חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדרות עץ: שומרים את הטבע קרוב לבית

מאת: טלי גלאדריכלות נוף 20/08/2012854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנה הגיע הרגע בו רכשתם בית פרטי והגשמתם את חלומכם. השקעתם בגינה המטופחת שלכם שעות על גבי שעות כיד ליצור מראה נקי ופסטורלי, ועכשיו כל מה שנותר הוא לתחום את חלקת האלוהים הקטנה שלכם בגדר ועדיין לשמור על מראה טבעי ומיוחד.

כמעט ברוב המקרים הבית הפרטי שאנו רוכשים מגיע ללא גדרות, ועלינו לחשוב איזו גדר להציב מסביב לבית. הצבת גדר עץ בעיצוב שלכם שישתלב עם הסביבה והנוף היא הפיתרון המושלם עבורכם. גדרות עץ הן פופולארית מאוד, ידידותיות לסביבה, ולמעשה נחשבות לבחירה האידיאלית לעיצוב ונוי.

גדר עץ תיצור בביתכם או בעסק שלכם (לדוגמה מסעדה בכפר) תוספת דקורטיבית הנותנת אפקט כפרי עם אווירה חמימה וביתית. העץ מעניק מראה אסתטי שמשתלב בצורה טבעית עם הנוף, עם הצמחייה וגם עם הפרגולה, ונותן נופך רגוע לבית ולסביבתו. בנוסף גדר העץ נוחה מאוד להרכבה, והיא גם קלה לצביעה ולתחזוק.

כי האדם עץ השדה

גדרות ניתן לבנות מסוגים שונים של עץ, כמובן על פי בחירתכם האישית וטעמכם. ניתן להזמין גדרות מסוגי עץ שונים, במגוון צורות, צבעים גדלים ובהתאם לתקציב המתאים לכם. קחו בחשבון שככל שהעץ איכותי יותר, כך המחיר גבוה יותר. למרות המחיר, כאשר מזמינים גדר מעץ חשוב לזכור כי עץ לא איכותי הוא עמיד פחות ועלול להישחק מהר יותר.

עם זאת, גדר מעץ היא זולה יותר בהשוואה לגדרות מסוגים אחרים, ותעלה פחות מאשר גדרות מתכת או חומת בטון. עליכם גם לבחור את תשתית ההקמה של גדר העץ – על גבי הקרקע או על גבי בטון.

תחזוקת גדר עץ, שחשופה לפגיעות עקב מזג האוויר המשתנה, היא קלה ופשוטה יחסית ולכן יכולה לשמש אתכם במשך שנים רבות. יש לצבוע את העץ בשמן מיוחד לעץ פעם בשנה או פעם בשנתיים, על פי מצב הגדר.

רצוי גם לחדש את העץ כל כמה שנים על ידי צביעתו באופן עצמאי וללא איש מקצוע על ידי התזה או מברשת. כל מה שנחוץ לכך הוא צבע וכלים מתאימים שיחזירו לו את קסמו. בשאר ימות השנה אתם יכולים להישאר רגועים וליהנות מהגדר הטבעית.

-->

 



תגיות המאמר: גדרות עץ, גדרות מתכת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121618 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152888 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147844 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410496 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147975 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143392 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143373 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411814 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica