חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות תינוק: מידות ומשקל העגלה

מאת: אירה פינסקרקניות 18/08/2012755 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלות תינוק מוצעות במבחר רחב של יצרנים ודגמים. בבואנו לבחור עגלה עבור התינוק שלנו, נשמע מאנשי המכירות הרבה אודות האמינות, העיצוב היוקרתי, הגלגלים הגדולים וכך הלאה. יחד עם זאת, גם כאן, כמו בכל החלטה צרכנית, עלינו לגבש קודם כל את הקריטריונים לבחירה הרלוונטיים לנו, ולא לצרכן הממוצע.

ישנם הורים אשר לא מתעניינים במידות ובמשקל של עגלות תינוק, מכיוון שביתם מרווח, המכונית שלהם גדולה, פתחי הדלתות רחבים ולעולם לא יהיה צורך לסחוב את העגלה במצב מקופל. יחד עם זאת, עבור מרבית המשפחות נושא המשקל והמידות של העגלה חשוב ביותר ויכול להיות אפילו הקריטריון המכריע.

מידות של עגלות תינוק חשובות מאוד לצורך בחינת יכולת התמרון עם העגלה במקומות צפופים, כגון מעלית או פנים הבית. יש לציין שלעתים המידות הכלליות של העגלה הרשומות על אריזתה לא תואמות את המידות בפועל, ולא מדובר במרמה. אם העגלה מאובזרת בידית עוברת או מתכווננת, המידות הכלליות במצבים השונים עשויות להיות שונות. כך, למשל, אתם עשויים לגלות שלא הצלחתם להיכנס עם העגלה אל תוך המעלית, כאשר הידית נמצאת במצב מסוים הנוח לכם.

כאשר מדובר בעגלות תאומים בה התינוקות ישובים במקביל, הרוחב הופך להיות לשיקול קריטי. חשוב שהעגלה תוכל לעבור בפתח הבית ולנסוע בחופשיות על המדרכה. יש לקחת בחשבון שבמקומות מסוימים המדרכות צרות במיוחד, ולא מאפשרות הסעת עגלה רוחבית.

משקלן של עגלות תינוק משמעותי ביותר כאשר נדרש לקפל את העגלה ולהעלות אותה אל תוך הדירה ללא מעלית. המשימה אינה קלה, שכן עגלות התינוק הקלות ביותר שוקלות 5-6 קילוגרם, ולעתים יש לשאת על הידיים גם את התינוק, או חפצים כלשהם. הורים רבים עושים את הבחירה שלהם של עגלת תינוק לפי משקל העגלה, ובצדק. יחד עם זאת, משקל גבוה של עגלה מעיד על יציבותה, וזה יתרון משמעותי.

לסיכום, מידות ומשקל של עגלות תינוק הם קריטריונים מהותיים לבחירה. יש לחשוב היטב על תהליך היציאה מהבית עם העגלה, ועל החזרה הביתה מטיול או מקניות. איפה משאירים את העגלה? באילו מקומות צפופים יש צורך לעבור? כמה מקום יש בתא המטען של הרכב שלכם? שאלות כאלה יעזרו לכם לקבוע מידות מקסימליות ומשקל מקסימלי של העגלה.

 



תגיות המאמר: עגלות תינוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131618 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131194 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131189 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213700 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205158 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186740 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173158 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172916 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161586 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161703 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica