חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אזעקות לבית

מאת: דימניק מערכותאבטחת הבית22/08/2012860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מערכות אזעקה צורך ופתרון

מערכת אזעקה היא צורך בטיחותי ההולך וגובר עם הזמן, כיום הצורך באזעקה נכנס לבתים הפרטיים, בתי עסק שונים ובתים משותפים כאחד וזאת בכדי לענות על המטרה המרכזית, תחושת הביטחון האופטימאלית בבית ובעסק כאחד ושמירה על החפצים הפרטיים שלכם, בעת הימצאותכם בו ובעת היעדרותכם. מערכות אזעקה לסוגיהן השונים מסוגלות היום לענות על צרכים אלה ברמות השונות וברמות האבטחה הנדרשות וכמובן בהתאם להגדרת התקציב של מזמין האזעקה.

מערכות אזעקה פתרון לכל כיס

בדימניק מערכות אבטחה, המתמחה בשיווק והתקנת מערכות אזעקה בצפון, תוכלו למצוא את מגן מערכות האבטחה מסוגים שונים ומגוונים וממיטב היצרנים. דימניק מערכות אבטחה מתקינה ומייעצת בכל הקשור למערכות אזעקה ומתקינה מערכת אזעקות בחיפה הכוללות התקנת מערכות אזעקה בקריות ובחיפה.אנו מסוגלים לספק ולהתקין מערכות אזעקה בהתאם לכל כיס וסוג דירה או מבנה.

סוגי מערכות אזעקה

קיים מגוון רחב של מערכות אזעקה, ברמות שונות, גדלים שונים ומענה על צרכים שונים. מערכות אשר משמשות לצרכי הרתעה בלבד, מערכות מיניאטוריות ומוצפנות, מערכות המופעלות באמצעות קוד, קול או תביעת אצבע אשר הוגדרה מראש ומותאמת למורשי הכניסה אשר הוגדרו על ידי בעלי הנכס או העסק. ככל שהמערכת משוכללת ומורכבת יותר כך היא קשה יותר לגילוי ופיצוח. עם הזמן גנבים ופורצים מוצאים דרכים שונות לפצח ולגלות מערכות ומורכבות. אנחנו בדימניק שוקדים בכל עת על המצאות המערכות המתקדמות ביותר לרמות האבטחה הגבוהות ביותר של החברות המובחרות למענה עבור לקוחותינו ומספקים פתרונות אבטחה ומערכות אזעקה בקריות ובחיפה, לכלל לקוחותינו בצפון הארץ.


האם כדאי להתקין מערכת אזעקה להרתעה בלבד?

מערכת אזעקה לצורכי הרתעה בלבד הינה המערכת הבסיסית ביותר, היא משמשת לצרכי הרתעה בלבד, מערכת זו פחות אפקטיבית אך עדיפה מאשר אי התקנת מערכת אזעקה כלל. מערכות אזעקה כאלה הן החסכוניות ביותר בהתאם לגודל שלהן. מערכות אזעקה לצרכי הרתעה מאופיינות על ידי רעש סירנה חזק מאוד ומיועדת להפחדת והפתעת גנבים ובעת כניסת גורמים לא רצויים, גנבים מתוחכמים במיוחד ידעו לזהות האם מדובר במערכת הרתעה בלבד, פורצים פחות מתוחכמים כמו ילדים משועממים בחופש הגדול יירתעו יותר ובדרך כלל יתרחקו מהמקום. אז האם להעדיף התקנת מערכת אזעקה על פני ויתור עליה לחלוטין? ההחלטה על הגנת הבית שלכם בידכם.

דימניק מערכות אבטחה מתקינה מערכות אזעקה בצפון ומייעצת לעסקים ובתי מגורים לצרכי ורמות האבטחה השונות והיכולות התקציביות השונות.


דימניק מערכות. האבטחה שלכם- ההבטחה שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דימניק מערכות, הוקמה בשנת 1991 על ידי צחי דימניק, והינה אחת החברותהמובילות בתחום מצלמות אבטחה - טלוויזיה במעגלסגור ומערכות אזעקה בארץ ובחו''ל. 
חברת דימניק מערכות, מספקת פתרונותייחודים למגזר העסקי הפרטי והציבורי, המותאמים לכל לקוח באופן אישי ולפי צרכיו,בעסק או בבית.

חברת דימניק מערכות, מתמחה בהקלטה דיגיטאלית של מערכות אבטחה המאפשרת שליטהוצפייה מרחוק מכל מקום בעולם ע"י האינטרנט. מספקת התקנה מקיפה של מצלמות האבטחהוהציוד ומתחייבת לספק את הציוד המשוכלל ביותר לפי צרכי הלקוח הן מבחינת המיקוםוהגודל של מערכת הבקר והן מבחינת היכולת התקציבית

אנו מתחייבים, לאיכות התמונה הטובה ביותר במערכת האבטחה ללא "קפיצות" או הפרעותבשידור. מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן בבחירת עובדי חברה בעלי הניסיון הרבבמערכות אבטחה והן בשירות המקצועי, הזמין בכל עת. חברתנו, מספקת התקנה מקיפה שלמצלמות אבטחה וציוד, ומתחייבת לספק את הציוד המשוכלל ביותר, לפי צרכי הלקוח.

חברתנו, מספקת ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומבטיחה את איכות התמונה הטובהביותר במערכות האבטחה, ללא"קפיצות" או הפרעות שידור. מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הן בבחירת עובדיהחברה בעלי הניסיון הרב במערכות אבטחה והן בשירות המקצועי הזמין בכל עת.   חברתדימניק מערכות, מביאה את קדמת הטכנולוגיה אליכם הביתה או אל עסק, וזאת,  תוך שאיפהלמצוינות ומתן שרות ללא פשרות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דימניק מערכות

מאת: דימניק מערכותאבטחת הבית22/08/12987 צפיות
מצלמות אבטחה, נכנסות לכל בית פרטי ודירת מגורים והופך יותר ויותר לצורך מאשר מותרות. מצלמות אבטחה כיום, ניתן להתאים לצרכי הלקוח השונים, כמו, מיקום גודל וכמובן תקציב. למה אני צריך בכלל מצלמת אבטחה בבית? מצלמת אבטחה, עונה לנו על צרכים רבים בחיי היום יום, החל מהצורך הבסיסי ביותר שבהגנה על הרכוש הפרטי בשעות בהן בני הבית אינם נמצאים קיים גם הצורך בבקרה בהם קיימים עובדים בבית כמו מנקות ובעיקר מטפלות.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201624 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201193 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191545 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica