חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתלים דנטליים – בואו להכיר

מאת: טלי גלבריאות השן23/08/2012789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של התקדמות טכנולוגית, דיוק, ועמידות החומר, ניתן למצוא שלל חידושים והמצאות בתחום פה ולסת.

תחום השתלות השיניים אינו חדש לעולם רפואת השיניים, אך המכשור, מיומנות הרופאים, חומרי הגלם מהם מיוצרים אביזרי הרפואה הפכו מתקדמים, יעילים, פחות גורמי זיהום – ומאפשרים טיפול בשיניים ברמת דיוק מהפכנית במינימום זמן.

שתלים רבותיי, שתלים:

עולם השתלות שיניים בעולם בכלל, ובארץ בפרט, מהווה פיתרון איכותי, אמין ועמיד לאורך שנים כתחליף לשיניים אמיתיות אשר ניזוקו ו/או נשרו.

חוסר שיניים בפה גורם לשינוי צורת השפתיים וכניסתן פנימה, שקיעת לחיים ועוד.

על מנת לשמור על מראה רענן וצעיר, ולהמשיך לחייך לאנשים בעבודה, אירועים חברתיים ועוד, חשוב לשמור ולשמר על הטיפולים הנעשים בפינו.

מהו שתל דנטלי:

שתלים דנטליים הינם חיקוי לתפקיד שורש השן הטבעי. מעוצבים בצורת בורג, המתברג לעצם הלסת, ומאפשר אחיזה איתנה, עמידה וללא צורך בטיפולי שורש עתידיים.

השתלים מיוצרים מטיטניום בשילוב מתכות נוספות – סגסוגת המעניקה– חומר איכותי, עמיד אשר אינו גורם זיהומים ודלקות כתגובה בינו לבין החניכיים, ומתאימה להתקנה אצל כל המטופלים.

השתל מיושם ונקלט בהצלחה רבה בעצם הלסת, היות וישנו תהליך הנקרא – חבירה לעצם – הליך זה מאפשר לתאי העצם להיבנות סביב השתל, ושילוב של עצם הלסת והשתל מסוגלים להעניק עמידות יוצאת דופן גם עצם הלסת ולחוזר השיניים המושתלות.

הליך השתלת שיניים:

את הטיפול יש לעשות רק דרך מרפאות שיניים אשר מעסיקות רופאי שיניים מומחים בתחום, בעלי ניסיון והצלחה מוכחת. ניתן לטפל בכל חתכי הגילאים והאוכלוסייה, למעט בעיות רפואיות מסוימות המגבילות את השימוש בשתלים, והגיל המינימאלי הינו סוף תקופת ההתבגרות – גיל 20,21 והלאה.

בחירת טכניקה ושיטת הטיפול תעשה על ידי רופא השיניים בהתאם למצב פה ולסת המטופל. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית, חשיפת עצם וקדיחה עד לקוטר ואורך השתל הדנטלי, השתלת השתל, סגירה, החלמה. השמת כיפה מברזל המשמשת לריפוי איזור החניכיים והשתל, החלמה. השמת מבנים בהדבקה או הברגה ולקיחת מידות להתאמת הכתרים. כתרים.

זמן טיפול והחלמה:

זמני הטיפול משתנים בהתאם לטכניקה המיושמת, וכך גם לגבי זמני ההחלמה. כמובן תלוי בבריאות המטופל, גילו ומצבו הפיזי. חשוב לשמור על היגיינת פה גבוהה בכל התהליך, וגם לאחריו.

ההוצאה הכספית נעה ומשתנה בהתאם לניסיון ומומחיות רופא השיניים בתחום השתלות השיניים, מכשור והחומרים איתם הוא עושה שימוש.

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121189 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121631 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121260 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121386 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121415 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121226 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121347 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201598 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181672 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181784 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171511 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica