חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על ברקודים

מאת: סימה תושקבחומרה19/08/20121500 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכאורה, כל ברקוד הוא פשוט למדי - בסך הכל רצף של קווים שונים, אשר מהם מגיע המידע על מוצר אל המחשב, שיודע לתרגם את המידע ונותן לנו כפלט את שם המוצר. בפועל, חשוב להכיר את התהליך שמתבצע מאחורי בחירת הברקודים וקידודם, על מנת שתוכלו להבין איזה מוצרים אתם צריכים בתחום הנ"ל.

ככלל, ברקוד לא נבחר סתם כך עבור מוצר מסוים. אסור שיהיה כפילויות בבחירת הברקודים השונים. מדוע הכפילות אסורה? חישבו על כך, שאם יש כפילות בין מוצרים, יכול להיות שלעתים יהיה חיוב עבור מוצר שלא רק שהוא לא נכון - הוא אפילו לא קיים אצלכם. לכן, חשוב מאד שתהיה שמירה על התקינה בין הקודים השונים. איך התקינה הזו נשמרת?

ככלל, קיימים היום כמה תקנים עבור הברקודים. בחלקם, ולמעשה ברובם כנראה שלא נתקלתם מעולם. כאשר מדובר על ברקוד בחנות, מדובר בעיקר על התקן שנקרא EAN. זוהי שיטת התקן המסחרית הנפוצה ביותר באירופה - וגם בישראל (לארה"ב יש שיטת תקן ייחודית משלה הנקראת UPC-A). קיים ארגון תקן אירופאי אשר שומר על תקינת הברקודים בכל מדינות אירופה, והוא עובד בשיתוף אם האגודה הישראלית לקידוד המוצר - אשר היא זו ששומרת על תקנון הברקודים בישראל. היום, קיים תקן נוסף עבור ברקודים אשר אתם רואים בכל מקום - זהו התקן שנקרא QR. תקן זה, משמש את הברקודים הדו-מימדיים שאתם סורקים כיום למכשירים הסלולריים. למרות שתקן זה נהיה נפוץ רק בשנתיים האחרונות, הרי שהוא קיים כבר יותר מ18 שנה!

ואיך סורקים את הקוד?

מן הסתם, אם אתם מדפיסים ברקודים לשימוש עסקי, אתם צריכים גם סורק ברקוד, שיוכל לסייע לכם בסריקה של אותם ברקודים. השאלה היא כמובן, באיזה סורק לבחור, ואיזה בכלל סורקים אפשר לבחור כיום?

ככלל, אפשר לחלק את משפחת הסורקים לשני תתי-סוגים שונים: הידניים והמקובעים.
את הסורקים המקובעים, אפשר למצוא בעיקר בחנויות שבהן נהוג להעביר כמות גדולה של מוצרים בעמדות נייחות. הקופאי מעביר את המוצרים מתחת לסורק, והסורק פשוט קורא את הברקודים השונים, ומעביר את המידע למחשב. מצד שני, אפשר לבחור גם סורק ברקוד ידני. סורק זה, הוא סורק אפשר אפשר להחזיק ביד וגם להזיז. בעצם במקום לקרב את המוצר אל הסורק - מקרבים את הסורק אל המוצר. הדבר מתאים יותר לחנויות קטנות, בהן יש פחות מקום להציב סורק ברקודים עצום ונייח, ואפשר להסתפק בסורק ידני קטן יותר, שהמוכר עושה בו שימוש.

שימו לב שהיום, הסורק הידני, לא חייב להיות מחובר באופן קווי אל המחשב. קיימים היום סורקים ידניים, אשר מחוברים דרך תקשורת אלחוטית אל המחשב, ודרך תקשורת זו הם גם מעבירים את המידע מהברקוד אל המחשב. פעמים רבות, עושים שימוש בטכנולוגיית בלוטות', על מנת שהמידע יעבור מהסורק למחשב. היום, אפשר אפילו למצוא סורק ברקוד שהאחיזה בו נוחה כל כך - משום שהוא מעוצב כמו עט, ולא כמו סורק ידני. כך נוח מאד לאחוז בסורק, ואפשר בקלות לסרוק את הברקודים השונים ללא כל בעיה, אפילו אם זו הפעם הראשונה שאתם עושים שימוש בסורק.

אז מה כדאי לבחור?

בעקרון, אם אתם רוצים לסרוק ברקודים, אין סורק שבאופן מוחלט טוב יותר עבור העסק שלכם - עובדה שיש מגוון של דגמים. אתם מוזמנים לסקור את הטכנולוגיות השונות, וגם להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים בתום הקידוד, על מנת שתבינו איזה ציוד יוכל להתאים לכם באופן מושלם.

 



תגיות המאמר: סורק ברקוד, ברקודים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה תושקב

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138167 צפיות
מאז ומעולם, מוצרי טקסטיל אשר מיועדים למטרות מנוחה ושינה מהווים חלק בלתי נפרד מסגנון ורמת החיים של אינספור אנשים, בכל מדינות העולם ללא שום יוצא מן הכלל.

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138353 צפיות
עד לפני כמה שנים, רוב רוכשי המצעים היו רוכשים בעיקר מצעים פשוטים ורגילים, דהיינו, מצעים מבד סינטטי כזה או אחר, מכותנה מתועשת ו'רגילה' ועוד. לעומת זאת, היום, רוב רוכשי המצעים לא מוכנים להתפשר על זהות המצעים שהם רוכשים, ומעוניינים לרכוש אך ורק את המצעים היוקרתיים וברמה הגבוהה ביותר – ואיך לא? הרי עם מצעים מסאטן, מכותנה מצרית ועוד, אי אפשר בכלל להתווכח.

מאת: סימה תושקבבניין ואחזקה - כללי13/09/12995 צפיות
כיום אנו מתחילים להבין את משמעות רעידות האדמה. אנו מתחילים להבין שזה בהחלט יכול לקרות גם אצלנו במדינת ישראל, המדינה החזקה והמודרנית. אנו מבינים כי לא רק במדינות עולם שלישי או בלואיזיאנה ובאן פרנסיסקו יכולים להתרחש אסונות טבע, ביניהם רעידות אדמה. על מנת להיערך לעניין יש צורך להעביר את מרבית הבתים בישראל תוכנית, אשר תחזק את המבנים הקיימים כנגד רעידות אדמה

מאת: סימה תושקבבתי מלון13/09/121065 צפיות
בין אם פעם יצא לכם בעבר להתאכסן בתוך מלונות בוטיק יוקרתיים, ובין אם עוד לא יצא לכם לחוות זאת, הרי שסביר להניח שאתם מבינים עד כמה מדובר בשיטת אירוח יוקרתית ושונה מכל שיטות האירוח האחרות. מצד אחד, מלונות הבוטיק מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב מאד של מתקנים ואטרקציות, ולרוב הם גם נמצאים בתוך ערים גדולות. מצד שני, משום שמדובר על מלונות בוטיק הם מאד אינטימיים ופרטיים, ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה איכותית במיוחד, בשונה מאד מאירוח בבתי מלון משפחתיים והומים.

מאת: סימה תושקבטיולים בחו"ל12/09/121188 צפיות
ניו יורק, "התפוח הגדול" ופריז "עיר האורות" הן מגה-ערים ומטרופוליטנים אדירי ממדים ומרתקים. המרחק בים הערים, ההבדל התרבותי והבדלי השפה חוטאים לדמיון בין השתיים. הן בניו יורק והן בפריז אוכלוסייה מאוד מגוונת שכוללת מהגרים ותיירים מכל רחבי העולם, מרכזי תיירות רבים ומפורסמים, בתי מלון נפלאים, מוזיאונים בעלי שם עולמי, אטרקציות תיירותיות רבות והיסטוריה עשירה. חופשה בניו יורק או פריז היא תמיד חוויה שזוכרים, נופש מדהים ובהחלט שווה כל רגע.

מאת: סימה תושקבצרכנות10/09/121194 צפיות
מזגן רצפתי הוא מזגן מפוצל המורכב מיחידת קירור פנימית ומיחידת מדחס חיצונית. כאשר מתקינים מזגן רצפתי, יחידת הקירור לא נמצאת על הקיר או במיקום מרכזי כלשהו בבית אלא על הרצפה. מדובר בהתקנה שנחשבת ליחסית פשוטה שכן אינה דורשת גם תושבת למזגן

מאת: סימה תושקבלימודים אקדמאיים09/09/121012 צפיות
היום כדי להצליח ולמצוא משרה מכניסה, סביר מאד להניח שאתם תירצו להירשם למוסד אקדמי מוכר, על מנת לקבל תואר ראשון או שני בתחום מסוים. לשמחתכם, רשימת המוסדות האקדמיים בישראל היא ארוכה במיוחד. חלפה התקופה שבה לאוניברסיטאות היה מעמד בכורה ששמר עליהן תמיד. היום, יש גם לא מעט מכללות שאתם יכולים להירשם אליהן, על מנת לקבל את התואר המיוחל.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187176 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162103 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161838 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161791 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica