חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ כלכלי אמין

מאת: מה רוצהייעוץ עסקי23/08/2012659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי צריך יועץ כלכלי? היה ואתם חוששים שהחיים "השגרתיים" שלכם ,לצערכם, לא הולכים לאן שחלמתם ובנוסף לזה, אתם חשים מוגבלים מבחינת התקציב אעפ"י שאתם מרווחים משכורת יפה, רצוי מאוד שתשקלו את האפשרות להתנסות בקבלת ליווי מקצועי בכל הקשור לכלכלה.

ייעוץ אסטרטגי

קיימים לא מעט טיפים יישומיים שככל הנראה יסייעו לכם בכל מה שקשורללשרוד כלכלית את החודש. ראשית כל, הנושא הכי חשוב הוא להכיר טוב את גבולות ההכנסה שלכם. נושאים וסוגיות כמו: גג ההכנסות שלכם, הוצאות קבועות, דברים שחייבים והבילויים, וע"פ רכיבים אלו לפעול בצורה חכמה. להלן דוגמה-

סך ההכנסות שלכם- משכורת של 6500 ₪

הוצאות קבועות- שכר דירה 2550 ₪, חשבונות 430 ₪, חוגים לילדים 310 ₪

הוצאות הכרחיות- דלק 450 ₪, בגדים לתינוקת 140 ₪

ברגע שנחסר את שני המרכיבים התחתונים מהסעיף של ההכנסות נגלה כמה נשאר לנו לחסכון. בהתאם לתחשיב שעשינו נתנהל נכון ביום יום ולא בצורה הפוכה, כמו שמרבית האנשים בוחרים לעשות.

במקרה שאתם לא חזקים בביצוע מעקב כלכלי, מומלץ בחום שתחשבו לעומק על אחד מהשירותים הקיימים במטרייה הזו של התנהלות בהתאם לתקציב, לדוגמה - ליווי פיננסי, חשוב שתהיו מודעים ששירותים אלו מותאמים גם לאנשים ובנוסף לחברות.

בכל החלטה שתקבלו- לקחת שירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר לבד, מהותי וחשוב שתבינו שיש מספר מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לפן התקציבי. מצבים לדוגמת: מעבר דירה או לימודים אקדמאיים. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי משמעותי של מרבית ההכנסות ו/או של שגרת ההוצאות בזמן נתון.

בהתאם למה שהסברנו במאמר, יש מספר אפשרויות שיכולות לסייע לאנשים לפעול כלכלית בצורה פקחית והגיונית, הקטע החשוב הוא להבין למה אתם זקוקים. רוצים לשמוע הצעות? גלשו לאתר לפרטים נוספים .

טיפ מרכזי וחזק בתחום הזה, הוא אף פעם לא להיות מאלו שאומרים "לעסק שלי זה לא יקרה" או גם "אל דאגה אני מבין" ולהיפך, להיות מודעים ובאמת לדעת מה קורה סביבכםבנושא הזה.

על כל פנים, אם אתם לא יודעים בבטחון מה נחוץ לכם, או אם יש לכם עדיין תהיות", "אתם יכולים להתייעץ איתנו ולקבל מענה משובח.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13970 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12980 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12939 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12932 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12924 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222236 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica