חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההשלכות של עיצוב אתרים מקצועי ומאופיין אישית

מאת: YBPmediaעיצוב אתרים07/10/20091113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתחת אתר אינטרנט חדש לעסק? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לחשוב על עיצוב ואפיון נכון אשר יקלע לקונספט, יהיה ידידותי לגלשים ויוכל להגביר בעשרות אחוזים את הפניות מהאתר וכן את האמינות בקרב הגולשים בו. בדיוק כמו שתרצה משרד מעוצב, דירה מעוצבת, חנות מעוצבת או כל דבר אחר כך גם חשוב שאתר האינטרנט שלך יהנה מקווי עיצוב עכשוויים להגברת תכונת הרצינות בקרב לקוחות וגולשים מזדמנים.

כיום הכל מאופיין בעיצוב נכון, החל מאופנה, בניינים, משרדים, כרטיסי ביקור, מכוניות ובעצם כל דבר בעידן המאה ה-21 שואף להיות מעוצב ולמשוך את עינייהם של המתבוננים. עיצוב טוב עולה לא מעט אך עיצוב טוב גם מוכר לא מעט עבור העסק שלך. בדיוק כמו שאתה משקיע בחליפה טובה כדי להרשים בפגישות עסקיות כך גם אתר האינטרנט שלך מסוגל להרשים לקוחות פוטנציאלים שהגיעו לאתרך מגוגל וכו'.

עיצוב אתרים הינה מגמה שהמודעות אליה גוברת פלאים בשנים האחרונות הן ברמה הגרפית והן ברמה של סידור האלמנטים אשר יוצרים את ממשק המשתמש המושלם לאחר ניתוח אופי קהל היעד של אתרך. כאשר האתר מושך את העיןוכן ידידותי לגולש - הוא ימכור יותר, הוא ימשוך יותר וכן יגרום לגולשים מזדמנים לחזור ולבקר באתרך.

הדבר הראשון הינו קביעת הקונספט, קביעת קהל היעד וניתו אופי הגלישה שלו. לא מעט פסיכולוגיה משולבת בעיצוב אתרי אינטרנט במיוחד לקמפיינים ומיניסייטים שכן יש לך "כדור אחד במחסנית" ואתה אמור לפגוע מדוייק ומהר - לגרום לגולש ליצור קשר בטלפון או ע"י מילוי ושליחת טופס באתר.

גולש נשאר בממוצע 8 שניות באתר אינטרנט אשר אליו הגיע באקראי, אם הגולש עבר את מחסום 8 השניות באתר שלך - סביר להניח שיבצע פעולה כלשהי כגון: יצור קשר, יכניס את האתר למועדפים או יחזור לבקר בו שנית.

עליך להבליט את היתרונות שלך על פני המתחרים בתחומך ע"י הדגשתם בגרפיקה מרשימה ואף אנימציית פלאש במידת הנדרש.

חברת YBPmedia מעניקה שירותי עיצוב אתרים ברמה לא מתפשרת תוך כדי שילוב וסידור אלמנטים ושימוש בגרפיקה מתקדמת אשר מיישרת קו עם המגמה העולמית וקולעת לאופי וקהל היעד של האתר. נשמח לשוחח עבור עיצוב אתר האינטרנט הבא שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121190 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213393 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica