חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון תריסים: עם חלונות לא מתעסקים

מאת: טלי גלריהוט 21/08/2012729 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלון של הבית שלנו הוא כמו החלון של הנשמה: מבט אחד פנימה וכל הפרטיות שלנו נחשפת. התריסים שעל חלון ביתנו מסייעים לנו לשמור על פרטיות ואינטימיות, ומאפשרים לנו, מתי שרק נרצה, לחשוף קצת יותר או קצת פחות. לכן, ברגע שישנה תקלה או פגם בתריסים של החלונות, חשוב לדעת כיצד לתקן אותו.

תיקון תריסים הוא פעולה נפוצה. בין אם מדובר בתריסים חשמליים ובין אם מדובר בתריסים ידניים, מוצרים אלו עלולים לעיתים להתקלקל עקב שחיקה או שימוש לא נכון. התקלה של התריס יכולה להיות קלה לטיפול ולתיקון, אך גם עלולה להיות רצינית, כזו שמאלצת אותנו להחליף לגמרי את כל התריסים. אם בביתכם ישנם תריסים ישנים מאוד, רצוי להחליף אותם בתריסים חדשים וחשמליים, כאלו שישמרו על הנוחות שלכם ועל האינטימיות שלכם. כיום אין כמעט בית בישראל ובאירופה שלא כולל תריסים חשמליים.

עלולות לצוץ מספר בעיות בתריסים. תריסים חשמליים לדוגמה הם בעלי מנוע חשמלי, והמנוע עלול להתקלקל. עקב כך, אנו נצטרך להזמין בעל מקצוע מומחה בתחום, אמין וישר, שידע לזהות את הבעיה ולתקן אותה בהתאם ובמחיר סביר. מצד שני, יכולות להיות בעיות קלות יותר. בתריסים ידניים החוט הצידי עלול להיקרע ואנו מנוטרלים מלהעלות או להוריד את רצועות התריס. בנוסף, מאחר והתריסים עשויים מרצועות ארוכות וצרות, הן עלולות להישבר או להיסדק. במידה ומדובר בתריסים ישנים, ישנה אופציה לתקן זאת לבד על ידי שליפת התריס הבעייתי והחלפתו באחר.

אם מדובר בתריסים חשמליים, כמובן שנתקשר לטכנאי תריסים שיאתר את הבעיה במנגנון המורכב. תריס אחד לא תקין עלול לשבש את כל המערכת החשמלית ומומלץ שלא לנסות ולתקן זאת בכוחות עצמנו. רצוי להשקיע את הכסף הנדרש על מנת למנוע הישנות הבעיה או לפגום בחלק אחר במערכת התריסים. עלות התיקון תהיה בהתאם לנזק המדובר ובהתאם לסוג התריסים שלנו. לעיתים גם עדיף לנו להחליף לגמרי את התריסים הישנים ולעבור למערכת מתקדמת יותר של תריסים חשמליים. יתרון נוסף בתריסים אלו הוא שהם מהווים מנגנון הגנה חזק ועמיד יותר מתריסי פלסטיק פשוטים. בכל מקרה של בעיה מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום וכמובן לבדוק מספר הצעות מחיר.

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121619 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica