חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה - פריט חובה בכל בית ודירה

מאת: דימניק מערכותאבטחת הבית22/08/2012987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

חשוב מאוד לבצע בקרה שוטפת על הנעשה בבית, למניעת פגיעה ברכוש ובאנשים חסרי ישע ובעלי מוגבלויות שונות, כגון, קשישים ותינוקות, אשר בדרך כלל אין באפשרותם לספר אין מבחינת חוסר יכולת שפתית כאשר מדובר על תינוק רך או אפילו מפחד, כאשר מדובר בבן אדם קשיש. כאשר יוצאים לחופשה ארוכה מצלמות אבטחה עשויות לתרום, באיתור גנבים או ניסיונות פריצה אל הבית, באמצעות הצבה ורכישת מצלמות אבטחה מתאימות.

הצבה ובחירה נכונה של מצלמת אבטחה

לבתים פרטיים, בדרך כלל מומלץ לרכוש מצלמות אבטחה נסתרות, המאופיינות בגדלים הניתנים להסתרה מעין רואים, ומיקום נכון, אשר ייתן מענה מפני גילוי המצלמה בידי גורמים עוינים או פגיעה בהם על ידי בעלי חיים. מצלמות אבטחה בבתים פרטיים חייבות לענות על צורך איתור גורמים ודמויות באופן חד וברור בלילה, בכדי שתהיה באפשרותכם יכולת, לאתר פורצים או את גורמי הנזק השונים גם בשעות החשכה. מצלמות אבטחה המותקנות מחוץ לבית, חשוב שהיו מוגנות מנזקי מזג האוויר, כמו, נזקי שמש וגשם כאחד.

היכן קונים מצלמת אבטחה?

מצלמות אבטחה וציוד אבטחה, רוכשים רק בחברות ציוד האבטחה המקצועיות והמנוסות ביותר. מצלמות אבטחה בצפון, מצלמות אבחה בצפון הכוללות את הקריות וחיפה כאחד ניתן למצוא בחנויות ונותנות השירות המובחרות. רכישת מצלמות אבטחה בצפון מחייבת בדיקה ממוקדת של בעלי עסקים. חברת דימיניק מערכות, נותנת שירותי מכירה, התקנה ויעוץ בתחום מצלמות אבטחה בפרט ובתחום הבקרה והאבטחה מכל הסוגים, הגדלים ולצורך מתן פתרונות לצרכים האפשריים, בצפון הכולל את אזור הקריות ואזור חיפה.

שלא יעבדו עליכם! קניית מצלמות אבטחה באופן מאובטח

רכישת מצלמות אבטחה בחיפה , חשוב לבצע באופן מאובטח, עשו זאת באמצעות סקר שוק ממוקד בין המכרים ובין החברות השונות בכל הנוגע לעלויות והשירות אותו אתם מקבלים(או לא מקבלים) במסגרת אותה עלות, בדקו היטב את החוזה עליו אתם חותמים, האחריות ותנאיה בכל מקרה של תקלה או שיבוש במערכת אשר אינה תלויה בלקוח. חשוב לוודא, שקיים ביטוח צד ג' למצלמת אבטחה במידה ונגרמת פגיעה במצלמת האבטחה מגורם כמו מזג אויר או שריפה שלא באשמתכם.


זכרו, לפני רכישת מצלמות אבטחה בצפון, מצמות אבטחה חיפה או מצלמות אבטחה בקריות עוברים בדימיניק מערכות.


דימניק מערכות. הביטחון שלך- האבטחה שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דימניק מערכות, הוקמה בשנת 1991 על ידי צחי דימניק, והינה אחת החברותהמובילות בתחום מצלמות אבטחה - טלוויזיה במעגלסגור ומערכות אזעקה בארץ ובחו''ל. 
חברת דימניק מערכות, מספקת פתרונותייחודים למגזר העסקי הפרטי והציבורי, המותאמים לכל לקוח באופן אישי ולפי צרכיו,בעסק או בבית.

חברת דימניק מערכות, מתמחה בהקלטה דיגיטאלית של מערכות אבטחה המאפשרת שליטהוצפייה מרחוק מכל מקום בעולם ע"י האינטרנט. מספקת התקנה מקיפה של מצלמות האבטחהוהציוד ומתחייבת לספק את הציוד המשוכלל ביותר לפי צרכי הלקוח הן מבחינת המיקוםוהגודל של מערכת הבקר והן מבחינת היכולת התקציבית

אנו מתחייבים, לאיכות התמונה הטובה ביותר במערכת האבטחה ללא "קפיצות" או הפרעותבשידור. מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן בבחירת עובדי חברה בעלי הניסיון הרבבמערכות אבטחה והן בשירות המקצועי, הזמין בכל עת. חברתנו, מספקת התקנה מקיפה שלמצלמות אבטחה וציוד, ומתחייבת לספק את הציוד המשוכלל ביותר, לפי צרכי הלקוח.

חברתנו, מספקת ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומבטיחה את איכות התמונה הטובהביותר במערכות האבטחה, ללא"קפיצות" או הפרעות שידור. מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הן בבחירת עובדיהחברה בעלי הניסיון הרב במערכות אבטחה והן בשירות המקצועי הזמין בכל עת.   חברתדימניק מערכות, מביאה את קדמת הטכנולוגיה אליכם הביתה או אל עסק, וזאת,  תוך שאיפהלמצוינות ומתן שרות ללא פשרות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דימניק מערכות

מאת: דימניק מערכותאבטחת הבית22/08/12861 צפיות
מערכות אזעקה הינה אפשרות בסיסית המאפשרת הגנה על הבית והעסק כאמצעי התרעה והגנה מפני גנבים, קיימות מערכות אזעקה רבות למענה על מגוון הצרכים והאפשרויות הכלכליות הקיימות כך שניתן לענות באופן יעיל על כל צורך בטחוני ותקציבי

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201625 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201193 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191546 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica