חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצעים יוקרתיים – מצעים ברמה הגבוהה והנוחה ביותר

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/20138352 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על מצעים יוקרתיים ועוד

ובכן, מצעים יוקרתיים הינם 'שם כולל' למצעים אשר עשויים מחומרי הגלם האיכותיים, היוקרתיים, הנוחים והנעימים ביותר. הלכה למעשה, מצעים יוקרתיים באים לידי ביטוי בעיקר בדמותם של חומרי הגלם הבאים: בד שיפון (בד רך, נעים, שקוף ובעל נפח) / סאטן (עשוי מ - 100% כותנה, בעל צפיפות סיבים מקסימלית, בעל מגע נעים וברק ייחודי) / משי (רך, מבריק ויוקרתי ביותר) / כותנה מצרית (בעלת סיבים ארוכים, נעימים, חזקים וחלקים ביותר) ועוד.

כל מה שצריך לדעת על כותנה מצרית ועוד


היום, כותנה מצרית הפכה לאחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר בעבור מצעים יוקרתיים – ואיך לא. הרי כותנה מצרית מאופיינת 'אך ורק' במאפיינים אשר 'עושים' מצעים יוקרתיים וביניהם הבאים: סיבים ארוכים ביותר (אידיאליים לכל סוגי המצעים) / חלקה באופן מושלם וללא 'קוצים' כלל (מהם סובלים חומרי גלם רבים ואחרים / בעלי רכות מקסימלית) ועוד.

מצעים יוקרתיים מכותנה מצרית – מצעים יוקרתיים באמת

בניגוד לחומרי גלם כמו סאטן אשר, לרוב, מהם עשויים מצעים יוקרתיים, מצעים אשר עשויים מחומר הגלם של כותנה מצרית הינם יוקרתיים באמת. בטח כאשר המראה החלק, הצח, היוקרתי והרענן שלהם כלל לא 'נעלם' לאחר כמה וכמה כביסות, אלא בדיוק להיפך – וזאת הודות לתהליך הייצור היסודי והמתקדם של הכותנה המצרית, תהליך ייצור אשר מקור שורשיו מצויים אלפי שנים אחורה בזמן. בנוסף, כותנה מצרית אף נחשבת לחומר גלם נדיר יחסית במחוזות מסוימים, מה שמעיד עוד יותר על האיכות והיוקרה שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה תושקב

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138167 צפיות
מאז ומעולם, מוצרי טקסטיל אשר מיועדים למטרות מנוחה ושינה מהווים חלק בלתי נפרד מסגנון ורמת החיים של אינספור אנשים, בכל מדינות העולם ללא שום יוצא מן הכלל.

מאת: סימה תושקבבניין ואחזקה - כללי13/09/12995 צפיות
כיום אנו מתחילים להבין את משמעות רעידות האדמה. אנו מתחילים להבין שזה בהחלט יכול לקרות גם אצלנו במדינת ישראל, המדינה החזקה והמודרנית. אנו מבינים כי לא רק במדינות עולם שלישי או בלואיזיאנה ובאן פרנסיסקו יכולים להתרחש אסונות טבע, ביניהם רעידות אדמה. על מנת להיערך לעניין יש צורך להעביר את מרבית הבתים בישראל תוכנית, אשר תחזק את המבנים הקיימים כנגד רעידות אדמה

מאת: סימה תושקבבתי מלון13/09/121065 צפיות
בין אם פעם יצא לכם בעבר להתאכסן בתוך מלונות בוטיק יוקרתיים, ובין אם עוד לא יצא לכם לחוות זאת, הרי שסביר להניח שאתם מבינים עד כמה מדובר בשיטת אירוח יוקרתית ושונה מכל שיטות האירוח האחרות. מצד אחד, מלונות הבוטיק מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב מאד של מתקנים ואטרקציות, ולרוב הם גם נמצאים בתוך ערים גדולות. מצד שני, משום שמדובר על מלונות בוטיק הם מאד אינטימיים ופרטיים, ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה איכותית במיוחד, בשונה מאד מאירוח בבתי מלון משפחתיים והומים.

מאת: סימה תושקבטיולים בחו"ל12/09/121188 צפיות
ניו יורק, "התפוח הגדול" ופריז "עיר האורות" הן מגה-ערים ומטרופוליטנים אדירי ממדים ומרתקים. המרחק בים הערים, ההבדל התרבותי והבדלי השפה חוטאים לדמיון בין השתיים. הן בניו יורק והן בפריז אוכלוסייה מאוד מגוונת שכוללת מהגרים ותיירים מכל רחבי העולם, מרכזי תיירות רבים ומפורסמים, בתי מלון נפלאים, מוזיאונים בעלי שם עולמי, אטרקציות תיירותיות רבות והיסטוריה עשירה. חופשה בניו יורק או פריז היא תמיד חוויה שזוכרים, נופש מדהים ובהחלט שווה כל רגע.

מאת: סימה תושקבצרכנות10/09/121194 צפיות
מזגן רצפתי הוא מזגן מפוצל המורכב מיחידת קירור פנימית ומיחידת מדחס חיצונית. כאשר מתקינים מזגן רצפתי, יחידת הקירור לא נמצאת על הקיר או במיקום מרכזי כלשהו בבית אלא על הרצפה. מדובר בהתקנה שנחשבת ליחסית פשוטה שכן אינה דורשת גם תושבת למזגן

מאת: סימה תושקבלימודים אקדמאיים09/09/121012 צפיות
היום כדי להצליח ולמצוא משרה מכניסה, סביר מאד להניח שאתם תירצו להירשם למוסד אקדמי מוכר, על מנת לקבל תואר ראשון או שני בתחום מסוים. לשמחתכם, רשימת המוסדות האקדמיים בישראל היא ארוכה במיוחד. חלפה התקופה שבה לאוניברסיטאות היה מעמד בכורה ששמר עליהן תמיד. היום, יש גם לא מעט מכללות שאתם יכולים להירשם אליהן, על מנת לקבל את התואר המיוחל.

מאת: סימה תושקבצרכנות27/08/121482 צפיות
כאשר רוכשים מזגן, הגז אמור להיות תקין ולשמש אותנו בכל עת שהמזגן עדיין תקין. אין צורך בהחלפה של גז למזגן כיוון שהוא אינו מתיישן והפעמים היחידות בהן מתעסקים עם מילוי גז למזגן הן רק כאשר קיימת דליפה או אחת לכמה זמן כאשר המזגן אינו מקרר או מחמם כמו שצריך ואז יש צורך בהוספה של גז למזגן

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186801 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica