חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להירשם אל מכללות עיצוב פנים או ריפוי בעיסוק

כיום, יש שפע של תחומים מגוונים ומרתקים שאתם יכולים ללמוד. בשניים מהתחומים הללו, נבקש להתמקד במאמר זה. התחום הראשון הוא של עיצוב פנים לחללים שונים. התחום השני הוא של ריפוי בעיסוק.

תחום עיצוב הפנים, הפך להיות תחום נחשק מאד. יש אדריכלים שמתמחים באופן ספציפי בעיצוב פנים, כאשר בעבר היה אפשר לעבור קורסים ותכנים בנושא עיצוב פנים, אך לא במסגרת מוגדרת של תואר ראשון. כיום לשמחתכם, אפשר להירשם אל לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון, כאשר כל תוכנית הלימודים מתמקדת אך ורק בתחום זה.

תחום עיצוב הפנים בא בעצם לתת מענה דקורטיבי ומעשי לתכנון של חלל פנימי. הרעיון הוא שהחלל יראה מושך יפה ומיוחד - אך גם יהיה פרקטי ונוח. כמובן שמדובר על חללים מכל הסוגים - החל מאולמות ענק, דרך מקומות מסחריים ועד למבנים ציבוריים. את הלימודים הללו אפשר לעשות במכללות ובבתי הספר השונים, כאשר היום יש מכללות שונות שמתמחות בעיקר בתחומי עיצוב הפנים, ובשאר התחומים הנוגעים לאדריכלות ואמנות.

לעומת זאת, התחום של ריפוי בעיסוק, בא בעצם לתת מענה שיקומי לאנשים אשר איבדו חלק מן היכולות הקוגניטיביות, השכליות, או הפיזיות שלהם, או שהם נמצאים במצב של פגיעה נפשית. הרעיון מאחורי ריפוי בעיסוק, הוא לתת אפשרות לשיקום דרך ביצוע פעולות שונות בעיקר בתחום האמנות והייצור. המטופל מבצע מלאכות שונות, מצייר, מפסל, בונה, צובע וכיו"ב - ודרך זה הוא לומד לתקשר טוב יותר עם הסביבה, לפתח יכולות יצירתיות וכן לשפר תפקודים קוגניטיביים ושכליים.

ואיפה לומדים אותם?

כאמור, יש היום מכללות עיצוב פנים שאתם יכולים להירשם אליהן. את המכללות הללו אפשר לחלק לשתיים. יש מכללות עיצבו פנים שהן ממש ייעודיות לתחום. אלו הן מכללות אשר מתמחות בתחומים אשר משיקים לתחום של עיצוב פנים. אלו מכללות לעיצוב פנים שפעמים רבות גם מציעות לימודי אדריכלות, עיצוב חוץ, וקורסים העוסקים גם בתחומי הבניין והדיור.

לעומת זאת, יש מכללות שאמנם אינן מהוות מכללות עיצוב פנים, אך הן כוללות תוכנית לימודים בתחום. כמובן שיש חשיבות למסלול שאותו אתם בוחרים. עליכם להחליט מראש האם אתם רוצים להירשם אל מכללות עיצוב פנים בשביל לעשות תואר ראשון מלא בתחום או שלא. יש היום כאמור אפשרויות גם להירשם לסדנאות וקורסים של עיצוב פנים שיעניקו לכם מידע חשוב מאד אך לא תואר ראשון. יש גם סדנאות העשרה בתחום שיכולות לסייע אנשים שמגיעים מתחום האדריכלות והעיצוב, ורוצים לעבור התמחות יותר ספציפית בתחום של עיצוב פנים.

לעומת זאת, מכללות ריפוי בעיסוק הן קצת יותר נדירות. מדוע? כי ריפוי בעיסוק הוא תחום מעט יותר מורכב, הכולל גם שילוב בין תכנים ברמה גבוהה מאד. בתוך מכללות ריפוי בעיסוק, אתם תוכלו להיחשף לתכנים מרתקים הנוגעים בעלם הרפואה, עולם הפסיכולוגיה, הפסיכיאטריה וכן עולם החינוך והסוציולוגיה של הרפואה. השילוב בין כל התכנים הללו, מאפשר לסטודנטים לצבור את הידע הדרוש בשביל להנחות מטופלים. ראוי להדגיש שהיום מכללות ריפוי בעיסוק מציעות אך ורק מסלול של תואר ראשון לריפוי בעיסוק, ולא רק סדנאות חלקיות.

לקבל מידע על המכללות

אם החלטתם שאתם נרשמים אל מכללות ריפוי בעיסוק או מכללות עיצוב פנים, חשוב מאד שתקבלו החלטה על המכללה הספציפית שבה אתם תלמדו. ואיך מקבלים כזו החלטה חשובה ומכריעה? בזכות מידע שאתם אוספים מראש! קבלו מידע מלא מכל המכללות על תוכניות הלימודים, הקורסים, הסילבוסים, השעות, שכר הלימוד וסגל ההוראה. לאחר שתאספו את הנתונים תוכלו לקבל החלטה מושכלת על המכללה הטובה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה תושקב

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138166 צפיות
מאז ומעולם, מוצרי טקסטיל אשר מיועדים למטרות מנוחה ושינה מהווים חלק בלתי נפרד מסגנון ורמת החיים של אינספור אנשים, בכל מדינות העולם ללא שום יוצא מן הכלל.

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138351 צפיות
עד לפני כמה שנים, רוב רוכשי המצעים היו רוכשים בעיקר מצעים פשוטים ורגילים, דהיינו, מצעים מבד סינטטי כזה או אחר, מכותנה מתועשת ו'רגילה' ועוד. לעומת זאת, היום, רוב רוכשי המצעים לא מוכנים להתפשר על זהות המצעים שהם רוכשים, ומעוניינים לרכוש אך ורק את המצעים היוקרתיים וברמה הגבוהה ביותר – ואיך לא? הרי עם מצעים מסאטן, מכותנה מצרית ועוד, אי אפשר בכלל להתווכח.

מאת: סימה תושקבבניין ואחזקה - כללי13/09/12994 צפיות
כיום אנו מתחילים להבין את משמעות רעידות האדמה. אנו מתחילים להבין שזה בהחלט יכול לקרות גם אצלנו במדינת ישראל, המדינה החזקה והמודרנית. אנו מבינים כי לא רק במדינות עולם שלישי או בלואיזיאנה ובאן פרנסיסקו יכולים להתרחש אסונות טבע, ביניהם רעידות אדמה. על מנת להיערך לעניין יש צורך להעביר את מרבית הבתים בישראל תוכנית, אשר תחזק את המבנים הקיימים כנגד רעידות אדמה

מאת: סימה תושקבבתי מלון13/09/121063 צפיות
בין אם פעם יצא לכם בעבר להתאכסן בתוך מלונות בוטיק יוקרתיים, ובין אם עוד לא יצא לכם לחוות זאת, הרי שסביר להניח שאתם מבינים עד כמה מדובר בשיטת אירוח יוקרתית ושונה מכל שיטות האירוח האחרות. מצד אחד, מלונות הבוטיק מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב מאד של מתקנים ואטרקציות, ולרוב הם גם נמצאים בתוך ערים גדולות. מצד שני, משום שמדובר על מלונות בוטיק הם מאד אינטימיים ופרטיים, ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה איכותית במיוחד, בשונה מאד מאירוח בבתי מלון משפחתיים והומים.

מאת: סימה תושקבטיולים בחו"ל12/09/121186 צפיות
ניו יורק, "התפוח הגדול" ופריז "עיר האורות" הן מגה-ערים ומטרופוליטנים אדירי ממדים ומרתקים. המרחק בים הערים, ההבדל התרבותי והבדלי השפה חוטאים לדמיון בין השתיים. הן בניו יורק והן בפריז אוכלוסייה מאוד מגוונת שכוללת מהגרים ותיירים מכל רחבי העולם, מרכזי תיירות רבים ומפורסמים, בתי מלון נפלאים, מוזיאונים בעלי שם עולמי, אטרקציות תיירותיות רבות והיסטוריה עשירה. חופשה בניו יורק או פריז היא תמיד חוויה שזוכרים, נופש מדהים ובהחלט שווה כל רגע.

מאת: סימה תושקבצרכנות10/09/121192 צפיות
מזגן רצפתי הוא מזגן מפוצל המורכב מיחידת קירור פנימית ומיחידת מדחס חיצונית. כאשר מתקינים מזגן רצפתי, יחידת הקירור לא נמצאת על הקיר או במיקום מרכזי כלשהו בבית אלא על הרצפה. מדובר בהתקנה שנחשבת ליחסית פשוטה שכן אינה דורשת גם תושבת למזגן

מאת: סימה תושקבלימודים אקדמאיים09/09/121009 צפיות
היום כדי להצליח ולמצוא משרה מכניסה, סביר מאד להניח שאתם תירצו להירשם למוסד אקדמי מוכר, על מנת לקבל תואר ראשון או שני בתחום מסוים. לשמחתכם, רשימת המוסדות האקדמיים בישראל היא ארוכה במיוחד. חלפה התקופה שבה לאוניברסיטאות היה מעמד בכורה ששמר עליהן תמיד. היום, יש גם לא מעט מכללות שאתם יכולים להירשם אליהן, על מנת לקבל את התואר המיוחל.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica