חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תתאימו את הסלון לצרכים שלכם?

מאת: דיארקהשיפוצים23/08/2012725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סלון, מרכזו וליבו של הבית, הוא מקום המפגש של בניהמשפחה, האזור המשותף לכולם, שם מתכנסים לצפייה משותפת בטלויזיה, לאירוחחברים ובני משפחה, וסרוב המקרים הוא גם החדר הראשון הנראה לעיני הנכנסיםלבית. רבים משקיעים מחשבה רבה בעיצוב הסלון, אולם יחד עם זאת, ישנם גםצרכים, אילוצים, ומגבלות תקציב ומקום. אז איך בעצם מתאימים את הסלון לצרכיםשלנו?

שלוש שתיים אחת

מי לא זוכר את ההרכב הנצחי שכיכב בעבר בכל סלון, עם ספה תלתמושבית, עוד אחת דו מושבית, וכורסא להשלמת המראה. הסט היה תמיד אחיד, באותםהצבעים ומאותו הסוג, ולרוב המזנון היה בגוונים וטקסטורות שתאמו אף הם לריהוט הסלוני. כיום, כמעט הכל הולך, ויש מקום לשילובים שונים ולא אחידיםשל פרטי ריהוט שונים זה מזה, צבעים וטקסטורות שונים, ועם מעט מחשבה ותכנון,יש הרבה מקום לביטוי עצמי.

נרדמים מול הטלויזיה

סלון כאמור הוא לב ליבו של הבית, ולרוב משמש לאירוח ושהייה בועד לזמן השינה בלבד. יחד עם זאת, יש לחשוב גם על הפרקטיקה, ולמה עוד משמש הסלון. אם הוא משמש גם למקום לינה, הן לאירוח תדיר או כמקום לינה של אחדמבני המשפחה, שינה על ספה לא תמיד נוחה, במיוחד אם זו ספה המשמשת לישיבהב לבד, צרה ומורכבת ממספר כריות ולא ממזרון אחד. הפתרון במקרה זה הוא להשתמש בספה נפתחת, מעוצבת ויפה, כזו שתתאים גם לסלון ותשתלב בו, במיוחד כאשר כאמור, כיום מאד שכיחים ערבובים של סגנונות וגוונים. ספה כזו מאפשרת ישיבהנוחה במהלך היום והערב, ושינה נוחה מאד לשעות הלילה. בכלל, אם יש בעייתאחסון בבית, ניתן למצוא ספות נפתחות שיש להם ארגז מתחתן, המתאים לאחסון מצעים, שמיכות,ואפילו חפצים שונים. ספות אלו, נפתחות ועם אגז מתחתן, ניתנותבמגוון צבעים ודגמים, ולא ניתן לראות את הארגז, שהוא למעשה חלק מהספה עצמה.

את הספה ניתן לקשט בבד צבעוני בסגנון יתר הריהוט בסלון, או אפילו מאותו בד בו עשוי הוילון, כרית מעניינת וכדומה.

עומדים בפינה

כורסה פינתית היא פתרון נהדר לפינה שכוחה וריקה מתוכן. קייםמגוון עצום של כורסאות טלוויזיה פינתיות, המלאות את השקע, או החלל הזה, ואף לאתופסות מקום רב בסלום. כורסאות פינתיות ניתן לשים גם באלכסון, בין שניקירות הסלון, והדבר יוצר תחושה של מרחב גדול יותר.

אולם, כאמור, באם הצורך הראשוני הוא פרקטיקה, ובחרתם בספה נפתחת, תוכלולבחור בפסה נפתחת ארוכה יותר מהממוצע. באופן זה, גם לישן עליה יהיה נוחיותר, וגם פתרתם בעיה של הושבת אורחים ובני בית, מאחר וספה נפתחת ארוכה,מוסיפה מקום ישיבה נוסף, ממש כמו כורסה פינתית. אם ניתן לשלב בין השניים,הרי זה משובח.


חברת די ארקה בע"מ DI ARKA מתמחה ב- עיצוב רהיטים, חדר שינה מעץ מלא, כורסאות טלוויזיה, מיטות וחצי, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית,  המבוססים על מוצרים טבעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/131094 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/131057 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131407 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/132033 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/131065 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13982 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/131035 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica