חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לדעת יותר על תיקוני אייפון?

אייפד או טאבלט אחד? בעידן בו אנו חיים, בפרט לצעירים שבינינו, פלאפונים סלולרים הםללא יוצא מהכלל אחד מהפטנטים המשמעותיים. ע"י שימוש בהם אנו יכולים להיות כדרך קבע בקשר עם האנשים שאנחנו תמיד צריכים - אבא ואמא, המכרים או החברים ולפעמים לצערנוגם עם הגרושה.

אך היום אנו נמצאים בעידן טכנולוגי מיוחד- זמן הטלפונים החכמים, עידן בו הטלפון הוא הרבה מעבר לסתם טלפון רגיל הוא ממש מחשב, הוא מצלמת סטילס, הוא יומן ובעצם חוץ מלהדליק לנו את הדוד אפשר להשתמש ולנהל דרכו די הרבה דברים.

לקבוצת המכשירים המשפיעים והפרקטים של העידן הזה אפשרי גם להוסיף את הטבלט. אותו אביזר אלקטרוני מתוחכם וגאוני שיכול די בקלות לשמש כתחליף של ממש למחשב נייח או נייד ולשמש אותנובבית ובעסק ויותר מכל גם לפנאי האישי שלנו.

אבל כמו דברים רבים אחרים בחיים- שאין יתרון בלי חסרון, לצער כולם ככה גם עם רוב הטאבלטים והסמארטפונים. נכון שהםממש נוחים, מה שכן בחלק גדול מהמקרים מחירם ותחזוקםמחייבים הוצאה כספית לא קטנה בכלל.

אייפון לא נטען

לא חסרות בעיות במכשירים כגון אלו: המצלמה לא מתפקסת, סוללה שמתקלקלת וזה לא הכל. בעקבות התלות הגבוהה שקיימת אצל מרבית האנשים באביזרים מסוג זה הכרחי לתקן אותם במעבדה מקצועית. על כן קיבצתי עבורכם מספר המלצות טובות בנושא החשוב הזה:

בחירת מעבדה לתיקון - חשוב לוודאשמהעבדה שתבחרוהיא באמת טובה ומוסמכת כלומר, שהאנשים שעובדים בה הם בעלי ניסיון רב וידע מקצועי רחב ולא רק חברה בתחילת שנות העשרים שבטוחים שהם יודעים כל מה שיש לדעת.

חלפים - בתחום הזה אין מקום להתפשרורצוי לברר היטב שהם משתמשים ומתקינים רק חלקים מקוריים וחדשים.

אחריות - ישנם מקומות שמספקים אחריות כוללת ויש גם כאלו שלא, מסיבה זאת אני ממליץ מאוד לבדוק את הנושא הזה לפני השארת המכשיר.

מה זה אומר בעצם?

בוודאות כבר הבנתם, גם כשמדובר במכשיר כמו טאבלט פעילות מנע היא הפתרון. או במילים פשוטות יותר שמירה ותחזוק נכון של המכשיר מסוגלים למנוע חלק גדול מהבעיות והתקלות. אביזרים כמו לדוגמא מדבקות שומרות מסך ומגן איכותי יכולים להאריך את חיי הפלאפון שלכם, ובנוסף גם עדינות בשימושוהימנעות מנפילות, הרי בסופו של יום, מדובר בכלי עדין.

במקרה ואתם זקוקים ומחפשים חשוב לדעת עלטלפונים חכמים והמלצות כנות על טכנאים איכותיים בארץ- לחץ כאן ותחפשו עוד פרסומים שלי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121006 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121078 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12967 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12996 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121170 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121399 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121009 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195928 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189136 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181968 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171672 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171783 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica