חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קולטי שמש השוואת מחירים וטיפים

שוב לא הפעלת את הדוד בזמן? חם פה, תנצל את זה! אם אתה לא יכול לסבול יותר את הסיטואציות האלו ואתה מוצא את עצמך אומר לא יתכן שאחרי השרב הזה המים במקלחת קרח. עצרו! ישנה דרך חסכונית, חכמה ופשוטה - ניצול חומה של השמש באמצעות הצבה של דוד שמש על הגג. לכל האפשרויות - עברו לאתר הבא.

כי הגיע הזמן לחסוך


התקנה של דוד שמש תקטין יותר משחשבת את צריכת החשמל השנתית בבית ואפילו בקניונים. מה שקורה למעשה זה ניצול של קרני השמש החמות לשם הרתחת המים במקום שימוש בגופים חשמליים או שיטות אחרות המשתמשות בכמויות גדולות של אנרגיה.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק יוביל לצמצום בהוצאות כי גם לירידה בשימוש באנרגיה. כך אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום ובכך מונעים שחיקה של משאבי האנרגיה בארץ.

דודי שמש בירושלים


איך זה עובד? איפה מתקינים? למי זה מומלץ? כל העובדות לגביי דודי שמש.

יש חוק על פיו יש צורך לעשות התקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). בעזרת חוק זה נחסכים בארץ כ-3 אחוזים מצריכת החשמל במדינה.

פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו נעשה במדינת ישראל. יש בזה הרבה הגיון, לא?

את דוד השמש מניחים על גג הבניין לרוב, או על פני שטח פתוח אחר שנותנים אפשרות חשיפה מושלמת לשמש. את הדוד מציבים כאשר הקולטים פונים לדרום.

דוד השמש בנוי ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, המשמש מאגר מים, המחובר באמצעות צינור לקולטים. בקולטים ישנם מערך של צינורות מים במסגרת מלבנית.

מסגרות הקולטים הסולאריים בנויה בצורה שהצלע החיצונית עשויה זכוכית חלקה ואילו יתר הצלעות מצופות שחור, וזאת על מנת ללכוד כמה שיותר מהחום. עקב כך חייבים לוודא ולשמור שהצד עם הזכוכית נקי משלכת.

התקנת דוד מסוג זה כדאית מאוד לבניין דירות ואפילו באכסניות במדינות רבות בהן אפשר להפיק תועלת מהמשאב הזמין של האנרגיה הטמונה בשמש.

מחפשים מידע נוסף? קולטים שזה בחינם?
העולם צריך את זה, בקרו עוד היום באתר האינטרנט ותמצאו פרטים, טיפים והצעות מטובי אנשי המקצוע בתחום.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13974 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12985 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12944 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12936 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12929 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121200 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12976 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222828 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223143 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211764 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica