000 שקל לשן (!).


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154211 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica